Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 17:52 Fieke ![]() | amai! Ik ben ook benieuwd hoor! . Laat vlug iets weten Muizeke!! |
| 19/04/2007 @ 19:48 | Elaba, Fie en Fieke... Ik ben inderdaad al een tijdje overtijd, maar probeer me eens zo lang mogelijk in te houden voor ik een test doe... Want meestal als ik me aan een testje waag, krijg ik nog geen 10 minuten mijn s door...Heb trouwens ook nog niets van kwaaltjes of veranderingen... dus vrees ervoor dat het nix is. Mijn ventje is al enorm aan het hopen dat het zover is, hij praat zelfs al tegen mijn buik, maar wil niet te veel hopen...er zijn al zoveel teleurstellingen geweest en denk dat het toch nix word... Ik hou jullie op de hoogte... Dikke zoen Muizeke |
| 24/04/2007 @ 17:58 Fie ![]() | Muizeke, wat sneu voor je. Hopelijk heeft de gyn geen slecht nieuws voor u en kan ze u wat gerust stellen |
| 03/05/2007 @ 20:20 | Fie, Elaba!Voel me nog steeds niet zo goed in mn vel... Denk op den duur dat het me ni is gegund en dat er iets mis is...Weet dat niet iedereen zo snel zwanger wordt en zeker niet in het eerste jaar, maar toch... Ga nu proberen met die ovulatietesten, voor de eerste maal, maar moet dan toch nu maandag op controle... Hopelijk krijg ik geen slecht nieuws! Dank je!! Hoe is het nu met jou? Ik zou niet té snel een test doen, anders ben je misschien teleurgesteld als het niets is... Ik denk aan jullie! Dikke zoen Muizeke ![]() |
| 12/06/2007 @ 15:34 Sannie | Ik ben wel een beetje laat maar ik voel hellemaal hetzelfde als jij Ik hunker echt naar een kind en ben zelf nog maar 20! maar mijn verloofde wil het nog ni omdat we pas tegen september gaan samen wonen en in 2009 gaan trouwen hij heeft dus schrik dat we het geld er niet voor gaan hebben waar hij wel gelijk in heeft en in men hoofd weet ik ook dat ik zal moeten wachten maar men hart zegt wat anders Ik ga stoppen met zeuren nu lol moest het er gewoon ff uitgooien en ben blij dat ik ni de enige ben die dit probleem heeft ![]() |
| 13/06/2007 @ 13:08 Sannie | Hey Fie bedankt,we zijn er ook wel klaar voor ook al zijn we nog jong,zoiets voel je aan ni waar ongeacht de leeftijd. Hij vertelde me gisteren dat hij het ook echt wel wil maar hij heeft echt schrik dat we noet genoeg geld zouden hebben en dat ze dan het kindje bij ons weg zouden halen etc..wat wel goed is hij zit er dan toch wel mee in Maar ik heb dus hellemaal geen geduld dat is me probleem ik wil een kind voor dat we trouwen, ik zou onze trouw in een knip een paar jaar opschuiven als hij akkoord zou gaan voor toch een kind. Je moet ni trouwen om aan elkaar te laten zien dat je van hen houd,dat vind ik toch.en we zouden gemakkelijk kunnen trouwen tegen mijn 25ste ofzo ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Hunkeren naar een kind...

. Laat vlug iets weten Muizeke!!
s door...

s dus ge zou denken dat nu deze cyclus wel alles in orde zou zijn. Dat mijn vorige cyclus zolang duurde terwijl hormonaal alles in orde was, werd gewijt aan stress van het te fel mee bezig zijn maar dit keer kan dat is echt niet het geval meer zijn want dat is echt niet zo geweest dat kan ik zweren.