< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » wie uitgerekend begin juli?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
wie uitgerekend begin juli?
11/04/2007 @ 09:18
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoikes,

heb zaaalig geslapen deze nacht! heb geen enkele keer moeten opstaan om te plassen en gewoon kunnen doorslapen tot aan de wekker! voel me weer helemaal opgefrist.
heb het gisteren wat rustig aan gedaan want had me maandag precies weer wat geforceerd...
we hebben al de kleertjes op de lijst gezet, er zitten niet veel 1e stuks bij maar wel al dingen voor aan 3 maanden en verder. de kleinere kleertjes hebben we ergens anders gekocht en liggen nu al lekker gewassen en gestreken in de kast.
maandag gaan we naar de gyn en is het ook de 1e prenatale les, ben eens benieuwd wat dat zal geven! ben wel blij we dat gaan goed, want zo bij een 1e kindje weet je echt niet wat er je te wachten staat en kan je al de geruststelling gebruiken die je kan krijgen.
ik heb die suikertest vroeger al gehad maar maandag is het terug grote controle bij de gyn en moet ik ochtendurine meenemen ook dus denk dat ze dan nog eens alles gaan nakijken ook!
t is idd een drukke periode aan t worden: gyn controle, prenatale lessen, info avonden in het ziekenhuis.
dan nog de lijst, de kaartjes en doopsuikers. maar t gaat goed vooruit zo! ik zit al te verlangen tot ik kan beginnen aan de doopsuikertjes
ik heb soms ook last van die steken in mijn bil, poep en onderbenen maar t is nu gelukkig al even geleden. t is niet dat het zo pijnlijk is maar wel heel vervelend vind ik.
ik ga hier ook dringend eens moeten kijken om mijn garderobe wat uit te breiden zeker nu t lente is. dat is zo vervelend nu als je zwanger bent door winter en lente, dan heb je dubbel zoveel kleren nodig hé.
ik zou ook graag babyzwemmen doen, ben zelf ook een waterrat en mijn man ook dus t zou super zijn als ons kindje ook graag in t water zit, dan kunnen we volgend jaar eens naar center parcs gaan ofzo.
zo, ga er mee stoppen want t is al een lang eind geworden.
ga ook maar eens in gang gaan schieten

groetjes en tot later

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 07:41
esther

Online Status Stuur bericht
Goedemorgen Laura,

Hier alles oke heb ook eens kunnen doorslapen ben gisterenavond naar een diner geweest en was al om 22 u thuis ben meteen het bed in gekropen. Als een blok beton in slaap gevallen mijn man zij dat ik aan het snurken was.
Niets van gemerkt gewoon door geslapen!!!
Vanochtend stond ik op en keek nr de dikke buik en vindt dat de navel een andere vorm krijgt zie jij dat ook?
Het komt inderdaad nr buiten vreemd is dat.
Heb me gisteren via la redoute enkele shirts besteld voor te werken zaterdag ga ik voor wat leukers te kopen. We moeten ook 19 mei naar een trouwfeest dus kijk ik meteen of ik niets kan vinden kleedje ofzo.
Zo we gaan er aan beginnen weer eens een drukke dag vol verrassingen denk ik!!!
Geniet van het mooie weer dezer dagen want het wordt een zomerweertje.
Ik ga proberen vanmiddag even er tussen uit te knijpen zo heb ik een beetje kunnen genieten.

Groetjes,
Esther

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 09:10
M.

hoikes,

hier ook terug redelijk goed geslapen, heb wel lang wakker gelegen maar goed doorgeslapen, zelfs na het opstaan om te plassen.
mijn navel puilt al lang uit hoor, ik heb dat heel erg vroeg beginnen zien maar ik had normaal een redelijk platte buik en die is snel beginnen groeien, waarschijnlijk vandaar dat die navel er zo snel uitkwam.
ik ga dan ook eens dringend moeten gaan kijken voor kleren maar weet niet echt naar waar, ook voor een trouw oa in juni, nuja t is nog niet zeker of we die gaan halen eigenlijk...
bestel je vaak kleren via la redoute ofzo? ik heb dat eenmaal gedaan en de kleren waren veel korter dan ik het boekje en heb ze nooit gedragen.
ga proberen ook wat te genieten van t zonnetje vandaag maar vrees dat er geen tijd voor zal zijn, t beginnen allemaal precies zo'n drukke dagen te worden hier
oja heb een paar nieuwe buikfoto's op mijn profiel gezet ook

