Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/02/2007 @ 22:34 anoniempje | Hey Debo Fijn om te lezen dat alles goed gaat met jou en de baby. De laatste loodjes wegen het zwaarste he. Helpt een warme kruik misschien een beetje?Of een warme douche? Hier gaat alles goed, het is een erg drukke tijd op het moment dus weinig tijd om hier mee bezig te zijn. Vind ik niet zo erg eigenlijk. Ik heb volgens mij afgelopen zondag mijn eisprong gehad, dus het duurt even voordat de weer komen. Toch raar dat mijn cyclus ineens veel langer is geworden dan voor de pil. Maarja het maakt niet uit. We hebben toen niet geklust dus geen kans op een ....Succes met je rugpijn (en de rest van de kwaaltjes) maar het is het waard! Groetjes Anoniempje |
| 10/02/2007 @ 12:02 debo | Hey het is alweer even geleden. Ben gisteren op controle geweest bij de gyn. Ons babytje groeit prima. Het is nu ong. 35 cm groot en weegt volgens de schattingen ong 800 gram. Het is ook zeer beweeglijk. Ik blijf het toch raar vinden soms. Gisterenavond wou het precies uitbreken. Zo hard shotten,amaai. Maar tis niet pijnlijk hoor. Een warm kussentje helpt wel even tegen de rugpijn. Ik zal de komende maanden wel meer last krijgen van allerlei dingen waarschijnlijk,maar voorlopig heb ik een prima zwangerschap denk ik. Alleen verdik ik te vlug. Zo,nu ben je weer even op de hoogte.Nog een weekje en wij hebben hier Krokusvakantie. Dan moet ik weer een boel regelen zoals mijn zwangerschapsverlof. En we laten zo'n 4d echo maken en ik moet nog eens naar het ziekenhuis voor een of andere echo waar ze meer op kunnen zien.Hopelijk heb ik nog tijd om te rusten die week. groetjes Debo |
| 12/02/2007 @ 19:50 anoniempje | Hoi! Je vakantie klinkt inderdaad wel erg druk! Wel een beetje uitrusten! Dat harde stoten is misschien niet altijd prettig maar ik denk dat het beter is dan bijna niks voelen, volgens mij wordt je daar alleen maar onzeker van. Morgen of vanavond komen bij weer de langs. Ik voel het weer aankomen: moe, chagerijnig en eetbuien...zegt genoeg toch ![]() Maarja het hoort bij het vrouw zijn denk ik dan maar...maar wat lijkt het me heerlijk ooit 9 maanden lang dit niet te hebben ![]() Groetjes Anoniempje |
| 16/02/2007 @ 09:59 anoniempje | Hoi! Hoe is het het? Hier nog steeds geen , ik snap er weinig van. Ook als ik mijn langste cyclus aanhou die ik heb gehad ben ik overtijd. We hebben deze maand amper geklust dus de kans is heel klein. Ik ben wel heel erg moe en voel me soms echt raar, heel duizelig en raar in mn hoofd, krampen en steken in mn buik af en toe. Verder niks....vannochtend getest maar negatief. Zou het nog te vroeg zijn of ga ik een cyclus van ruim 40 dagen halen (zit nu op 39)???![]() Moest t ff kwijt na drie dagen spanning ![]() Groetjes anoniempje |
| 20/02/2007 @ 19:30 debo | Hey hier alles ok. we wouden gisteren een 4d echo maken, maar de baby verstopte zich.het hield de handjes en de voetjes voor tgezichtje. nu moeten we een andere keer terug gaan als t gedraaid is...jammer. hoe gaat het nu bij jou? |
| 27/02/2007 @ 19:36 debo | Hey we zijn kunnen teruggaan voor die 4d echo. Ik moest afgelopen woensdag voor een extra controle echo naar het ziekenhuis. Na uitgebreid onderzoek bleek alles in orde te zijn. Het kindje groeit nog steeds goed, het weegt al een kleine kg en alle organen zijn aanwezig. Ze zagen zelfs dat het hartje alle kamers had en goed was afgesloten... Dan die 4d-echo: zo mooi. De baby was gedraaid met het hoofdje naar beneden en lag redelijk stil. Nadat het zijn handje wou wegdoen,konden we het gezichtje zien. Het ziet er naar uit dat het op de papa zal lijken:dikke kaakjes en de neus lijkt ook op papa's neus. Nog een elftal weken(!) en de baby zal er zijn. Als ik er aan denk,krijg ik toch een beetje schrik voor de bevalling enzo. MAar ik kijk er ook erg naar uit. groetjes Debo |
| 12/03/2007 @ 21:19 anoniempje | Hey Debo, Nog maar ene paar weekjes!!! Ik hoop dat alles goed gaat! Hier niks bijzonders, mn cyclus wordt steeds langer, geen pijl op te trekken. Zie je op tegen de bevalling?? Groetjes Anoniempje |
