Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/04/2007 @ 12:04 | Yeah!! Na 3,5 jaar proberen en een aantal zeiekhuisbezoekjes hoor ik nu eindelijk ook bij deze club!! Ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger en kom net uit t ziekenhuis voor de 2de echo. Echt zo leuk, die kleine was al een beetje aant dansen en leek al echt op een mensje! Ik moet nu eigelijk naar mijn werk maar ben er nog zo vol van dat ik eerst even een berichjte wilde achterlaten. Heb al heel vaak gekeken op deze site maar hoorde er nog niet echt bij maar nu wel. Ik durf t nu eindelijk te zeggen IK BEN ZWANGER!!!!! ![]() |
| 23/04/2007 @ 20:55 | Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en vind het leuk om ervaringen tijdens de zwangerschap te delen ! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen. Hopelijk voelen jullie je goed. Ikzelf ben behoorlijk misselijk en erg moe. Ik ben uitgerekend op 23 november van ons derde kindje ! Spannend allemaal hoor. Tot gauw groetjes Femke ![]() |
| 24/04/2007 @ 18:07 jetje | he allen, Morgen ga ik weer voor een echo.... toch weer spannend, ondanks de 3 goeie!! Liefs, jet |
| 25/04/2007 @ 13:15 jessicazosig ![]() | hey! heb ook fotootje van mijn buikje op profiel staan! ![]() |
| 25/04/2007 @ 23:29 | Ja, we hebben allemaal nog wel even te gaan. Vind het wel weer erg leuk om er mee bezig te zijn. We gaan het nu een beetje hier en daar vertellen maar op mijn werk weten ze het nog niet. Ik heb tussen de jongens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en er is toen een eilleider weggehaald dus ik vind het nu toch wel extra spannend deze periode. Ik voel me op zich prima ja, wel erg duizelig als ik s'ochtends niet direct iets eet. Dat had ik bij Sander ook. Wel grappig want wij vertrekken a.s. woensdag voor een weekje naar gran canaria. Ik geloof alleen dat het hier beter weer is ![]() Ik wil ook wel weten wat het word ja. Ik ga over 2 weken voor een 2e termijn echo en dan hoop ik al dat ze het kan zien. En anders horen we het met 20 weken wel. Als het een meid word moet ik echt gaan inslaan. Heb alleen maar jongens kleding ![]() Hoe zit het met jullie misselijkheid, vermoeidheid en duizeligheid ? zonnige groetjes Femke |
| 26/04/2007 @ 11:23 | Hallo allemaal! Ik ben nu 13 weken zwanger maar zie hierboven dat veel van jullie met deze tijd al meerdere echo's hebben laten maken? Ik heb me laten vertellen door de verloskundige dat ik rond 12 weken(die heb ik dus laten maken met 10 weken) en 20 weken alleen een echo laat maken als alles goed is. Hoe komt dit dat jullie er meer maken kan je die zelf ook aanvragen? liefs lupita |
| 27/04/2007 @ 10:35 jetje | He dames, Ik heb deze ochtend een bloeding gehad. Met het kindje is alles ok! Hartje klopt goed enzo. Heeft 1 van jullie dit ook gehad? Groetjes, JEt |
| 02/05/2007 @ 21:03 jetje | he allemaal, het gaat goed! Geen bloedingen mee gehad en vandaag weer een super echo gehad. Voorlopig ff de laatste, omdat alles er zo goed uitziet. Nu moet ik er gewoon wat vertrouwen in hebben! Hoe gaat het met jullie allemaal? groetjes, Jet |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

uitgerekend voor november 2007

)
)
deze aanheeft!