Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/05/2007 @ 19:11 nicci ![]() | Renate hoe was de echo? |
| 10/05/2007 @ 23:18 Renate | Hey meiden! Hier goed nieuws! De echo was geweldig mooi! Het is al echt een mensje, heel bijzonder om te zien. Het hartje klopte mooi en hij/zij bewoog heel erg veel. Echt heel erg leuk om 'm zo te zien stuiteren! We hebben 2 mooi foto's die erg duidelijk zijn en een hele leuke film van ongeveer 5 minuten. Vandaag heb ik iedereen gebeld om het goede nieuws te vertellen! Iedereen is heel enthousiast en we hebben zelfs al wat spullen aangeboden gekregen. Dus we gaan nog niks kopen! Met de echo bleek ik zelfs nog iets verder in de zwangerschap te zijn. Nu gaan ze weer uit van 11 november uitrekendatum! Ook op mijn werk waren ze heel blij voor ons! Ik hoop wel dat het mogelijk is om minder te gaan werken straks, maar daar hebben we het nog wel over! Nu nog even genieten van alle leuke reacties. We zijn echt dolgelukkig!!! |
| 10/05/2007 @ 23:25 Renate | Even checken of mijn banner terug is... |
| 21/05/2007 @ 22:57 Renate | Hallo allemaal! Ja het begint een beetje te komen, het buikje!! Ik ben er erg blij mee! Gek of niet! Wie is er nou toch blij met een dikke buik?... Mijn vriendin zit met haar zoontje ook op babyzwemmen en ze vinden het erg leuk! De ene keer zwemt hij met papa en dan weer met mama. Hij doet het erg graag. Donderdag mag ik weer naar de verloskundige... wat gaat de tijd toch snel nu! Misschien heb ik dan meer nieuws. Liefs Renate |
| 26/05/2007 @ 11:06 Renate | Hey allemaal! Ben afgelopen donderdag weer naar de verlosk. geweest. We hebben het hartje gehoord!!! Echt super leuk! Nu gaan ze toch weer uit van 9 november! Ze weten ook niet wat ze willen daar! 21 juni mogen we weer terug en 26 juni krijgen we de 20 weken echo. Mijn buik begint nu echt te groeien, je ziet het al best aardig. Stiekem vind ik dat wel leuk! Nou tot mails! Liefs Renate |
| 26/05/2007 @ 11:09 Renate | Waarom doet mijn banner het nu niet meer? |
| 26/05/2007 @ 11:14 Renate | Even kijken of ie het nu doet. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

gestopt met pil en niet ongesteld worden