| 14/03/2007 @ 19:44 debo | Hey de tijd begint te korten inderdaad. Ik word stilaan een beetje nerveus. Nog tot 30/03 gaan werken,dan Paasvakantie en dan in zwangerschapsverlof tot de zomervakantie. ![]() Ik ben intussen maandag bij de gyn op controle geweest. Alles verloopt zoals het moet. Ik word wel wat te dik... ![]() Maar de baby maakt het goed. Het groeit zoals het moet. Hij/zij is nu ong 40 cm groot (!) en weegt ong 1,5 kg al. Daar is ook 500-600g bijgekomen op een maand. De gyn liet weten dat het een dikkerdje zal zijn en dat ik flink zal moeten persen. En daar zie ik een beetje tegenop. Ik weet niet hoe dat loopt hé. Bij een 2de kindje weet je dat al wel. Binnenkort ga ik prenatale oefeningen volgen, zo ben ik toch een beetje voorbereid... Ik vind het nog steeds een beetje raar dat er binnen 10weken een babytje zal zijn,maar ik kijk er ook enorm naar uit!!! groetjes Debo |
| 21/03/2007 @ 20:40 anoniempje | Hooi! Ik kan begrijpen dat je er tegenop ziet! Het is ook niet niks! Maarja even doorzetten en je hebt daarna iets heel moois is je armen dus het vooruizicht is zeker goed! Hoe is de babykamer geworden? En heb je al leuke namen gevonden??? Hier niet veel bijzonders, over 2 weken pas als ik naar mijn langste cyclus kijk (42 dagen ondertussen)...voel me vandaag niet lekker, de griep heerst hier weer ![]() Groetjes Anoniempje |
| 05/04/2007 @ 19:28 debo | Hey het begint hier te korten. Vandaag en gisteren nog wat babykleertjes gaan kopen. Maar das zooooo moeilijk. Je weet nooit zeker op voorhand hoe groot je kindje zal zijn en hoe dik het zal zijn. En je hebt van die ieniminikleertjes. Maar als je ze te groot neemt, dan zwemt het kindje erin.... Zelfs met mijn mama kom ik er niet uit! Das altijd van:"oei, das klein" . Maar da kindje moet toch iets hebben om aan te doen, ook al groeit het zo snel. De babykamer is nog niet helemaal af. Er moet nog 1 muur geverfd worden (in het limoengroen, de andere muren zijn oranje en er is 1 muur in gebroken wit-veel kleurtjes dus). De meubeltjes staan in elkaar. Er moeten nog lakentjes enzo in, maar daar wacht ik nog even mee anders kan ik alles toch opnieuw wassen. Er hangen al wat rekjes op en dan moeten er nog van de netten aan het plafond om vanalles in te leggen. En een leuke mobiel boven het bedje, en een hemel. Het wordt leuk. We hebben voor 95% zeker een naam, de doopsuiker is besteld, daar wacht ik op en de kaartjes kiezen we dit weekend. Alles loopt dus naar het einde toe (eigenlijk naar het begin) ik voel me terug 100% in orde, geen kwaaltjes meer voorlopig.Dinsdag opnieuw naar de gyn en dan verder aftellen... groetjes Debo |
| 11/04/2007 @ 22:08 anoniempje | Hey Debo, Wat lekker dat je je tot het einde toe helemaal goed voelt!! Kun je echt genieten van de laatste weekjes alleen zijn en je vrije tijd. Je kamertje klinkt erg leuk, oranje zou ook mijn kleurtje zijn voor een kamertje ooit. Kleertjes zijn inderdaad super moeilijk. Wat ik van mensen om me heen hoor is dat ze er zo ontzettend snel uit groeien. Wat ze de eerste dag aan hebben kunnen ze de tweede dag al niet meer aan. Veel van de kleinste maatjes heb je niet echt nodig dus, alleen wat voor de eerste dagen... hier weinig verandering...ik word tegenwoordig gewoon niet meer ongesteld. Zit ondertussen als op dag 50 ...volgens mij is dat niet goed meer, dus vrijdag naar de huisarts....Groetjes anoniempje |
| 18/04/2007 @ 19:21 debo | Hey naar de huisdokter geweest? Ik maakte mij vorig jaar ook zorgen toen ik niet meer ongesteld werd,maar ik heb wel een paar maanden gewacht voor ik naar de dokter ben gestapt.Ik denk toch ook niet dat het goed is als je regels te lang wegblijven, maar als het zo is is het zo hé. Ze hebben daar wel middeltjes tegen-in mijn geval toch.Ik weet niet wat ze bij jou gezegd hebben. Maak je nog te niet te veel zorgen, niet het ergste denken enzo. Met mij gaat het goed. Ik begin wel vlugger moe te worden, en last te hebben in mijn benen en voeten als ik weer eens te veel gedaan heb. Ik kan niet stilzitten... Laat eens weten hoe het gaat, groetjes Debo |
| 19/04/2007 @ 22:08 anoniempje | Hoi! Nog maar 4 weken zie ik!!! T gaat zo snel he! Ik ben niet naar de dokter geweest, althans ik ben wel geweest maar de dokter was er niet ...ik mocht een nieuwe afspraak maken maar een uur daarna kwam de menstruatie, dag 52 uiteindelijk. Mn menstruatie is 2 dagen normaal geweest en daarna was t weer over, snap er niks van...misschien toch maar weer een afspraak maken ..Ga je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis? Groetjes anoniempje |
| 26/04/2007 @ 19:40 debo | Hey anoniempje nu nog maar amper 3 weken meer, ongeveer. Het gaat inderdaad ineens vlug. Ik ga naar het ziekenhuis om te bevallen hoor. Ik wil trouwens ook een epidurale (als ik het niet te laat vraag natuurlijk). Ik kijk niet echt uit naar de bevalling zelf,maar heb er al meer vertrouwen in ondertussen. Mijn spullen die meemoeten naar het ziekenhuis staan half en half klaar. Moet nog enkele dingen voorzien. Volgende week breng ik de kamer definitief in orde en dan is het wachten... Maandag moet ik terug naar de gyn, maar ik verwacht dat alles in orde zal zijn. Misschien dat de gyn eens voorspellingen doet i.v.m. de datum, de lengte en het gewicht. Wie weet komt het wel te vroeg??? Ik blijf je op de hoogte houden grtjs debo |
| 17/05/2007 @ 13:50 debo | Hey groot nieuws : onze baby is geboren!!! hij heeft zich aangekondigd om 3u 's nachts en is om 13u30 geboren op vrijdag 11 mei. hij woog bij de geboorte 3010g en meet 49 cm. een flinke baby. De bevalling is vrij goed gegaan (met epidurale) en wij zitten nu thuis te genieten. Nu nog is mijn banner aanpassen... groetjes Debo |
| 17/05/2007 @ 14:14 debo | Het belangrijkste was ik nog vergeten : Hij heet Andreas ![]() ![]() ![]() |
| 25/05/2007 @ 20:51 anoniempje | Gefeliciteerd met jullie kereltje!!!!!! Wat een mooie naam! Wat moeten jullie gelukkig zijn. Ik ben blij voor je dat de bevalling allemaal goed is gegaan! Geniet lekker van je ventje, niemand kan deze mooie tijd wegnemen en let op het gaat hard (als ik het zo om me heen hoor, ik kan er nog niet over meepraten )Hoe voel je je nu? Ben je er moe en heb je al veel visite gehad?? Groetjes Anoniempje |
| 27/05/2007 @ 10:59 debo | Hey, het loopt hier min of meer goed. Ik ben inderdaad vreselijk moe. Dat ventje eet om de 3u30 en snachts slaapt hij wel 4à5u. Maar je bent al gauw een uur wakker als je hem moet eten geven, verschonen en terug in zijn bedje leggen.Dus slaap je max 4u aan één stuk door. Maar dat heb ik er voor over natuurlijk. Voor de rest is hij heel braaf en hebben we er geen werk mee. De bezoeken vallen goed mee, behalve mijn schoonmoeder die hier twee weken logeert. Nu is het de 4de dag en ze werkt al op mijn zenuwen. Ze woont in Spanje en wil natuurlijk ook haar kleinzoon zien en daarom is het volgens haar nodig om hier 2 weken te logeren en nodigt ze familie hier uit zonder mij daarin te kennen. Zoals gewoonlijk. Maar ik probeer niet te stressen... Groetjes Deborah |
| 29/05/2007 @ 15:53 anoniempje | Hoi! Het lijkt me heel irritant om steeds je schoonmoeder over de vloer te hebben. Zeker nu je zelf nog zo moe bent, kan het je waarschijnlijk nog eens extra irriteren. Maar bedenk maar dat het maar voor een paar weekjes is en je daarna je ventje helemaal voor jezelf hebt! Groetjes Anoniempje |
| 23/06/2007 @ 16:03 debo | Hey intussen is hier alles prima.de baby heeft wel een lastig dagje vandaag. hij is alweer 6 weken en weegt al 4kg 180 en meet 56,5cm! ik moet eens aan mijn dieet beginnen nu. hoe is het met jou? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

oud bloed zwanger?
weer komen. Toch raar dat mijn cyclus ineens veel langer is geworden dan voor de pil. Maarja het maakt niet uit. We hebben toen niet geklust dus geen kans op een
....

...volgens mij is dat niet goed meer, dus vrijdag naar de huisarts....
...ik mocht een nieuwe afspraak maken maar een uur daarna kwam de menstruatie, dag 52 uiteindelijk. Mn menstruatie is 2 dagen normaal geweest en daarna was t weer over, snap er niks van...misschien toch maar weer een afspraak maken
)