groetjes

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 09:33
esther

Goedemorgen Laura,

En een leuk weekend gehad niet te warm hopenlijk, wij zijn aan zee geweest en het was best koud af en toe. We hebben we lekker kunnen wandelen wat in Limburg niet mogelijk was denk ik. Veel te warm +/- 30 graden hebben we gehad in Limburg, een vriendin van mij is even ver als ik en zij dat het niet te doen was sommige momenten. We zijn gisterenochtend terug gereden naar huis maar nog even in wijnegem gestopt even gaan winkelen voor de baby!!!
Leuke kleertjes en betaalbaar ik kan de naam niet onthouden maar het is ongeveer zo ochedina ofzo iets toch!!
Ik had nog wat cadeaubonnen en die moesten op dus even lekker koel gaan winkelen in de shopping. Tegen 14 uur zijn we nr Hasselt gereden en daar een ijsje gaan eten op terras 28 graden was het. (ben niet in de zon gaan zitten)
Hoe gaat het met jullie een beetje rustig aan of volop bezig?
Ga vandaag nr de vroedvrouw en alles regelen voor de kraamzorg na de bevalling ik zou 60 uur hulp krijgen in het huishouden en 12 uur voor de baby en moeder.
Dus ik benieuwd wat ze mij vandaag gaan vertellen.
Heb al enkele dagen last van een gevoelige bovenbuik als ik mijn hand erop hou is een branderig gevoel en voelt niet prettig aan. Vanmiddag ga ik het eens vargen wat dat kan zijn heb jij dit ook?
Sorry maar de plicht roept de klanten bellen mij konstant en het personeel moet verder kunnen.

Groetjes,

Esther

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 10:23
M.

hoikes,

gisteren zijn we dus terug naar de gyn geweest en t was weer heel leuk om onze terug te zien.
onze spruit weegt nu al 1,100 kg dus dat is netjes aan t gemiddelde, ook voor de rest zag alles er ok uit. het hartje ging goed tekeer en onze schat ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden en de gyn denkt niet dat het nu nog zal veranderen dus dat is ook goed.
mijn man wou graag nog eens een geslachtsbevestiging maar onze sloeber hield de beentjes stijf dicht dus de gyn kon er niets van maken. mijn ventje zit er nu mee in dat het misschien toch nog anders zou zijn van geslachht ofzo en was al een beetje aan t panikeren.
met mij ook alles ok, bloeddruk en urine ok en nog geen opening dus we mogen weer gerust zijn. nu mogen we al terug binnen 3 weken en dan ook de kamer gaan bespreken. we hebben ons ondertussen ook daar ingeschreven voor de rondleiding op de materniteit en ook voor 3 info avonden van kind en gezin.
s avonds zijn we dan naar de prenatale les geweest voor de 1e keer en ik ben echt blij dat we dit doen. heb zoveel bijgeleerd, niet te doen. we hebben uitleg gekregen over de verschillende soorten weeen, hoe je ze kunt opvangen, lendenmassage, dan ook wanneer je best vertrekt naar het ziekenhuis,... volgende week zien we de bevalling zelf, ben eens benieuwd!
tot zover eigenlijk het goede nieuws maar , we zijn ook nog naar het ziekenhuis gemoeten voor mijn oma. ze heeft gisteren een hersenbloeding gedaan en ze hebben ze moeten opereren. een schedelboring gedaan en nu houden ze ze voorlopig in slaap maar t ziet er niet zo goed uit ze is ook al 82 jaar en aan die leeftijd herpak je je niet zo snel meer als er iets gebeurt hé. gisteren geen dokter gezien dus hopelijk krijgen we vandaag iets meer te horen. ik hoop echt dat alles ok komt

