< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil mama worden in september 2005!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil mama worden in september 2005!!
12/04/2007 @ 23:28
denise

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nog een weekje ilvy...

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 21:38
ilvy

Jaaaa,dan heb jij je 20 weken echo,spannendddd...
en verder zou ik niet weten wat er over een week is hahaha.
pfff heb denk voorhoofdholte ontsteking,word gek van de hoofdpijn!!!! maandag maar effe naar de dokter!!
Hoe is het verder met jullie,vind t zoooo jammer dat er bijna niet meer geschreven word!!!

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 23:29
denise

ja echt heel jammer. Ook is het jammer dat we niks meer van cyrina en michele horen

zondag vier ik voor het 4e jaar mijn 25e verjaardag. Het wordt superweer, dus dat zit wel goed. Nou ja echt vieren doe ik het niet, maar mijn ouders en schoonouders komen en 1 vriendin. Als jullie zin hebben om ook te komen, zie ik jullie wel verschijnen.

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 21:37
ilvy

happy birthday to youuu
happy birthday to youuu
happy birthday deniseeeee
happy birthday to youuuuuuuuu

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 15:16
denise

dank u dank u

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 12:22
denise

Zijn we allemaal zo druk of hebben we gewoon geen zin om hier te komen typen? Ilvy jij bent vast nog steeds virtueel je huis aan het inrichten. Vanaf vrijdag kun je aan het echte werk beginnen.
Claudia zit vast nog steeds in sl

Hier gaat alles zijn gangetje.

Nou ik ga ook weer
Zoals nienke altijd zegt: houtoe, daaaaaaaaaaa, doeidoei, bye bye

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 09:58
denise

Nou ilvy het is zover
Eindelijk de sleutels van jullie droomhuis.

Gefeliciteerd

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 08:08
ilvy

hey meis dank je wel !!!

En en en en,weet je wat het is!!!!
Ben benieuwd hoor,was alles goed met de kleine??? ook heel erg belangrijk natuurlijk!!!

Nou ik ga weer verder druk druk druk.
vanmiddag nog werken,bleegh heb wel wat anders te doen hahahaha!!!

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 17:19
denise

Hier misschien niet zulk goed nieuws.

Bij de echo bleek eerst dat we een zoon zouden krijgen, hartstikke leuk nieuws.

Hartje klopt goed, alleen de bloedvaten in het hartje konden ze niet zo goed zien. Kan zijn dat het door de ligging van het kindje kwam dat ze het niet konden zien. Daarom moeten we maandag terug om het door een arts te laten bekijken. het kindje lag zo scheef dat ze het niet konden zien, maar ja het kn ook iets anders zijn en dan is het wat minder positief. Wij in tranen, vooral ik was helemaal gek

Vandaag meteen onze eigen vk gebeld en die heeft me verteld dat de kans erg groot was dat er niks aan de hand was. Zij maakt geen echo`s dus ik was niet echt gerustgesteld, dus heb ik mijn nicht (verloskundige en echoscopiste) gebeld en zij heeft me erg gerustgesteld, maar toch
Nu is het maar hopen dat de gyneacoloog maandag tijd heeft en ons goed nieuws verteld.

Maar dat het een zoon is, is helemaal geweldig

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 11:08
ilvy

Wauw denise een zoon wat gaaf ,heeeel gaaaf!!!

En vertrouw maar op de vk dat het allemaal wel goed zal zijn,een beeb hoeft maar een cm verkeerd om te liggen en ze kunnen het al niet goed meer zien!!!
kan me wel voorstellen hoor dat je effe gek word,zou hetzelfde doen in jou plaats!!
Wacht morgen even af,vertrouw er maar op dat de dokter gewoon goed nieuws heeft!!!

Hou je ons op de hoogte!!

Sorry ben er weer vandoor,heb het enorm druk druk druk!!!

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 14:16
denise

Ja, ik denk ook wel dat het allemaal goed zit met onze knul. Gaaf zeg, een zoon. Kjell krijgt dus in ieder geval een zwager. Ik heb ook het idee dat zn zwager op zn verjaardag geboren wordt.
Ach ja, we zien het wel, ik vertrouw erop dat het goed is, hoewel het natuurlijk wel zo reeel is om te bedenken dat het fout kan zijn. Bij Nienke konden ze het 2e armpje in eerste instantie niet zien met de 20 weken echo en dan nu dit niet. Die knul van ons laat het morgen gewoon wel zien
Tenminste als de arts morgen tijd heeft.

Hoe gaat het met het huis ilvy? Staat de bbq al klaar?

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 10:27
ilvy

neee niets op kjell zn verjaardag das alleen maar ellende dan hahahahaha!!!

