< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » laatste kans 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/04/2007 @ 18:45

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
eritia, succes bij de gyn, ik hoop dat ze je kunne vertellen wat er aan de hand is!

m@m@, ik heb ook last van mijn onderrug, maar denk dat het gewoon een voorteken is van mijn . ik verwacht niet dat ik zwanger ben...dus waarschijnlijk dus geen kans meer op een 2007 baby. ik ga niet eerder dan woensdag testen. beterschap met je keelontsteking!

[Laatst gewijzigd door Anouk - 20/04/2007 @ 18:47] - Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 09:04
M@M@ van Vic

Online Status
Hey anouk,

Ik kwam vanmorgen wakker met een vaag misselijk gevoel.
KOn niet wachten en mij wagen aan een test.
Wat blijkt, 2 strepen!!!!!!!
Ik ben gewoonweg zwanger als ik die test mag geloven.
Vele nerveuze groeten,

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 09:38

meid, van harte gefeliciteerd! wat super goed zeg!! geniet er lekker van! dus word het toch een 2007 kindje toch?!
waar heb je nog meer last van?
mijn temp doet een beetje vreemd, ik was 3 dagen 37,0 toen gisteren 37,1 en vandaag 37,2! hij stijgd dus nog twee dagen voor mijn nod...zou het dan toch? ik durf niet te testen, wacht zeker nog tot maandag als mijn temp dan nog niet gezakt is. ik was heel rustig, maar ik begin nu weer een beetje gek te worden.
groetjes

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 18:33
M@M@ van Vic

Online Status
Hey anouk,

Ik vond deze week al dat mijn borsten wat zwaarder aanvoelden en ik had soms heel vaag lichte steekjes.
En mijn humeur is ook niet echt aan de positieve kant.
Ik kan niet veel verdragen, wordt vlug boos en moe.
Ik heb vandaag in vlagen ook wat misselijk geweest.
Maar eigenlijk is alles heel anders dan van mijn zoontje.
Van hem voelde ik eigenlijk niets, behalve wat pijn aan mijn onderrug.
Vele groetjes,

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 09:40

hoi meiden!
ik heb vanochtend vroeg een test gedaan, ik weet niet wat ik er van moet denken. ik dacht dat ik heel heel vaag een doorzichtig streepje zag, maar dacht dat ik dat gewoon zag omdat ik dat heel graag wou... ik heb er nu nog een keer naar gekeken, en er is duidelijk een vaag lijntje te zien. ik weet dat je na 10 min de test weg moet doen, maar ik kijk altijd nog later en heb nog nooit mee gemaakt dat er later een streep heeft gestaan. phff, nu maar afwachten he, dinsdag maar even een nieuwe test doen denk ik...

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 13:15
ABke

hey m@ma,

proficiat!! Echt heel leuk om nog eens nieuws te lezen. Hopelijk mag alles goed gaan! Geniet er alvast van!

Anouk : nog ff geduld meid en wie weet...
Mijn draaien voor je

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 19:06
Lisette

Anouk wat spannend zeg. Een streep is een streep hè. En zag je die 1e vage streep voor de 10 minuten? Nou doe zo snel mogelijk weer een test. Dan kunnen we met zijn alle gaan jubelen.

groetjes
Lisette

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 19:25

ja zag (denk ik) een hele vage streep binnen 10 min, heb trouwens nog gelezen dat tot 30 min kunt aflezen, maar ja ik ben toen nog maar even mijn bed in gekropen. (niet dat ik nog kon slapen) normaal als ik negatief heb getest, kijk ik later nog of er niet nog een steep staat, maar dat is tot nu toe nog nooit voor gekomen, durf het niet te hopen, maar ik weet wel dat als ik dinsdag negatief test dat de teleurstelling erg groot zal zijn. ik hou jullie op de hoogte hoor. er is trouwens ook voor me gependeld dat ik nu zwanger zal zijn.

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 20:49
M@M@ van Vic

Online Status
hey anouk,

Ook al zie je iets vaag, iets is iets hé
Niet zwanger is geen streep.
Vage streep is prille zwangerschap.
Ik zal zeker
Ik doe morgen nog een test, pfff ik kan het eigenlijk nog niet geloven.
Veel liefs en bedankt voor de felicitaties

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 08:44

hoi M@M@,
ik kan het ook gewoon niet geloven, maar volgens mij moet ik zwanger zijn. vandaag nog steeds hoge temp, 37,2! maar heb eigenlijk weinig symptomen, een ding is mij dan wel op gevallen, normaal slaap ik zo lang mogelijk uit, 11-12 uur als het kan. maar ik word de hele week om 8 uur wakker en kan daarna niet meer slapen...en heb gevoelige tepels en krampen in mijn buik af en toe.
ga vanmiddag even langs het kruidvat om een test te halen.

