Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/04/2007 @ 12:53 ![]() | Hoi Dames en heren, Ik ben Wilma van Eijk, zwanger van ons tweede kindje en kom uit Kaatsheuvel (zie profiel) Mochten jullie op zoek zijn naar een fotograaf, neem dan eens een kijkje op mijn website: http://www.foto-utopia.nl Ik wens jullie veel geluk toe samen met jullie gezin. Geniet ervan!! Liefs Wilma |
15/04/2007 @ 20:48 ![]() | Hmmm, iedereen is volgens mij aan het genieten van het lekkere weer? ![]() |
17/04/2007 @ 08:36 ![]() | Hallo Dames. Hebben jullie toevallig nog geboortekaartjes vanaf het jaar 2000 liggen, of zouden jullie die voor me willen bewaren, als iemand die je kent er nog heeft liggen. Een kennis van me spaart geboortekaartjes. Ook DE punten, Perla punten , Gouda's Glorie punten zijn welkom. Verder ben ik ook iemand die snel verbrand Laura, daarom heb ik gisteren die verbruiningslotion van Dove gehaald, want als je al een beetje bruin bent daardoor dan verbrand je ook niet zo snel. Ik ben altijd tevreden met mezelf geweest i.v.m. ik vrij stevig ben, maar sinds ik gisteren het 9 weken plan heb gehad van Sonja Bakker via email, kan ik het niet laten om het vanaf vandaag toch eens te proberen. Een mevrouw die hier om de hoek woont, was in 3 maanden tijd al 16 KG kwijt. Hallo Jolanda. De verjaardag was heel leuk, alleen jammer dat door de extreme hitte de kindjes zo snel moe werden. Dus was de verjaardag ook zo voorbij. Maar voor de andere kant vond ik dat ook wel weer fijn. Ik vond het wel even wennen hoor. Is best raar, volgend jaar ben ik nog maar 26 jaar, en dan gaat mij dochtertje al naar de basisschool hihi. Voel me gelijk zo oud. Wilma http://www.mikekrijnen.mooiste-baby.nl |
| 20/04/2007 @ 19:41 snoepie68 ![]() | hoi Joyce leuk dat je mee komt kletsen.Ik zie dat je niet meer lang hoeft. verloopt alles goed? groetjes,Jolanda |
22/04/2007 @ 15:51 ![]() | Ik woon er schuin tegenover, lekker makkenlijk als ze naar de wc moet, of drinken wil of iets anders :-) Wilma |
| 22/04/2007 @ 19:08 snoepie68 ![]() | hoi hey Wilma nu weet ik gelijk waar je woont ![]() Nou het bord hangt er nog hoor whahahaha leuke naam trouwens pampermeisje ![]() groetjes,Jolanda |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

mama's en papa's uit tilburg

. Verder hier alles goed, nou ja op het gezeik van een mens 4 deuren verderop na dan
. Was gister 1 dagje naar mijn moeder en oma in Zoetermeer, ligt er een briefje van de gemeente in de bus overlast hond. Ze slaat alleen maar aan als er een kat of persoon achter loopt. Maar ja nu heb ik al gehoord dat dat mens al veel meer over iedereen in de straat loopt te zeiken. Ze kan beter in een bejaardentehuis gaan wonen, kinderen spelen in de straat, een hond die blaft, muziek dat 's middags te hard aanstaat als iemand in de tuin zit. Ga zo maar door. Met Aron gaat het verder nu weer iets beter maar de verkoudheid is nog niet over. Hoe gaat het bij jullie?