hier was het ook heel warm, heb niet geschilderd van t weekend want de hitte zat echt in huis! we hebben wel wat in de tuin gewerkt en bbq gedaan en ook gewoon wat genoten van t zonnetje enzo. vandaag is t wat beter van weer en ga deze namiddag shoppen met een vriendin, wat zomerkleren voor mij gaan kopen en dan vanaf morgen terug schilderen.
laat maar eens weten hoe t is gegaan om dat te regelen voor die vroedvrouw. ik heb ook de laatste dagen wat last van mijn maag, t is niet echt branderig gevoel maar eerder wat misselijkheid. tja we kunnen er niet veel aan doen denk ik buiten het verdragen, denk dat er nu zo stilaan wel meerde kwaaltjes de kop zullen opsteken...

ga ook wat verder doen, zie dat het hier trouwens een lang eind is geworden

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 07:45
esther

Hallo Laura,

Goed geslapen vannacht?
Hoe was het shoppen gisteren een beetje kunnen vinden voor U zelf of alleen mr voor de baby?
Hier was het vroeg vanochtend om 5 uur werd de baby wakker en begon te shoppen langs alle kanten, ik denk van de honger want mijn maag gromde ook.
Gisteren was een drukke dag veel moeten doen en dan nog om 14 uur nr het ziekenhuis. De test was positief dus ik zou suiker hebben en moet morgenochtend om 8 uur nuchter terug gaan het zal twee uur duren. Ik begin me nu al druk te maken voor morgen zoveel werk en dan dit onverwacht erbij.
Die pijn rond mijn buik is een zenuwonsteking van het uitgerokken vel. Het zou ook niet weg gaan dus helaas een branderig gevoel konstant, het gewicht was goed ik ben +/- 10 kilo bij gekomen. Zelf vindt ik het goed alleen moet ik niet meer gaan eten of zeker niet snoepen. Morgen weet ik of ik een suikerdieet krijg dit wil zeggen geen extratjes.
En geen ijsjes 's avonds voor de tv of op terras.
Veel plezier vandaag met schilderen het weer is wel ideaal niet te warm en niet te vochtig. Volgende week komt mijn schoonbroer alles verven en laminaat leggen dan zie ik ook een beetje meer opschieten. Nu staat alles in het honderd en moet de poetsvrouw rond alles heen poetsen.
Gisteren ben ik ook geweest voor de kraamzorg voor 1 euro per uur krijg ik 60 uur een hulp in huis. En dan nog eens 12 dagen hulp voor de baby en mezelf is dat geen luxe en dan zeggen wij dat de zelfstandigen niets krijgen.
Hoe staat dat bij U heb je ook hulp na de bevalling?

Zo we gaan er weer eens aan beginnen een nieuwe dag, een nieuwe drukte!!!!

Tot later groetjes,
Esther

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 10:49
M.

hoi,

niet zo supergoed geslapen deze nacht
liggen denken aan mijn oma onder andere, t gaat echt niet goed met haar. heb net mijn ma aan de telefoon gehad en ze is in een coma gevallen. ze houden haar nu nog 5 dagen aan de machine, dat is blijkbaar bij wet verplicht en dan is het .... mijn ma verjaart ook vandaag dus t is voor haar en extra zware opdoffer
ik vond precies ook mijn draai niet om te slapen, er had dan nog een kater geplast tegen ons raam en gans die geur kwam naar binnen. heb al gans de morgen zitten poetsen en doen om die geur weg te krijgen en nu ook speciaal product gestrooid om katten weg te houden, hopelijk helpt dat een beetje!
het shoppen gisteren was wel fijn, t heeft even mijn zinnen verzet. ik heb een broek, 2 blouses en een buikband gekocht voor mezelf en er waren er solden ook dus dat was mooi meegenomen. denk niet dat ik nu nog iets nieuws zal kopen want t is niet zo lang meer, nu kan ik tenminste bij mooi weer ook wat degelijks aandoen.
hoe was t in t ziekenhuis? moet je nu een dieet volgen? wat vervelend zeg dat je nu nog last moet beginnen krijgen van je suiker!
ik heb nog niet gekeken voor hulp na de bevalling, weet eerlijk gezegd niet waar ik daarvoor moet zijn. ik denk zelfs niet dat ik dat zal hebben. blijf jij 5 dagen in t ziekenhuis? ik wel dus dan komt er waarschijnlijk geen hulp meer nadien. waar zou ik dat kunnen navragen?
zo, ga nog een beetje verder poetsen want die kattengeur stoort me enorm

