Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2007 @ 08:34 valentijntje | oei oei oei Ellentje, wordt spannend bij jouw!! Mijn Voel je al iets?? Haha, Ellen, ik denk ook telkens, als ik nu zwanger zou worden, dan zou ik dan en dan een dikke buik hebben en vooral op vakantie is dat natuurlijk erg leuk! Maar dat gaat denk ik niet meer lukken aangezien ik pas over 1,5 maand weer kan testen en mocht die positief zijn.. dan heb ik in de zomer nog geen dikke buik.. Maar dan hebben we wel weer een dikke buik met kerst en oud en nieuw! Ook leuk!! Nou meiden, succes allemaal! x |
| 18/04/2007 @ 10:35 ramoontje25 ![]() | hey is ook zo volgende keer beter... hahah komt goed meiden... we gaan door tot we erbij neervallen... xxx ramona |
| 18/04/2007 @ 15:24 Leen ![]() | oei ramoontje, neervallen, dat lijkt me net ' a bridge too far', laat ons zeggen: we gaan door tot we op de bevallingstafel kunnen. ![]() Ellentje, ik |
| 19/04/2007 @ 10:04 Daantjeh ![]() | ik heb ook gelijk maar even een nieuwe foto gemaakt en geplaatst en oei wat zie je dan tch duidelijk een verschil ineens!!! xxx |
| 20/04/2007 @ 08:20 valentijntje | Leen, wat erg voor je! Sterkte ermee! Daantjeh, wat een mooie buik heb je zeg!! Geweldig! Spannend hoor, Engeltje.. ik xx |
| 20/04/2007 @ 08:29 Ellen'tje ![]() | Sterkte hoor Leen ! (dikke knuffel) Wat een mooie foto's om jaloers op te zijn hihi !het is bijna weekend hoor, eindelijk nog eens rust En Engeltje ??????? xxx |
| 20/04/2007 @ 16:31 valentijntje | Engeltje en Ellentje, ik ga keihard voor jullie Derest ook succes! Fijn weekend allemaal en tot maandag! xx ![]() |
| 23/04/2007 @ 08:13 valentijntje | Lekker weekend gehad allemaal? Wat is het stil geweest hier!! Zijn er alweer nieuwtjes??? Engeltje.. zijn de er al?? Of is het nog spannend?En bij jouw Ellentje? Het is dan wel je eerste cyclus, dus je weet niet hoelang die zal duren.. maar wat denk je?? Ellen, jij moet flink met die beentjes de lucht in nu he!! succes!xx |
| 23/04/2007 @ 09:21 valentijntje | Dan denk ik dat je nu je eisprong hebt!! Dus ik zou zeggen.. aan de klus!! Vandaag en morgen! Dat zou dan ook betekenen dat je over 2 weken pas ongi zou kunnen worden.. Succes! |
| 23/04/2007 @ 10:41 valentijntje | Ohh Daantjeh, wat leuk!! Ik kan niet wachten tot ik dat ook mag voelen ooit! Ellentje, ik denk het toch echt! Heb ik ook. Ik heb een cyclus van 45 dagen en heb na ong een week na mn ongesteldheid last van krampen tot aan mn volgende ongesteldheid.. Maar zoals jij je witverlies beschrijft, lijkt het wel op een eisprong.. Als ik jouw was zou ik het zekere voor onzekere nemen en toch ff met die benen de lucht in!! xx |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

gestopt met de pil

maarja dat hoort erbij e.
ik weet niet wat ik er van moet denken of mijn
gaan doorkomen of niet ik hoop natuurlijk van niet maar ik zou het echt niet weten. ik heb er geen voorgevoel bij deze maand mss wel beter. ik heb wel nog alijd de neiging om om de 5 minuten naar het toilet te lopen om te kijkenof ze er al door zijn gekomen ja of neen. gelukkig dat ik op mijn werk zat vandaag of ik was naar de winkel gelopen om een testje te halen
. hadden de zwangeren onder ons ook dat ze het gevoel hadden dat de