< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Brabantse mama's.

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/03/2007 @ 21:07
Bindi

Online Status
Brabantse mama's!!!
Ik ben Bindi, getrouwd en moeder van twee; Piet van 2 en Anneke van 1 jaar. Wij wonen in Eindhoven.

Ik vraag me af of hier meer Brabantse moeders zijn?

[Laatst gewijzigd door Bindi - 25/03/2007 @ 21:14] - Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 14:39
Lotje1976

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hi Bindi,

hier nog een Brabantse mama. Ik ben pas 7 weken, behalve de ouders weet nog niemand in mijn vrienden/kenissen kring dat ik zwanger ben. Heerlijk om een geheim te hebben.

Groetjes,
Lotje

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 22:12

Hallo medeBrabanders!

Ik kom ook uit Brabant,uit Baarle-Nassau om precies te zijn.
Ik ben ook getrouwd en wij hebben 1 dochter van 2 jaar;Sterre.
We willen ook graag een 2e kindje,dus is het spannend of het allemaal wil gaan lukken.
Leuk om te zien dat ik niet de enigste Brabo ben!
Houdoe!!!

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 22:19
mik

hier nog een brabantse mama.
ik woon bij Oss.
heb een dochter van 7, en in juni uitgeteld van mn tweede dochtertje...

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 13:08
Bindi

Online Status
Hoi allemaal!

Wat goed Lotje, dat jij een geheim kan bewaren en dat je er van geniet!

Bij beide zwangerschappen van mijn zoon (nu 2,5) en mijn dochter (nu 1) wisten we niet hoe snel we het moesten vertellen achteraf gezien had ik het beter rustig aan kunnen doen, want je krijgt dan meteen zoveel meningen, gevoelens, indrukken over je heen, terwijl je ook zelf nog zoveel moet verwerken.
Ik hoop dat je er nog lang zo van kunt genieten! Weet zelfs jouw moeder het nog niet? Weten jullie al hoe jullie het willen vertellen?

Verder alles goed hier!
Groetjes, Chantal

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 21:38
Nicole

Ik ben Nicole, en woon in Made (vlakbij Breda).
Ik heb 3 kinderen: Fleur (4 jaar),Rody* (07-09-2004/04-09-2004) en Viviane (11 maanden)
Ik ben getrouwd, en thuisblijfmoeder.

groetjes Nicole

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 11:06
Bindi

Online Status
Hoi Brabantse dames! Zijn jullie ook van het mooie weer aan het genieten? Wij zijn zaterdag in Beekse Bergen geweest (bij Tilburg) en zondag hebben wij een eind gefiets en een piucnis mee genomen, super gezellig! Ook mijn lijnen gaat op dit moment goed?!?! gek is dat; ik heb jaren gerookt en proberen te stoppen en 'opeens'lukte het me gewoon, zo ook met lijnen, het lukte me nooit en nu opeens wel?! Héél maf hoor, maar ik ben er héé; blij mee! Mijn zoontje staat hier boos, want hij wil 'drinken'! dus ik ben weer weg! Groetjes, Chantal

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 09:35
petra1984

goedemorgen

ik ben petra en ben 22 jaar
ik heb een dochtertje van bijna 1 jaar
ik kom uit helmond dus ook brabantse
ik wil graag een tweede kindje en ga in mei verhuizen naar een nieuw huisje...als alles gesetteld is en klaar gaan we waarschijnelijk weer klussen
ik kom hier gezellig meebuurten

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 11:54
Elles

Online Status
Hallo allemaal,
Ik ben Elles en woon in Eindhoven, rond 6 september verwachten wij ons eerste kindje

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 15:08
Angie24

Hoi ik Ben angelique,

Ik woon In helmond en ben 26 jaar ben gelukkig getrouwd met Mark en samen heb ik 2 prachtige dochters Marijke 3jr en Lieke 7 maanden.

Ik wil graag over 2 a 3 jaar een derde kindje maar man lief wil nog niet dus afwachten maar,

Nou spreek hier wel weer een keer

Groetjes Angelique

ik heb ook msn dus als iemand intresse heeft kan me toevoegen meldt wel even in berichtje dat je van hier bent,let namelijk heel erg op.
me msn naam,is
angelique_derks_1980@hotmail.com

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 09:33
petra1984

he angelique
we zijn plaats genoten

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 15:40
Bindi

Online Status
hee, ik was even niet wezen kijken en nu zie ik dat er toch weer brabantse hebben gereageerd!

Het is nog stééds mooi weer, maar nu weten we het wel (het gras is helemaal geel geworden).

Mijn dieet is natuurlijk weer niet gelukt. Maja!

Leuk om naar nog een kindje te groeien. Wij houden het bij de twee die we hebben. Dus de tijd van het zwanger zijn en toeleven naar een bevalling is definitief voor bij en het is snel gegaan! De oudste gaat alweer naar de peuterspeelzaal en mijn kleinste begint aanstalten te maken met lopen

Groetjes, Chantal

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 21:22
Angie24

Hoi
Ja ik zie het petra we zijn plaats genootjes,
Nou gezellie is het hier in het brabantse Helmond.
Nou spreek jullie snel hopelijk een keer,als we allemaal een msn hebben dat praat makelijker groetjes angelique

mijn email is angelique_derks_1980@hotmail.com

Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 08:11

Hallo!!! Ik zie dat dit forum niet zo hard wil lopen.

Ik zou het wel leuk vinden om contact te houden.

Mijn mail en msn adres is: chantytop@hotmail.com

Groetjes, Chantal

Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 10:54

Jammer inderdaad dat het hier niet zo goed loopt. Lijkt me ook leuk om met andere brabanders contact te hebben. Ik ben Shandy en ben 28 en woon samen met Theo en die is 37. Samen hebben wij een zoontje van bijna 10 maanden (15 augustus). Wij wonen in Berghem. Dat ligt in de buurt van Oss. We willen binnenkort weer gaan beginnen voor een 2e kindje. Wie me wil toevoegen op MSN s_vandeven78@hotmail.com.

Link naar deze reactie
15/09/2007 @ 23:28

Online Status Stuur bericht
Hoi!

Ik ben El uit Vlijmen haha. Ben geen echte "Brabo" want ik ben 2 jaar geleden vanuit het gooi verhuisd, maar het bevalt mij prima.
Langs deze weg wil ook meteen even weten of er mama's uit de omgeving van den bosch zijn, die net zoals ik op jonge leeftijd zijn bevallen (ik ben 20) en contact met mij zouden willen.
Voor alle andere (Brabantse) mama's, fijne zondag toegewenst.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]