groetjes

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 07:43
esther

Hallo Laura,

Alles goed met je?
Ik hoop met je oma toch een beetje beter gaat dat ze alles nog mag meemaken en zeker in zal heen gaan op de verjaardag van je mama. Dit is voor haar extra niet leuk en zal niet gemakkelijk zijn. Maar toch veel beterschap en succes met je oma. Ik heb geen van beide meer en zou voor alle geld van de wereld dit nog willen, maar helaas kan dit niet!!! Wat leuk dat je nog geslaagd bent voor koopjes dat is mij niet gelukt en heb nog veel gekocht naderhand gezien. Als je één keer begint met shoppen kun je niet echt stoppen. Gisteren was een drukke dag zat om 8.00 uur al in het ziekenhuis en heb daar 2,5 uur moeten prikken en plassen tot er niets meer uit kwam. Gelukkig is alles negatief en moet ik niet op dieet en niet minder snoepen.
Volgens de verpleging kwam dit omdat bij de eerste test 's middags was en had al van alles zoetigs gegeten. Maar nu was alles goed en kunnen vanmiddag een ijsje gaan eten op het terras want het wordt weer mooi weer. Weer een druk weekend gisteren al een verjaardag gehad en vandaag de tweede morgen hebben we een feestje van mijn best vriend.
En zondag komen 2 koppels op bezoek en hopenlijk kunnen buiten genieten van het zonnetje en misschien een barbeque.
Zeg voor die kraamzorg moet je navragen bij je ziekenkas.
Ik heb christelijke en als zelfstandige kreeg ik 12 dagen hulp waarvan de dagen worden afgetrokken wat je in het ziekenhuis blijft. En die thuiszorg zoals strijken en poetsen met je daar ook navragen bij mij is dat 60 uren aan 1 euro p/uur.
Zo we gaan er eens aan beginnen vandaag ben ik alleen dus het zal druk worden. Tot volgende week zal geen tijd hebben om te reageren.

Groetjes,
Esther

PS; Nog heel veel sterkte met je oma en hou je rustig dat je niet te veel stress krijgt voor de baby.

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:24
M.

hoi,

hoe was je weekend? was t fijn de bbq? wat genoten van t zonnetje ook nog?
goed dat de testen dan toch ok waren, zo kan je nog af en toe eens genieten van een ijsje
ik zal dan zeker ook eens navraag doen bij de ziekenkas, moet daar deze week toch nog eens langs.
hier alles ok, voor zover de sitauatie het toelaat
gisteren was het prnsioenfeest van mijn schoonvader, was weleens fijn om er eens tussenuit te zijn en in en wat leukere omgeving te zitten. op momenten schoot oma natuurlijk in men gedachten maar t was al bij al nog een goede dag geweest. ook wat genoten van t zonnetje en deze avond terug naar de prenatale les en daar kijk ik ook wel naar uit hoor.
vrijdag zijn we nog langsgeweest bij oma in t ziekenhuis en er is echt geen verbetering te zien. ze gaan deze week haar eens onder de scanner leggen om het verschil te zien voor en na de bloeding en operatie. dan gaan ze ook eens de machines afleggen om te zien of ze alleen zou ademen maar die kans is echt heel klein.
als ze niet ademt moeten ze de machines weer aanleggen want ze is niet hersendood en dat zou dus moord zijn t is een vevelende situatie, niemand weet van iets en iedereen loopt zo gespannend rond
hopelijk komen we snel meer te weten hoor!
bon, ga er maar eens gaan invliegen

