< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Jonge mama's omgeving Venlo/Roermond

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Jonge mama's omgeving Venlo/Roermond
25/03/2007 @ 11:51
MamaSas

Online Status Stuur bericht
Ik kan helaas niet savonds studeren want ik werk savonds... Ik wil wel nadat ik bevallen ben van deze ander werk gaan zoeken ik weet alleen nog niet wat voor werk maar ergens waar ik meer werk en meer verdien. Ik heb interieurverzorgster lang genoeg gedaan van de zomer alweer 6 jaar en ik heb genoeg last van mijn rug dus dan vindt ik het wel weer welletjes...
Hoeveel betaal je ongeveer bij jullie voor een woning dan? (waar jullie nu in wonen) Ach we zien wel hoe het allemaal gaat lopen voor ons wat betreft kopen enzo het heeft voor ons op dit moment niet zoveel haast...
Groetjes Sas

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 12:00

Hoihoi.

Das wel jammer dan dat je s'avonds al werkt. en overdag heb je natuurlijk de kleine. En is er niemand in je familie die bijv. een dag in de week kan oppassen zodat je dan naar school zou kunnen?

Bij ons betaal je denk ik nu rond de 145000 voor een woning. Tussenwoning dan.
En een 2onder 1 kap wat wij over een tijdje willen kost ong. 190000 euro dus dan moeten we aardig wat bijbetalen.
Terwijl we nu een heel ruim huis hebben het enigste nadeel hier is dat de 3de slaapkamer boven heel klein is en dat we achter bijna geen tuin hebben.
Anders bleven we gewoon hier. En natuurlijk is het ook fijn om aan een kant vrij te zijn.

Madison begint nu te proberen zich om te draaien maar dat lukt nog niet echt.
Vanaf wanneer kunnen ze dat gaan doen?
En vanaf wanneer gaan ze zich ong. optrekken?

Groetjes
Desi

Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 15:05
MamaSas

Hey Desi, dat draaien en optrekken verschilt per kind wanneer ze dat gaan doen. Alisha was er vrij snel mee...
Ja maar ja als ik 1 dag per week naar school zou gaan ben ik volgens mij heel lang bezig met een opleiding en daar heb ik het geld en de tijd helaas niet voor... Ik denk dat ik gewoon op zoek ga naar een baan waar ik halve dagen kan werken. Dan hoef ik mijn 2 kids maar halve dagen weg te brengen en dan kan ik ook genoeg nog meemaken met het opgroeien van mijn 2 koters...

Hoe gaat het trouwens met jullie??

Groetjes Sas

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 15:37

Hoihoi.

Nog niks aan de hand bij jullie hihi.
Sas: Wel vervelend ja als de opleiding dan zo lang gaat duren. Dan kan je idd beter zo iets zoeken voor halve dagen. Wat voor iets wil je gaan zoeken in de stad?

Hier alles goed. Redelijk tenminste. Nog steeds last van kleine galaanvallen, dat terwijl ik geen gal meer heb. Ben vandaag weer naar het zh moeten gaan.
En nu krijg ik ook weer een onderzoek voor het knobbeltje wat ik een jaar terug in mijn borst heb gevonden. Of nouja januari 2006.
Het was goedaardig maar misschien dat ik weer geopereerd moet worden. Niet leuk meer.
Hopenlijk was het dat dan en geen galaanvallen meer want anders moet ik daar ook voor terug.

Met Madison gaat alles prima. Ze pakt nu spullen vast en grijpt ernaar. Echt leuk. Folders vastpakken als ik aan het lezen ben hihi.

Groetjes en succes.
Desi

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 19:40
MamaSas

Ohw wat leuk om te horen dat Madison in die fase zit... Ik heb nog geen idee wat ik precies wil ach ja we zien wel, eerst maar eens bevallen van deze kleine uk

Groetjes Sas

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 18:35
MamaSas

De weeen zijn al begonnen maar ze zetten niet door... ik ben volgens mij ook mijn slijmprop kwijt maar weet het niet zeker... Ik hoop stiekem toch dat het door gaat zetten en dat ik vandaag of morgen nog de kleine in mijn armen heb maar ja dat zal wel bij dromen blijven...

Groetjes Saskia

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 18:46

Heey Saskia.

Wat super om te horen dat het misschien begint bij jullie. Ik hoop het zo. Echt super hé dat je de kleine misschien vandaag of morgen al in je armen hebt. En ook nog lekker op tijd.

Heel veel succes en geluk.
Groetjes
Desi

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 13:45
MamaSas

18 april 2007 is onze zoon Djaydon om 2:32 snachts geboren met een gewicht van 3890 gram en een lengte van 52 cm! We zijn super trots en super blij met hem!!

Groetjes!!

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 19:53

Heey Saskia.

Proficiat met jullie mooie zoontje. Ben benieuwd hoe alles gegaan is. Een flink mannetje zeg leuk hoor.
Wat vind zijn grote zusje ervan?
Geniet lekker van je kleine mannetje.

P.s zullen we anders verder op msn kletsen want hier komt volgens mij niemand meer en ik ben hier ook niet vaak meer.

Ik hoor het wel.
Geniet van je kindjes.

Groetjes
Desi

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 15:05
MamaSas

Hey Desi,
De bevalling is goed gegaan, helaas moest ik wel naar het ziekenhuis want de hartslag van Djaydon zakte naar 60 na een wee en dat was te laag. Maar ja we zijn toen voor de zekerheid naar het ziekenhuis gestuurd en toen is alles vrij snel gegaan. Om 5 over 1 hadden ze de vlezen gebroken en om 2 min over half 3 was meneer geboren. Ik ben zo blij met hem hij is zo schetig.
Maar msn is prima! Mijn msn is: Sass_82@hotmail.com.

Groetjes Sas

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 19:47
MamaSas

Hoe is het met de dames??
Hier gaat alles goed! Djaydon groeit heel hard nu eng genoeg en met Alisha gaat het super want ze is zindelijk aan het worden!! Ben zo trots op me kleine meid, ze wordt nu echt groot eng gewoon .
Djaydon was vandaag dus bij het CB geweest en hij woog deze keer alweer 6170 en is alweer 59 cm lang . De vorige keer was dat nog maar 4660 gram en 54 cm . Maar goed hij heeft nu ook zijn 2 spuitjes gehad en gelukkig nog geen koorts te bekennen dus hopen dat het zo blijft!
Maar dat was het weer ff!
Groetjes Sas

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina