Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/04/2007 @ 23:28 denise ![]() | nog een weekje ilvy... |
| 13/04/2007 @ 21:38 ilvy | Jaaaa,dan heb jij je 20 weken echo,spannendddd... en verder zou ik niet weten wat er over een week is hahaha .pfff heb denk voorhoofdholte ontsteking,word gek van de hoofdpijn!!!! maandag maar effe naar de dokter!! Hoe is het verder met jullie,vind t zoooo jammer dat er bijna niet meer geschreven word!!! |
| 15/04/2007 @ 21:37 ilvy | happy birthday to youuu happy birthday to youuu happy birthday deniseeeee happy birthday to youuuuuuuuu |
| 17/04/2007 @ 15:16 denise ![]() | dank u dank u |
| 20/04/2007 @ 09:58 denise ![]() | Nou ilvy het is zover Eindelijk de sleutels van jullie droomhuis. Gefeliciteerd |
| 23/04/2007 @ 18:43 ilvy ![]() | Heey meid, hopelijk was/is er niets aan de hand. laat je snel iets weten!! |
| 23/04/2007 @ 23:59 ilvy | Shit shit shit denise,had zo gehoopt dat het wel mee zou vallen,al moet ik zeggen dat ik ook wat begon te vrezen toen je schreef dat er 2 gyns kwamen!! Weet je iets meer over de afwijking of heb je echt nog geen flauw idee,hou je vast aan t feit dat ze tegenwoordig enorm veel kunnen ,en kijk naar mij... Ik weet wel dat je aan al deze woorden nu weinig hebt,maar ik hoop dat ze je toch er een beetje doorheen helpen trekken!!!! Laat je morgen alsjeblieft weten hoe het was gegaan!! Ik denk aan jullie en zal mn duimen lam duimen!! Kus |
| 25/04/2007 @ 13:47 Michèle | Denise Wat lees ik nu. Kom ik na lange tijd nog eens piepen en meteen dit nieuws. Ik leef met je mee en duim dat alles toch goed komt, de moed niet laten zaken. (weet makkelijker gezegd dan gedaan) |
| 27/04/2007 @ 08:45 ilvy ![]() | denise,succes vandaag,je zal het wel niet meer lezen maar toch!@!! Hopelijk komt er wat beter nieuws laat je even iets weten!! Denk de laatste dagen nergens anders aan!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil mama worden in september 2005!!

.