Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/04/2007 @ 09:04 M@M@ van Vic | Hey anouk, Ik kwam vanmorgen wakker met een vaag misselijk gevoel. KOn niet wachten en mij wagen aan een test. Wat blijkt, 2 strepen!!!!!!! Ik ben gewoonweg zwanger als ik die test mag geloven. Vele nerveuze groeten, |
| 21/04/2007 @ 18:33 M@M@ van Vic | Hey anouk, Ik vond deze week al dat mijn borsten wat zwaarder aanvoelden en ik had soms heel vaag lichte steekjes. En mijn humeur is ook niet echt aan de positieve kant. Ik kan niet veel verdragen, wordt vlug boos en moe. Ik heb vandaag in vlagen ook wat misselijk geweest. Maar eigenlijk is alles heel anders dan van mijn zoontje. Van hem voelde ik eigenlijk niets, behalve wat pijn aan mijn onderrug. Vele groetjes, ![]() |
| 22/04/2007 @ 20:49 M@M@ van Vic | hey anouk, Ook al zie je iets vaag, iets is iets hé Niet zwanger is geen streep. Vage streep is prille zwangerschap. Ik zal zeker Ik doe morgen nog een test, pfff ik kan het eigenlijk nog niet geloven. Veel liefs en bedankt voor de felicitaties ![]() |
| 24/04/2007 @ 11:50 M@M@ van Vic | Hey Anouk, Van Harte Gefeliciteerd hoor!!!!! Weet je wat ik zo leuk vind? We zijn gewoon voor dezelfde dag uitgerekend!! SUUUUUPPPPPER Vele groetjes aan iedereen, |
| 25/04/2007 @ 09:45 ABke ![]() | Anouk!!! Superhard proficiat meid!! Zie je wel, voor iedereen is er wel een weggelegd ![]() Blijkbaar zijn november en december toch wel babyboom maanden!! Geniet er alvast van! ![]() |
26/04/2007 @ 08:13 ![]() | eritia, heb je al een uitslag van de gyn? ik ben druk aan het duimen voor je! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

laatste kans 2007

. ik verwacht niet dat ik zwanger ben...dus waarschijnlijk dus geen kans meer op een 2007 baby. ik ga niet eerder dan woensdag testen. beterschap met je keelontsteking!
wat super goed zeg!! geniet er lekker van! dus word het toch een 2007 kindje toch?!

nieuws te lezen. Hopelijk mag alles goed gaan! Geniet er alvast van!