Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/04/2007 @ 16:49 | hoi, O zo stil is het hier! waar zijn jullie gebleven? kussen |
| 30/04/2007 @ 11:41 vanessa | hello Ik ben jullie ook niet vergeten hoor. Heb het opt moment zo inmens druk dak nimmer weet welke dag dat we leven. Ik ben in mijn zomerse kleren sorteerbui geschoten en heb er eerlijk gezegt al dik spijt van. Voor jinto zijn geboorte, hebben wij al de kleertjes van de gasten gewassen en gesorteerd en in dozen gestoken voor jinto. Ik vond toen al dat ik zeer weining kleertjes had en was van mening dat er vele meer waren. Jaja mijn voorgevoel was juist. We hebben gisteren 3 overvolle plooibakken terug gevonden met babykleertjes en ik kon ff nimmer lachen. Net de maten waar we ruim genoeg van hadden zaten in die plooibakken. Onze jinto maakt mij echt radeloos met zijn kledingmaat. Van broek heeft die een 56 (als de pijpen breed genoeg zijn om zijn billen erin te krijgen). Van bodyke 56 en van t-shirt een grote 62 of kleine 68 en als we hem dan een jasje of trui willen aandoen met iets frisser weer, dan moet dit een 68 zijn of we moeten hem er echt inwringen. Mijn gasten gaan morgen alle 3 paspop kunnen spelen. Heb nu dus voor jinto maatje 56/62/68 in gebruik, voor ons cato maatje 80/86/92 en matthew 86/92/98. Weet nimmer waar ik al die kleren moet leggen. Denk dat er morgen serieus gerommeld gaat worden want 7 verschillende kindermaten voor 3 petoeters vind ik er ff een beetje over nu. Zaterdag met de gasten naar de kermis geweest samen met jinto zijn meter en haar gezinneke. Gasten hebben zich echt super geamuseerd. Ik was wel blij dat haar ventje erbij was. Want 5 bengels tussen de 12 weken en de 3 jaar int oog houden is wel een hele klus. En met het prachtige weer van de laatste weken, is het echt super zalig buiten om te gaan wandelen met de gasten. peggy, super dat je kleinste man volgende week getest word. Met dat resultaat zal er al een grote bezorgdheid van je schouders vallen. Hier laten ze druppeltjes zeer goed doen in hun neusje maar owee als ze ons zien afkomen met zo'n pipet van phisowater want dan kan ik ze achter de zetels gaan uithalen laureke, je kleine meid weet later wat doen als ze een vriendje heeft. Die kunnen al direct afkikken van noten. Ik ga eens met mijn petoeters spelen, matthew is zeer vies gezind dat het geen school is vandaag. Ik was het deze morgend eerlijk gezegt vergeten dat school een brug dagje heeft. Vond het al raar dat er zoweinig ouders aant school stonden. Blijkbaar waren die het ook allemaal vergeten. dada |
| 06/05/2007 @ 22:53 vanessa | heykes peggy, matthew en cato hebben deze vorig jaar gekregen. Weet nimmer juist of het met cato hare verjaardag was of met die van matthew. Hier hebben ze niet echt afgezien van de windpokken. Stonden alle 2 fameus vol maar na 3 dagen was het al zo goed als weg. Vond het wel leuk om heel hun lichaam vol stipjes eosine te doen. Ons cato haar gezichtje stond zo vol dat we van haar gezichtje een poes gemaakt hebben. Hoop alleen niet dat als er in matthew zijn klas een petoet zit die de windpokken heeft, matthew dit via zijn kleren meebrengt en zo onze jinto aansteekt want die vind ik nog net iets te klein om het te krijgen. Maarja als je naar de incubatie tijd kijkt, is het misschien al te laat voor ons ventje. De volwassen versie van de windpokken is niet te onderschatten en als volwassene zie je er naar het schijnt vele meer van af. Hopelijk krijg je het niet. Ik ben echt eens benieuwd wat de uitslag gaat zijn van de allergie testen. Zo te zien al een voedsel allergie. Matthew hé hier gisteren iets raar voor gehad. Hij begon ineens te huilen dat zijn benen pijn deden en vanzodra ik naar zijn benen zag, verschenen er overal grote rode plekken en begon ook ineens koorts te maken. Heb die dan direct junifen gegeven en in zijn bedje gestopt en toen hij eruit kwam, was er niks meer te merken op zijn benen. En ik weet nog steeds niet waarop hij zo allergisch gerageerd heeft. Ben me al heel de dag suf aant zoeken. Ik ga er hier is ene naar zijn bedje sturen. En dan zelf ook dodo gaan doen voor we er met 2 morge niet uitkunnen en mama moet morgen mee naar school. Het is bij matthew een weekje waar huisdiertjes centraal staan en ik ga morgen vroeg een hele dag mee met ons pluchke. Ik zou beter nog ff wat over poezen leren want buiten dat die miauw zeggen, veneinig kunnen krabben en bijten en zeer graag inhuis doen weet ik niet veel over die beesten.dada |
| 07/05/2007 @ 09:00 vanessa | ik zie die schatjes super graag en ze horen echt bij ons gezin. Ik beschouw die beestjes als mijn kindjes maar de laatste dagen hangen ze het echt uit. Zelfs ik mag niet in hun buurt komen of ik heb een beet vast. Maarja het zal wel met de periode van de tijd te maken hebben. Als ik met mijn regels zit, ben ik ook niet echt te genieten. Zou alleen graag hebben dat ze stoppen met inhuis plassen. Ik mag geen enkel kledings stuk laten liggen of klaar leggen voor smorgens of het is door hen gedoopt. In de keuken hebben ze 3 vaste plaatsten waar ik elke morgend kan kuisen en in de living 2 plaatsen en ik heb al vanalles in huis gehaald dat naar het schijnt zou helpen maar noegabolle, mijn poezemiekes reageren daar niet op. Heb al op een katten forum en al geweest en al die raad opgevolgd maar niks wil helpen. Ik ga straks eens proberen met op die plaatsen aluminium folie te leggen. Naar het schijnt gaan katten daarvan lopen als ze erop stappen. Ben eens benieuwd of dat gaat helpen. Ikke nu naar school vertrekken met ons pluchemieke. Hopelijk is ze niet te bang van al die kindjes of ik ga er straks lief uit zien van haar nagels dada |
| 25/05/2007 @ 08:05 Peggy ![]() | Vanessa en Laureke, is er iets mis of zo? wat scheelt er? groetjes, Peggy |
| 26/05/2007 @ 14:01 vanessa | hey Met de kids gaat het redelijk goed. Matthew komt elke middag stik kapot en zeer "lastig" vant school. Ons cato haar schema is al een hele week totaal onderstenboven en ze slaapt snachts niet meer door. Ze gaat om 8u savonds slapen en gemiddeld word ze 5x per nacht wakker om iedereen hier inhuis uit zijn bed te krijgen. Onze jinto doet het super. Ons ventje, slaapt al 5 nachten oprij tussen de 6 en de 8 uurtjes door aan 1 stuk. Nu grote zus nog en we kunnen terug genieten van een zalige nachtrust. Zowel jinto als ons cato zitten te worstelen met tandjes. Bij ons cato zijn er 3 achterste tanden gelijk aant doorkomen en bij jinto zitten er 5 klaar om door te komen. Ik ben de laatste dagen zo moe dat ik amper fut heb om mijn huishoude te doen, ik zou echt eens graag een hele dag in mijn bed liggen en bijslapen maar dat zit er voorlopig nog niet in, ik heb totaal geen energie en zak bijna door mijn bene als ik de kleinste uit zijn box neem. We hebben hier deze week ons droomhuisje te koop zien staan en in de buurt waar we willen wonen en dinsdag gaan we eens met de bankdirecteur een babbeltje doen om te zien hoe we het beste ons huisje verkopen en dat andere kunnen kopen. Ons droomhuisje kost wel iets meer dan wat we voor dit gaan krijgen. En dat alleen al bezorgd me slape loze nachten. Ik ga er nu van profiteren dat mijn ventje 4 dagen thuis is om op mijn plooi te komen en te luieren in de zetel. dada |
| 30/05/2007 @ 09:27 vanessa | heykes Ik heb onze matthew zolang mogelijk thuis gehouden vant school omdat ik hem er nog niet klaar voor vond. Hij is in maart 3 jaar geworden en ik heb hem dik tegen mijn zin na de paasvakantie laten starten int school. Hij vind het school super en de juf vind dat hij het echt heel goed doet maar eens hij thuis is, slaagt er precies een knopje om en tegen 4u is daar niks meer mee aan te vangen en om 5u ligt die pertotal te knorre in de zetel en word hij pas wakker tegen 7u. Terwijl hij normaal tusse 7u en 7u30 naar zijn bedje zou moeten maar dit wil hij dan niet omdat hij niet meer moe is. Heb al geprobeerd om hem als hij vant school komt smiddags na zijn boterhammekes en dut te laten doen maar dit gaat nog minder goed. Bij ons cato heb ik daar totaal geen problemen mee. Als ik tegen haar zeg, poppeke nu is het tijd voor een dut, dan legt die zich neer en die slaapt, behalve snachts. Gisteren heeft ons meisje tot 12u ligge knorren en om 3u vroeg ze alweer achter haar bedje en heeft ze geslapen tot 8u en dan ff wakker geweest voor een nieuwe pamper en madam was weer vertrokken en nu ligt ze nog te slapen. Ik laat ze gewoon doen. Heb liever dat ze al slapend haar tandjes krijgt dan dat ze heel de dag om het minste zit te wenen of histerisch word. Want dan heb ik ook niks aan haar. Gisteren zijn we hier begonnen met fruitpap en ons klein ventje vond het echt super lekker en had totaal geen problemen om van een lepel te eten. Hij keek wel eens van eum wa is da en kreeg wel een kou rilling bij de 1ste hap maar vanaf de 3de hap, ging het echt super. En hij begon ff te reclameren dat alles op was maar na zijn boertje, is die kleine man met een volle maag met een grote lach op zijn gezicht int slaap gevallen. Het was wel ff wennen om terug aan zo'n kleintje eten te geven en ff denken hoe zat dat nu weer. Ik hoop dat er snel gevonden word bij levi waarom hij zo'n uitslag heeft. Het zou voor hem ook vele leuker zijn als hij daarvan verlost is. En dit gecombineerd met windpokken. ocharme de duts. Hij is nog zo klein. Maar hij kan ze beter nu krijgen dat hij nog zo klein is dan hebben ze er minder last van. Ons catoke was net een jaar dat ze de windpokken kreeg en ze had er vele minder last van dan matthew en die is nog geen jaar ouder. Ik ga hier eens in gang schieten en wat kuisen voor ik mijne kadee terug vant school moet gaan halen. tot later |
| 30/05/2007 @ 11:05 | hoi meiden, lang geleden e! ik weet da ik jullie een beetje verwaarloos maar ben met mijn vent naar de advocaat geweest en die is vanplan me het leven zuur te maken! jullie weten dat hij sinds hij weg is nogniet de moeite gedaan heeft om te de kindjes te komen opzoeken! wel nu wij hij hoederrecht over de kindjes Ik ben zo bang dat ik ze ga verliezen!hij verdient veel meer geld dan mijn maar ik kan het goed betalen! en toch zegt hij dat ik hem verbiedt van zijn kindere te zien maar dit is totaal niet zo, hij vindt dat Ellen(onze nanny overdag voor als ik in de praktijk zit te werken) teveel bezig is met de kindjes! maar dat is toch het zelfde zoals hij nog thuis was! en ik moet toch iets met ze doen ik kan ze toch moeilijk alleen laten! en moest ik ze naar een dagmoedere doen dan zien ze me nogminder want tussen mijn patient zit er zeker een halfuur en dna ga ik altijd naar de kindjes, dus ik vnd het heus nog wel meevallen. Maar nu wil meneer ze dus volledig bij zich pakken! en ook zei die dat het mijn schuld was dat we bijna onze dochter kwijt waren ook (maïté en hersenvlies onsteking) ik ben er echt kapot van! ![]() ik snap niet hoe hij zo kan doen! hij wil de kindjes opvoeden met zijn minaares!!!!!!! ik wil die vrouw zo weinig mogelijk in hun buurt want het is door haar dat mijn huwelijk op de klippen is gelopen! ik dacht wij zijn in vrienden uit elkaar gegaan voor de kinderen, ik heb me altijd hel vriendelijk opgesteld zelfs toen ie zei dat hij geen tijd meer had om ze te komen opzoeken! maar nu is het no more misses nice ze als ij me het leven zuur maakt doe ik da ook! ik heb altij gezeid tegen hem ik moet geen cent van je hebben. Want het huis met de praktijk staat op mijn naam dus mijn onderdak heb ik alvast nog! maar meneer met de topfunctie gaat hard en rap mogen werken voor zijn centen om zijn minaares te oncerhouden! want ik ga hem pluimen dat ie daar maar zeker van is! ![]() sorry voor het geklaag maar ùmoest het even kwijt! vanessa wel heel erg vervelend die situatie met je zoontje! kan je hem geen halve dagen thuislaten! ik moet zeggen noémie is ook wel moe als ze thuiskomt maar niet zo moe dat ze in slaapvalt, hier gaat ze naar bed om 7 uur want langer kan ze het ook niet houden! wat goed dat je meisje zolang slaapt voor hjou en voor haar want die tanden zijn echt latig é voor die kindjes ik zou haar ook gewoon laten liggen ze Peggy, wat goed om te horen dat het eigenlijk allen maar eiwitten zijn! en ik hoop dat de uitslag goed is volgende keer! amai ![]() |
| 30/05/2007 @ 14:25 vanessa | heykes laureke, amai wat is dat allemaal met uw ex. Laat u niet doen door hem hé. Hoe kan jij nu de schuldige zijn dat maite een hersenvliesontsteking gekregen heeft. En als hij het hoederecht wil, hoe gaat hij dat dan doen met de kids? Dan zullen ze naar een om of creche moeten en dan ziet hij ze toch ook niet. Hij doet nu nog geen moeite om ze te zien. Peggy, hier int school kunnen de kindjes niet slapen onder middag. De kindjes die nog een middagdut nodig hebben, moeten dit maar thuis doen. En als ze dit wel zouden doen, zou ik hem waarschijnlijk nog smiddags gaan halen. Het scholeke is hier gedaan om 12u05 en begint terug om 13u35 en om 15u15 gaan ze allen naar toilet en doen ze hun jasjes aan en ist scholeke gedaan. Ik heb het ook al dikwijls gehoord dat ze de windpokken dan terug opnieuw kunnen krijgen maar heb nog niemand geweten bij wie dit gebeurd is. Ze hebben mij ook eens wijsgemaakt dat wanneer de windpokken in kleine hoeveelheid doorbreken (ik geloof -20 blaasjes), dat ze dan niet volledig doorgebroken zijn en dat ze die dan ook terug kunnen krijgen. Ons cato heeft maar 16 blaasjes gehad en matthew 25 blaasjes. Ben eens benieuwd. Ik heb minder schrik dat ze kinderziektes gaan krijgen dan dat ze met luizen naar huis gaan komen. Vind dit maar vieze beestjes. Zo vies zelfs dat ik nu al shampoo en dergelijke inhuis heb gehaald voor in geval van. Het is nog geen 14u30 en onze matthew heeft zich al in de zetel genesteld met zijn tut en knuffeldekentje en binne dit en 10 minuten ligt die te knorren volgens mij. kga men 2 ventjes in hun bedje stoppen en met men dochter wat knuffelen. dada |
| 30/05/2007 @ 18:29 | wees maar zeker dat ik ga vechten voor mijn kindjes! ij eeft tibbe nog maar 2 keer gezien da manneke ocharme! ik ga het hem niet makkelijk maken! hier kunnen ze ook nog slapen over de middag maar ons noémieke wil da niet beetje eigenwijs é!hier hebben alleen Maïté en leonore ze had mijn andere nog niet en hier waren het zeker meer dan 20 blaasjes! maar of ze ze opnieuw kunnen krijgen ik dacht eigenlijk altijd van niet maar weet het niet zeker! |
| 31/05/2007 @ 07:55 vanessa | goede morgend Mijn kleinste bengeltje ligt al van gisteren avond 10u te slapen en is nog steeds aant knorren ![]() . Men dochter daarentegen is gisteren om 9u30 gaan slapen en was om 4u al klaar wakker. Nu leg ik ze er speciaal 2u later in en word ze nog zo vroeg wakker . En overdag moet ik echt moeite doen om die een paar uurkes wakker te zien![]() ![]() Ik verlang hier echt eens naar een nachtje slaap van +6u tot straks |
| 05/06/2007 @ 11:13 | amai dat is gemakkelijk dat bomma mee opstaat! hier gaat dat ook niet ze vanessa weesmaar gerust! ik heb er hier ook altijd wel eentje die vroeg wakker is! soms heel erg frustrerend é! kweet het wi vooral omdat je buiten je kids ook je huishouden en werk er nog eens bijkomen! wel ik ben met mijn advocaat vanalles an het bespreken en hij gaat toch met heel sterke argumenten moeten komen ze! want het feit alleen al dat hij vreemdgegaan is maakt alles al in zijn nadeel! en ook nog eens dat de kids hier eigenljk alles hebben datze willen enzo! maar ik heb het hem op voorhand gezegd als jij het vuil wil spelen wel ik ook an! ik wou eerst geen cent van hem maar nu zal hij mgen betalen wi voor zijn kindjes! het is zijn eigen schuld! mijn wraak zal zoet zijn ![]() en hoe ishet anders nog met jullie? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

wil een 4de kindje maar ben(alleen)

doen weet ik niet veel over die beesten.
Ik ben zo bang dat ik ze ga verliezen!

beetje eigenwijs é!