Heey meis succes vandaag,het komt wel goed en je moet het zo maar zien,mooi weer een extra kans om jullie ventje te zien!!!

Laat je me even weten hoe het was vandaag!!

Ik ben weer weg ,druk druk druk hahahaha

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 10:41
denise

vanmiddag om 12.45 moeten we in het ziekenhuis zijn, maar er komen 2 gynaecologen kijken. Eentje van dit ziekenhuis en eentje van een ander ziekenhuis. Dat geeft ons toch wel aan dat het fout zit, dus reken maar niet op goed nieuws.

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 18:43
ilvy

Heey meid,
hopelijk was/is er niets aan de hand.
laat je snel iets weten!!

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 21:42
denise

wou dat ik goed nieuws kon brengen, maar helaas.
Knulletje heeft een hartafwijking en we moeten morgen naar het erasmus zh voor echo, kindercardioloog en vruchtwaterpunctie.

Dit was het denk ik/ weet ik

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 23:59
ilvy

Shit shit shit denise,had zo gehoopt dat het wel mee zou vallen,al moet ik zeggen dat ik ook wat begon te vrezen toen je schreef dat er 2 gyns kwamen!!

Weet je iets meer over de afwijking of heb je echt nog geen flauw idee,hou je vast aan t feit dat ze tegenwoordig enorm veel kunnen ,en kijk naar mij...

Ik weet wel dat je aan al deze woorden nu weinig hebt,maar ik hoop dat ze je toch er een beetje doorheen helpen trekken!!!!

Laat je morgen alsjeblieft weten hoe het was gegaan!!

Ik denk aan jullie en zal mn duimen lam duimen!!

Kus

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 07:18
denise

Wat is er gebeurd. Nou, ik zal het proberen te vertellen.
Bij de 20 weken echo bleek dat er iets in het hartje niet te zien was, dit was afgelopen vrijdagmiddag en er was geen arts meer die beter kon kijken. Daarom moesten wij wachten tot maandag. Een heel weekend..
we zijn maandag geweest en het bleek dat hij een hartafwijking heeft. Hoe en wat precies, dat konden ze in breda in het ziekenhuis niet zeggen. Dus naar erasmus.
Gisteren lang geweest. Eerst een hele uitgebreide echo, waarbij echt alles goed was, alleen het hartje dan
Nu blijkt dat de bloedvaten in het hartje goed het hartje instromen, maar ze moeten er ook uit. Dat gebeurd wel. Maar er moeten 2 vaten zijn die kruislings het hartje uitstromen, dat is er bij onze ... 1 die zich later pas opsplitst in 2 en dat hoort niet.
Vrijdag moeten we weer terug voor een 3d echo van het hartje en een gesprek met de kindercardioloog over hoe verder. Als we de zwangerschap kunnen laten voortgaan, zal ik daar moeten worden gecontroleerd en ook daar bevallen

We moeten dus rekening houden met het feit dat we hem al geboren moeten laten worden..

Verder gisteren een vruchtwaterpunctie gehad om te bekijken of hij een chromosomenafwijking heeft, wat doet dat pijn. Ik kan er nog steeds niet van lopen. Ik dacht altijd dat alleen vrouwen van boven de 35 een vruchtwaterpunctie kregen
Het stomme is dat hij goed schopt, zijn hartje klopt goed, in de buik is er niks mis mee.

Het is een troost, maar gelukkig hebben we nienke, die ons zonnestraaltje is, we hadden haar zo graag een klein broertje gegeven. De hoop geef ik niet op, maar ben wel realistisch

Ik kan niet meer, ik ben kapot.
We hebben hem al een naam gegeven, zodat hij al een eigen persoontje is als we hem straks moeten weggeven.
Je denkt er eigenlijk nooit bij na, maar zwanger worden is zo normaal, maar toch zo byzonder.

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 10:12
ilvy

jeetje,niet niks dus.
Ik hoop dat jullie vrijdag weer wat meer horen,en dat jullie ventje eraan geholpen kan worden!!
Probeer de moed niet te laten zakken,en je weet me te vinden he meis!!!

Dikke kus

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 13:47
Michèle

Denise
Wat lees ik nu. Kom ik na lange tijd nog eens piepen en meteen dit nieuws.
Ik leef met je mee en duim dat alles toch goed komt, de moed niet laten zaken. (weet makkelijker gezegd dan gedaan)

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 08:45
ilvy

denise,succes vandaag,je zal het wel niet meer lezen maar toch!@!!
Hopelijk komt er wat beter nieuws
laat je even iets weten!!
Denk de laatste dagen nergens anders aan!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >