< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » Steeds even rap zwanger?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
Steeds even rap zwanger?
14/01/2007 @ 11:06
Ilske

Even een vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Momenteel hebben wij 6 kindjes. Telkens was ik zwanger van de 1ste of 2de keer. Soms wel een miskraam maar dan weer biinen 1-2maand zwanger. We zouden graag voor een 7de spruit gaan. Kan ik ervan uitgaan dat het weer zo vlug prijs is of zou het nu wel eens totaal anders kunnen uitdraaien? Graag lees ik jullie ervaringen

Link naar deze reactie
15/01/2007 @ 11:11

Dag Ilske, ik weet waarvan je spreekt. Ikzelf heb er 6 en dat ging ook heel vlug. Zelf dat de 6de niet voorzien was. Mijn man klaagt altijd dat hij niet lang mag oefenen. Ik zeg dat we eigenlijk veel geluk hebben, want ik heb veel vriendinnen die d'er problemen mee hebben en niet direkt zwanger worden of helemaal niet zwanger worden! Dus niet klagen en d'er blij mee zijn. Mijn 5de en 6de zijn na 40j nog gekomen, zelf dat mijn gynecologe mij gezegd heeft dat het na 40 moeilijker zou zijn, heb ik daar helemaal niets van ondervonden (nog altijd even snel). Tot binnenkort.
Marleen.

Link naar deze reactie
19/01/2007 @ 09:03
natje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey
onze eerste vier kindjes gingen als niets (zelfs twee keer zwanger geraakt met pil) ons 5de kindje was een ander paar mouwen 2 jaar heb ik clomid en pregnuyl moeten gebruiken voor ik zwanger ben geraakt ons zesde kindje is dan weer onverwachts gekomen met gebruik nuvaring en onze jongste schat daar ben ik door zwanger geraakt na een hsc (scan van de baarmoeder dan spuiten ze je eileiders door)4 november 2005 gedaan 11 december 2006 was ik overtijd en hebben we getest en ik had een mooi verjaardags kado ik was zwanger! ikd enk dat je niet teveel met het zwangerw orden mag bezig zijn want dan duurt het lang! veel succes
liefs natje

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 08:57
valentijntje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Marleen, hier nog een ventje dat klaagt dat hij nooit mag oefenen. Maar hier is het wel de laatste hoor.

Heb al 2 stoere jongens, wie weet nog een derde, dus weet mijn tijd wel door te komen.

Hier ook alledrie zwanger, na 1 keertje vrijen.
Vind het soms wel erg om te vertellen, zeker wanneer je kennissen hebt waarbij het niet zo vlot.

Veel succes nog dames.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]