Lisette, jullie kunnen weer lekker gaan klussen, laat ze maar lekker zwemmen!

ABke, hoe voel jij je?

eritia, nog een nachtje slapen he! ik hoop dat ze je morgen goed nieuws kunne geven! en dat er een oplossing is voor je lange cyclus!ik duim voor je!

[Laatst gewijzigd door Anouk - 23/04/2007 @ 08:45] - Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 10:52
ABke

Dag Anouk,

hier gaat het met ups en downs. De ene dag gaat het goed, de andere daan weer heel slecht. Normaal zou dit rond 12 weken stoppen dus ik zal nog ff geduld moeten hebben.

Ik duim alvast superhard voor je!

Succes!

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 08:12

nog ruim 3 weekjes ABke en dan ben je hopelijk van de kwaaltjes af!

ik heb net nog een keer getest, er is nu echt geen twijfel mogelijk, hij is echt positief!! ik ben dus echt zwanger!
ik kan het niet geloven!

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 09:50
Lisette

Anouk nu officieel gefeliciteerd meid!!!! Wat een super goed nieuws. Wat een goed begin van de dag. Strooi even wat hcg deze kant op voor mijn klusperiode! Dan ga ik flink mijn best doen en met je hulp moet het lukken toch . Ik ken dat trouwens hoor dat later toch nog even kijken of er echt geen streep staat. Volgens mij is dat een standaard kwaaltje haha.

Abke vervelend dat je je nog niet echt lekker voelt. Ik hoop dat je snel volledig kan gaan genieten van je zwangerschap.

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 09:52
Eritia

Anouk, van harte meid!! Een nieuwjaarskindje!!
Hoe voel je je?

Hier alles rustig, ik ben werkelijk de uren aan het aftellen!!
Nog 5 uren en dan zit ik bij de gyn!
Ik hoop dat ik met mijn benen wijd moet en dat de gyn. mij inwendig gaat onderzoeken, alhoewel ik dat wel weer doodeng vind..
Zolang het maar niet bij een intakegesprek blijft of dat ik stomme medicijnen toegewezen krijg!

Ik wil nu wel eens weten waarom het allemaal zo lang duurt, ik zit vandaag bijvoorbeeld op dag 64!!!

Ik laat het jullie weten hoe het gegaan is, vind het allemaal doodeng! (straks krijg ik iets slachts te horen, wat dan?)

P.S Overal om me heen zie ik zwangere vrouwen, om niet goed van te worden. Gister in de supermarkt, onze overbuurmeisje, de vrouw van het reisbureau, een oud klasgenootje,...)

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 11:50
M@M@ van Vic

Online Status
Hey Anouk,

Van Harte Gefeliciteerd hoor!!!!!

Weet je wat ik zo leuk vind?
We zijn gewoon voor dezelfde dag uitgerekend!!
SUUUUUPPPPPER

Vele groetjes aan iedereen,

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 13:59

M@M@, ja leuk hé, maar ik weet niet zeker of ik 31 dec, of 1 jan uitgerekend ben, maar we lopen zo goed als gelijk.

Eritia, succes bij de gyn!!
ik voel me wel goed, kan alleen niet uitslapen, word steeds vroeger wakker. heb soms vlagen van misselijkheid, maar dat duurt dan maar even. kreeg het vandaag heel erg van sigaretten geur, dacht bijna moest kotsen, maar het ging gelukkig over.

mijn vriend kan het nog niet geloven, hij zegt ga eerst maar naar de HA. hij denkt zelf dat ie niet vruchtbaar is, nou dat is ie toch echt wel!!

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 14:37
Lisette

Anouk hoezo denkt je vriend dat? Je bent toch zwanger geworden. Wat leuk tegelijk met M@m@ van Vic. Gezellig samen zwangeren. En 31 december wat een mooie avond.

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 09:00
Mariëlla

Nog zn vruchtbaar forum. Ik super leuk al die zwangeren. Zelf zijn de eerder doorgekomen, maar vind het niet heel erg. Ben allang blij dat mn cyclus een paar daagjes is ingekort. Had ook helemaal nergens last van, dus had al wel een vaag vermoeden.

Nu kan ik me lekker concentreren op ons nieuwe huis. Morgen krijgen we de sleutel en dan moet er geklusd worden op een hele andere manier.

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 09:45
ABke

Anouk!!!
Superhard proficiat meid!! Zie je wel, voor iedereen is er wel een weggelegd
Blijkbaar zijn november en december toch wel babyboom maanden!!
Geniet er alvast van!

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 08:13

eritia, heb je al een uitslag van de gyn?
ik ben druk aan het duimen voor je!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >