Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/04/2007 @ 08:09 rain | Phie wat balen voor je! Hopelijk is het snel weer raak. Enige nuttige dat er uit voor is gekomen is dat je weet dat het kan.. *knuffel* Lies ik snap je keuze en wie weet al moet je natuurlijk in je achterhoofd houden dat de gyn gelijk heeft maar ik snap dat je het zeker wil weten gewoon voor jezelf dat je nooit hoeft te twijfelen of je er wel goed aan gedaan hebt. *knuffel* Karin fijn dat het goed gaat ![]() Hier ook alles nog goed, wel last van kwaaltjes maar ja hoord er bij.. Ik vertrek vandaag voor een paar dagen naar engeland even op familie bezoek. groetjes Rain + ![]() |
| 24/04/2007 @ 07:21 Niempje27 | Ik had nog willen komen posten, maar het is te laat, moet al gaan werken, zal voor straks zijn, groetjes ![]() |
| 25/04/2007 @ 07:25 Niempje27 | Tielke, wij zijn ook aan onze 5de cyclus bezig, hopelijk met meer succes deze keer! Voor jou worden het spannende dagen, al ben je een keertje in slaap gevallen! Het lukt meestal wanneer je het niet verwacht hé Vorige zwangerschap voelde ik pas wat met 6 weken. Ik zou als ik jou was die ovu testen weg laten, maken je alleen maar onzeker Rain, geniet van je roze wolk en van Engeland. Jenny, ja, wij hadden prijs van de 2de keer. En nu al 5de poging Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Sorry dat je er uit smeet , dacht dat jullie allemaal niet meer gingen komen!Fijn dat het leuk is geworden. Moet wel met zo een hoop mensen. Zeg, je ukkie zingt al , kan ze al goed praten dan? Hier wordt er alleen mama, papa, ja en da (dank u) gezegdPhie, jij ook miskraam gehad?! Hopelijk heb je snel geluk voor een maand of 9, je bent al zo lang aant oefenen Lies, wanneer moet je terug naar de gyné?! Meid, ik hoop dat je gewoon later bent uitgerekend. Veel sterkte. Geniet maar van de zee en zeg ze maar dat wij binnekort ook komen ![]() Karin alles goed met het buikje? Wanneer moet je op controle en weet je het geslacht? Ik moet dringend gaan werken, dus doeie |
| 28/04/2007 @ 10:03 Phie ![]() | Tielke, 't is niet omdat je niets voelt, dat er niets is hé! ik |
| 28/04/2007 @ 23:21 Niempje27 | Jenny, ja tis te hopen dat je toch zwanger mag zijn hé, ik Bij ons is ons meisje ook het enige kindje in de vriendenkring, tis gek hoe mensen zich daar aan aanpassen Er zijn er al verschillende die zeggen dat ze ook aan kindjes beginnen door ons Oh, en ons meisje zegt al weer wat meer, water, en kiwi (vogeltje bij bumba)Karin, ik ga toch nieuwsgierig zijn hoor. Zelf zou ik niet kunnen zwijgen denk ik! ![]() Lies wat jammer , kom maar wat op rust aan zee. Dat volgende woensdag maar snel om zal zijn, en dat je snel weer zwanger mag zijn Oh Phie, ik hoop dat het zich nestelt! Wie weet is er een 2de op komst, spannend!!! Tielke, toch veel succes met wachten, zo lang er geen zijn, is er hoop hé...Hier alles ok, af en toe aan de klus maar vooral niet te veel mee bezig. Hebben jullie ook verlengd weekend? Ik heb lekker 4 daagjes, klein beetje op rust komen. Allé, ben er vandoor, tis al laat aant worden, groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Oefenen voor 2de vanaf '07

.

Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Sorry dat je er uit smeet
, kan ze al goed praten dan? Hier wordt er alleen mama, papa, ja en da (dank u) gezegd
Vind het een beetje vroeg eigenlijk voor zwangerschapskwaaltjes: ik heb vorige maandag pas mijn eisprong gehad!