groetjes en tot later

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 10:16
esther

Goedemorgen Laura,

Hier alles oke gisteren alleen een spier in mijn achterwerk versprongen maar de dokter zij dat dat geen kwaad kon alleen SRL op smeren en het gaat weg.Vandaag gaat het ook al beter niet te veel dozen meer tillen, het is hier al lekker warm misschien iets te warm 23 grade.
Vanavond moet ik ook nr de prenatale les ik ben benieuwd.
Ga met een vriendin die is één week na mij uitgeteld dus dat zal wel leuk worden. Ik heb niet veel tijd natuurlijk het is super druk deze weken. Nog maar 2,5 maand en dan zou ik stoppen met werken en van thuis uit de planning doen. Het zal een hele verandering zijn de klanten vinden het nu al vreemd. O ja zondagochtend de doopsuiker besteld super het begint nu echt allemaal op te schieten.
Deze week beginnen ze het kamertje te schilderen en zondag gaan de mannen de laminaat leggen.
Ik hou je op de hoogte morgen nu ga ik weer verder werken.

Groetjes,
Esther

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 09:13
M.

hoikes,

wat een warmte zeg en dat van s morgens vroeg al
heb deze nacht weer slecht geslapen zeg, niet te doen.
gelijk hoe ik lag, ik kreeg stampen en men maag, ik voelde me echt misselijk met momenten.
enfin, ik heb gisteren het laatste raam geschilderd dus ben al blij dat dat achter de rug is want met dat warme weer is t geen lachtertje. nu is t enkel nog wat afwerking maar dat kan nog even wachten. zal het nu maar wat rustiger aandoen want voel dat men lichaam niet meer zoveel aankan, ben zelfs deze morgen opgestaan met een harde buik

hoe is t met jou vandaag? lekker geslapen deze nacht?
en hoe gaat het met de spier? al wat beter hoop ik.
genoten ook van de prenatale lest anders?
ja t gaat snel vooruit eens je begint te kijken voor doopsuiker en de kamer enzo hé

groetjes

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 11:57
esther

Hoi Laura,

Hier alles ok goed geslapen en de les was wel leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen.
We zijn met 10 meisjes waarvan 1 haar tweede kindje, de rest is allemaal in blijde verwachting van hun eerste kindje.
Met de spier is het ook goed alleen een beetje rug pijn maar ben al vroeg bezig en te veel in één keer denk ik.
Ga vanavond barbequeen thuis het zou 25 graden blijven straks dus te warm om binnen te zitten.
Hoe staat het met de doopsuiker al begonnen?
Ik ben met de etiketten bezig voor op de enveloppen te plakken als ze hier zijn dan moet mijn man dat niet meer doen. Ik ga wat eten het is alweer middag en bloedheet!!

Groetjes,
Esther

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 13:53
M.

hoikes,

t is vandaag precies al wat minder warm dan gisteren hé.
heb wat beter geslapen deze nacht maar t is nog niet zoals t moet. is het normaal dat onze kleine al zoveel stampt gedurende 2 dagen? ik voel het bijna constant of zou dat door het plaatsgebrek beginnen komen? voel me anders ook niet zo schitterend, wat last van de darmen en maag, we waren zondag gaan eten met de familie en nu blijkt dat er eentje bijzal met de buikplaag, ja zeg, tuurlijk dat ik er nu ook last van heb hé
enfin, t is een beetje rustig aandoen deze week, heb echt voor niets geen fut
en hoe was de bbq gisteren?
we zijn nog niet begonnen met de doopsuiker, denk dat we eest gaan kijken voor de kaartjes want met die warmte is t niet zo goed voor de suikerbonen hier te laten staan denk ik...

groetjes

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 10:37
esther

Helaba,

Hier alles goed de kinderkamer is zo goed als klaar de gordijnen hangen op de laminaat ligt en alles is geschilderd. Super niet nu mag van mij de meubeltjes komen!!!
Het is een druk weekend geweest en lang mijn moeder is ook weer eens in belgiëen blijft tot donderdag. Dus het is weer volle bak in huis!!
Hoe gaat het met jullie en de oma?
Ik hoop goed want zo'n spanning is niet leuk met een zwangerschap!!!
Heb volgende week een druk programma maandag geboortelijst, dinsdagavond gym en woensdag gynecoloog.
Hoe voel jij je momenteel vol energie of veel moe ik hoor verschillende verhalen.
Ik ben super aktief wat soms zwaar kan zijn 's nachts dan wil ik op staan en beginnen met strijken of opruimen.
We zijn al twee dagen aan het shoppen en kopen altijd dingen die we eigenlijk niet nodig hadden. Zoals een nieuwe eettafel met acht stoelen, we gingen voor een lamp in de kinderkamer maar hebben dit besteld. Zijn gisteren gaan winkelen in holland en hebben daar de lamp gevonden. Na 20 winkels te hebben gedaan in holland heb je veel van die woonboulevards en daar hebben ze alle merken van goedkoop tot super duur. Leuk om eens te doen maar slecht voor de portemonee. Zo we gaan weer eens verder werken en hopenlijk niet te veel lastigen klanten deze week.

Groetjes,
esther

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 09:26
M.

hoi esther,

ben even niet meer langsgeweest hier maar t was een drukke week. mijn oma is gestorven en er kwam heel wat werk bij om alles te regelen voor de begrafenis enzo.
dan ook wat tijd doorbregen bij de familie en naar het funerarium gaan enzo... morgen is het begrafenis, we zien wel hoe het vanaf daar gaat dan
fijn dat alles zo goed gaat bij jullie en dat de kamer bijna af is. nu begin je pas echt af te tellen hé!
hier moet er ook nog veel gebeuren.
we hebben nu ondertussen ook al de kaartjes gemaakt, we hadden al een ontwerpje maar hebben nu helemaal iets anders gemaakt en ook papier en enveloppes gaan kopen.
ik ben nu ook bezig met de adressenlijst en daar kruipt ook aardig wat tijd in hoor!
de ene dag bruis ik ook van de energie maar de andere dag wil er precies niets vlotten. nuja met mijn oma haar overlijden ook kan ik er niet echt op voortgaan denk ik.
hoop dat alles snel terug op zijn plooien zal vallen want al dat verdriet rond me heen doet me niet echt deugd
enfin zal maar nog een beetje verder doen, er lijkt precies geen einde te komen aan die waslijst met werkjes op

groetjes

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 10:24
esther

Hoi Laura,

Gecondoleerd met je oma, ik vindt het veel erg dat je dit net nu moet meemaken maar hopenlijk heeft ze niet veel geleden en is ze vredig heen gegaan. Veel sterkte morgen en denk aan het mooie leven wat je oma heeft gehad en wat jullie baby nog mag meemaken. Ik zal morgen aan je denken!!
Ik ga je vandaag niet veel kunnen vertellen, alleen dat je sterk moet zijn en rusten voor jezelf en de baby.
Volgende week zal het beter gaan dan kun je weer eens naar de gym en dan wordt je afgeleid door de leuke dingen des levens. Zoals het leuk gevoel in de buik en de bewegingen die kleine spruit maakt.
Nogmaals sterkte en tot volgende week!!!

Groetjes,
Esther

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 08:54
esther

Hé Laura,

Hoe gaat het met je?
Een beetje het weekend doorgekomen en kunnen genieten van het zonnetje?
Hier alles ok de geboortelijst is klaar en het kaartje uitgekozen. We zijn bijna rond met alles in orde brengen gelukkig. Het was wat de babylijst maken we hebben niets van kleetjes op de lijst gezet omdat het solden periode is en dan kunnen ze beter iets zelf kiezen!!
Ik heb helaas niet veel tijd maar morgen wel dus laat iets weten dan kan ik je terug mailen.

