Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/03/2007 @ 12:00 | Hoihoi. Das wel jammer dan dat je s'avonds al werkt. en overdag heb je natuurlijk de kleine. En is er niemand in je familie die bijv. een dag in de week kan oppassen zodat je dan naar school zou kunnen? Bij ons betaal je denk ik nu rond de 145000 voor een woning. Tussenwoning dan. En een 2onder 1 kap wat wij over een tijdje willen kost ong. 190000 euro dus dan moeten we aardig wat bijbetalen. Terwijl we nu een heel ruim huis hebben het enigste nadeel hier is dat de 3de slaapkamer boven heel klein is en dat we achter bijna geen tuin hebben. Anders bleven we gewoon hier. En natuurlijk is het ook fijn om aan een kant vrij te zijn. Madison begint nu te proberen zich om te draaien maar dat lukt nog niet echt. Vanaf wanneer kunnen ze dat gaan doen? En vanaf wanneer gaan ze zich ong. optrekken? Groetjes Desi |
| 04/04/2007 @ 15:37 | Hoihoi. Nog niks aan de hand bij jullie hihi. Sas: Wel vervelend ja als de opleiding dan zo lang gaat duren. Dan kan je idd beter zo iets zoeken voor halve dagen. Wat voor iets wil je gaan zoeken in de stad? Hier alles goed. Redelijk tenminste. Nog steeds last van kleine galaanvallen, dat terwijl ik geen gal meer heb. Ben vandaag weer naar het zh moeten gaan. En nu krijg ik ook weer een onderzoek voor het knobbeltje wat ik een jaar terug in mijn borst heb gevonden. Of nouja januari 2006. Het was goedaardig maar misschien dat ik weer geopereerd moet worden. Niet leuk meer. Hopenlijk was het dat dan en geen galaanvallen meer want anders moet ik daar ook voor terug. Met Madison gaat alles prima. Ze pakt nu spullen vast en grijpt ernaar. Echt leuk. Folders vastpakken als ik aan het lezen ben hihi. Groetjes en succes. Desi |
| 05/04/2007 @ 19:40 MamaSas ![]() | Ohw wat leuk om te horen dat Madison in die fase zit... Ik heb nog geen idee wat ik precies wil ach ja we zien wel, eerst maar eens bevallen van deze kleine uk ![]() Groetjes Sas |
| 18/04/2007 @ 18:46 | Heey Saskia. Wat super om te horen dat het misschien begint bij jullie. Ik hoop het zo. Echt super hé dat je de kleine misschien vandaag of morgen al in je armen hebt. En ook nog lekker op tijd. Heel veel succes en geluk. Groetjes Desi |
| 19/04/2007 @ 13:45 MamaSas ![]() | 18 april 2007 is onze zoon Djaydon om 2:32 snachts geboren met een gewicht van 3890 gram en een lengte van 52 cm! We zijn super trots en super blij met hem!! Groetjes!! |
| 26/04/2007 @ 19:53 | Heey Saskia. Proficiat met jullie mooie zoontje. Ben benieuwd hoe alles gegaan is. Een flink mannetje zeg leuk hoor. Wat vind zijn grote zusje ervan? Geniet lekker van je kleine mannetje. P.s zullen we anders verder op msn kletsen want hier komt volgens mij niemand meer en ik ben hier ook niet vaak meer. Ik hoor het wel. Geniet van je kindjes. Groetjes Desi |
| 27/04/2007 @ 15:05 MamaSas ![]() | Hey Desi, De bevalling is goed gegaan, helaas moest ik wel naar het ziekenhuis want de hartslag van Djaydon zakte naar 60 na een wee en dat was te laag. Maar ja we zijn toen voor de zekerheid naar het ziekenhuis gestuurd en toen is alles vrij snel gegaan. Om 5 over 1 hadden ze de vlezen gebroken en om 2 min over half 3 was meneer geboren. Ik ben zo blij met hem hij is zo schetig. Maar msn is prima! Mijn msn is: Sass_82@hotmail.com. Groetjes Sas |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Jonge mama's omgeving Venlo/Roermond
en ik heb genoeg last van mijn rug dus dan vindt ik het wel weer welletjes...

. De vorige keer was dat nog maar 4660 gram en 54 cm