Dikke knuffel,

Esther

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 09:37
M.

hoikes,

ben even niet meer langs geweest maar met de begrafenis was ik niet echt in de stemming om aan de pc te zitten.
t was een mooie dienst en nu is ze eindelijk terug bij opa en dat is een beetje een troost.
nu kan iedereen beginnen rouwen en zijn verdriet verwerken na die weken van angst en onzekerheid.
gisteren ook terug naar de gyn geweest en alles is in orde.
onze spruit heeft eindelijk de beentjes nog eens open gedaan en zo konden we het geslacht nog eens zien en de gyn is er 100% zeker van, t is geen twijfel wat het is. het hoofdje ligt ook nog steeds netjes naar beneden en onze schat meet nu al ongeveer 42 cm en weegt bijna 1.700 kg dus alles terug netjes op t gemiddelde zei hij. we hebben dan ook de kamer moeten aanvragen en kregen natuurlijk direct staaltjes en boekjes enzo, weet weer wat gedaan van leeswerk hihi
de 30e mei mogen we al terug, de tijd gaat snel, vanaf dan zal t iedere 2 weken zijn, tenzij ik opening heb, dan is t iedere week. begin zo meer en meer t gevoel te hebben dat ik er hier stevig zal moeten gaan invliegen met alles om klaar te geraken
de prenatale les was ook terug heel leuk en leerrijk, we hebben deze keer ook alles op papier gekregen en een lijst met de vroedvrouwen.
we hebben van t weekend ook nog wat in de tuin gewerkt en dat was net op tijd want nu t is t weer toch niet meer dat hé
hoe was jou weekend? anders nog nieuws?

groetjes

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 07:59
esther

Goedemorgen Laura,

Gelukkig dat alles goed gaat met je en dat de baby goed groeit en duidelijk te zien is wat het wordt. Wij gaan vanavond naar de gyn ik ben ook benieuwd heb de laatste tijd wel last van mijn onderbuik precies of alles eruit komt. Ben gisteren naar de prenatale gym geweest we hebben het over de houding en bevalling gehad best leerrijk inderdaad. Zeker als je de verhalen hoort van diegene die al een kindje hebben. Nu begint het inderdaad te korte nog maar +/- 7 weken voor U en dan begint het feest!!!
Wel leuk hé ik zal toch blij zijn als het zover is want het wordt lastig met het werken 's avonds vooral als ik wil rusten dan komt precies alles inwerking. Momenteel gaat ook alles te keer in de buik het lijkt net op buikloop. De baby is zo hard aan het stampen dat ik de handen op de buik moet houden voor het rustig te krijgen.
Het is hier ook super druk en ben volop alles aan het voorbereiden voor de kaartjes en de babyborrel die we in september willen doen. We hebben nog steeds geen lokatie alles is te klein of geen klanten van mijn man. Ik zal toch iets moeten doen want het moet op de geboortekaartjes.
Hoever sta jij alles klaar in het kamertje?
Ik hoop dat ze de komenden week bij ons komen leveren zodat ik alles kan klaar zetten en het bedje kan opmaken.
Zo we gaan weer eens werken het personeel staat al klaar om te beginnen en ik ben ze aan het voorbereiden voor mijn zwangerschapsverlof dan moeten ze het zonder mij doen.

Groetjes,
Esther

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 09:26
M.

hoi,

veel succes alvast bij de gyn deze avond en zeker iets laten weten hé. hier krijg ik soms ook ferme stampen hoor, ik schrik er dan altijd van op en af en toe doet het pijn ook aan mijn ribben maar ik heb het eerlijk gezegd liever zo dan dat ik onze schat een ganse dag niet zou voelen hoor. het kamertjes is nog niet verder afgewerkt maar t is niet zoveel meer. ben nog wat kadertjes aan t schilderen voor aan de muur en die moeten we dan nog ophangen en anders nog wat decoratie enzo maar merendeel is wel af.
ben gisteren ook begonnen aan den enveloppen schrijven.
ga vandaag snoepjes halen voor de kindjes en dan kan ik dat ook beginnen maken tussen het schrijven door, is eens een leuke afwisseling.
doe het maar wat rustig aan en forceer je maar niet te veel meer

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >