< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Maar blijven hopen zeker?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Maar blijven hopen zeker?
17/04/2007 @ 22:09
Lijntje

Online Status
Hey!

Jullie ventjes lopen al! Wat geweldig & ongelooflijk hè!!! Ik ben al dolgelukkig dat Leander flesjes enzo al met z'n twee handjes pakt en schaterlacht als ik met 'm speel. Denk dat ik deze week met groentenpapjes begin, hij kijkt het eten tegenwoordig uit onze mond, alhoewel ik er zelf nog niet aan toe ben. Vind het zo geweldig als hij dicht tegen me aan ligt...

Nog altijd geen ritme of structuur hier, maar als ik Debby moet geloven is dat totaal niet abnormaal (gelukkig, maar wie komt dat m'ne man vertellen?). Moet eind mei beginnen werken en zie d'r als een berg tegenop... Wil Leander niet 'achter' laten...

Veel groetjes en ik duim voor jullie!

Liefs,
Lijntje & Leander

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 08:41
Debby

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames.

Lieveke, ik duim me te pletter want ik zie dat het wel spannend is bij jou.
Al 5 tanden die kleine man van jou. Da's evenveel als hier.
Hopelijk wil Yoran iets sneller loslaten als Ryan, want ze zijn zo grappig als ze zelf kunnen lopen. Je hart smelt gewoon!

Lijntje, Leander wordt precies ook al een grote jongen hé. Fruit en groenten... Nu gaat het zeker snel gaan!
Geniet nog van je laatste weekjes bij je kleine jongen. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee om te gaan werken.

Ryan heeft de smaak van het lopen helemaal te pakken. Overal zie je hem rondtrippelen. Zoooooooooooo schattig! Ik krijg het er helemaal warm van. En nu wordt hij steeds groter en groter precies. Elke dag lijkt hij meer een peuter te worden.
Donderdag is het trouwens al 2 jaar geleden dat ik hier uit mijn dak ging met een positieve test. Wat gaat de tijd toch vooruit hé.

Vrijdag had ik weer follikelmeting bij de gyn. Ik had een heel grote klaarzitten die heel snel ging springen en ga nu maar een cyclus tegemoet van 27 dagen. Ben al blij dat het er geen 67 meer zijn. Pff...
Straks nog heel effe oefenen (ei was gisteren) en dan kan het aftellen weer beginnen.

Geniet van het zonnetje meisjes!

Liefs,
Debby

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 09:05
Debby

Lieveke, hoe zit het meid?

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 07:57
Debby

Ow, zie dat je een dikke knuffel kan gebruiken Lieveke. Hopelijk wordt ons geduld snel beloond.

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 09:48
lieveke

Online Status Bekijk profiel
hey debby,

ja ons geduld....
Mijn geduld is bijna op,ik vrees dat het net zolang of zelfs nog langer gaat duren dan bij Yoran.
Maar ja,we houden de hoop er maar in he.

Hoe is het met Ryan?
Met Yoran gaat alles goed,zijn wel 3 tandjes aan het doorkomen,achteraan maar hij heeft er gelukkig geen last van.
Lopen doet die nog steeds niet,wel aan 1 handje,maar ja dat komt wel.

Heb nu ook weer ontstekingen op me beide knieen,dus rusten is hier de boodschap.Volgende week vocht laten uittrekken.Ben daar niet zo'n held in.

liefs wendy

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 15:49
Debby

Hoi hoi.

Lieveke, het is niet echt gegund om nu wat sneller zwanger te raken hé? Hoe lang zijn jullie ondertussen weeral bezig? Wij ronde 12 en de 15de maand al. Nog 2 maanden en het is al zolang als bij Ryan!

Yoran zijn tanden gaan goed precies. Hier nog altijd maar 5. Hij is ineens weer gestopt, maar de onderbroken nachten kunnen wel eens een voorbode zijn voor nieuwe tanden denk ik.

Dat lopen komt wel hoor. Tussen dat Ryan aan de hand liep en helemaal alleen, zitten echt maanden tussen. Hij had een beetje schrik denk ik.

Jeetje, vocht uit je knieën laten trekken. Brr... Veel sterkte en goed rusten hoor.

Liefs,
Debby

Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 12:02
lieveke

hey debby,

Wij zijn van december bezig.Nog niet zo heel lang,maar toch hoop je altijd dat het vlug raak is he.

Pfff,wat een weer,zo regenen,denk dat we seffens naar wijnegem gaan shoppen.

liefs wendy

Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 17:30
Debby

Nog geen zorgen maken dan hoor Lieveke. Voor je't weet is het weer zover.

Hier zijn we alweer bezig van maart vorig jaar. Bleeehhhh. En vandaag een negatieve test (moest van mannetje omdat we naar de sauna gaan).
Dus dat wordt weer een spermaonderzoek en dan zien we wel weer verder.

Lieveke, veel shopplezier. Niet te veel centjes opdoen hoor!

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 21:29
Debby

Lieveke, de duimen zijn al druk in de weer hoor!

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 17:56
lieveke

hey debby,

alles goed?

hier gaat het prima.Hoe was het sperma-onderzoek?

denk niet dat het voor deze maand is,heb totaal geen symptomen.

liefs wendy

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 22:02
Debby

Lieveke,

geen symptomen, wil niks zeggen, dus ik duim gewoon nog even verder.

Het onderzoek is nog niet geweest. We mochten het zaad nog niet verkwisten van de gyn. Haha! We moesten het eerst nuttig gebruiken.
Maandag moeten we bellen voor een afspraak.

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 22:41
Debby

Lieveke, ik hoop dat je banner nog juist is en je echt overtijd bent. Ik duim dat je snel goed nieuws mag brengen hoor.

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 18:51
lieveke

hey debby,

banner is juist maar heb getest en was negatief.wachten dus op de.

liefs wendy

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 19:54
Debby

Dikke knuffel meid, maar ik duim dan nog maar even dat je te vroeg getest hebt.

Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 20:38
Lijntje

Online Status
Hey dames,

Blijft afwachten bij jullie hè... Hier alles oké, Leander is heel vrolijk, eet goed, maar slapen ho maar. Dus hier een mama met een chronisch slaapgebrek. Maar toch heel gelukkig natuurlijk.
Hij heeft al 6 tandjes, dus ik steek het daar maar op, in de hoop dat het nu even goed gaat. Borst geef ik nog altijd 's morgens en 's avonds, alhoewel ik er waarschijnlijk snel mee op ga houden, omdat het pijn begint te doen (tandjes dus) en om te kijken of hij dan wel doorslaapt...

Moet eens naar huis gaan (ben nu bij mijn mama op de pc, omdat de onze gecrasht is, en al een maand binnen), ben moe (what's new?)

Veel groetjes,
Lijntje

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 21:14
Debby

Hoi dames.

Wendy, bij jou is het ook weer spannend zie ik. Wat denk je zelf? Veel succes meid!
Zag in je profiel dat Yoran ook dat loopautootje heeft van Fisher Price. Is hij er ook zo dol op? Dat ding is bij ons zijn geld dubbel en dik waard geweest.

Lijntje, jammer te horen dat Leander zo slecht slaapt. Hopelijk komt er snel verandering in en kan je ook wat uitrusten.
Al 6 tanden zeg. Wow! Bij ons was dat tot vorige week ook het aantal. Nu zijn het er 8.

Ryan doet het heel goed. Morgen wordt hij alweer anderhalf. Pff, wat gaat de tijd snel. En hij begint al stilaan in zijn peuterpubertijd te raken. Jongens, wat een driftkikker. Heeft ie zeker van de mama.

Wat een nieuw beebje betreft... Wij zijn aan onze laatste ronde bezig met klussen. Het zaadonderzoek van 't ventje was namelijk niet zo heel goed en daarom schakelen we vanaf volgende cyclus over op IUI (inseminatie dus). Mss brengt dat een mooier resultaat.
En anders moet het nu maar raak zijn. Ik had 2 eitjes, dus is de kans op slagen toch een beetje hoger hé. Vrijdag de 13de nod en ik ben eens benieuwd of het een ongeluksdag gaat zijn.

Geef jullie jongens een dikke kus van me.

Groetjes,
Debby

[Laatst gewijzigd door Debby - 11/07/2007 @ 21:15] - Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 11:03
Debby

Weer ongesteld geworden, dus we beginnen deze ronde met IUI. In de hoop dat dat meer oplevert.

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 11:09
lieveke

hey debby,

wat erg dat het weer niet raak is seg,ik hoop voor jou dat die IUI goed nieuws brengt.

Ik snap mijn cyclussen niet meer,ik ben niet zwanger,want ik heb negatief getest.Voor we Yoran hadden had ik elke maand een mooie cyclus van 28 dagen.Nu we weer voor een 2de bezig zijn,word elke cyclus langer.Ik zit nu al aan 40 dagen,de maand hiervoor zat ik aan 36 dagen en die maand ervoor 33 dagen,ik kan er echt niet meer aanuit.
Bestaat er eigenlijk iets om je cyclussen in te korten?
Want ik weet nu ook niet natuurlijk of ik wel een eisprong heb he,de maanden zijn te lang om met ovulatietesten te doen,is me veel te duur eigenlijk.
Heb jij wat raad debby??

liefs wendy

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 12:25
Debby

Hey Wendy.

Het lijkt wel alsof je over mij bezig bent. Ik heb ook zo van die cyclussen. Vooral sinds Ryan er is (30,28,32,43,50,30,67). Toen heb ik de resterende Clomid van Ryan genomen en 2 rondes erna naar de gyn. Sindsdien schommelt hij tussen de 28 en 30 dagen.
Clomid is dus een goeie om de cylcussen te regelen, maar had jij dat bij Yoran ook niet genomen? Of ben ik je nu met iemand anders aan het verwarren

Wat je ook kan doen is tempen... Vroeger deed ik het niet, maar voor ons 2de boeleke wel. Ik kan er niet echt mee aflezen wanneer mijn ei precies is, maar dan weet je tenminste wel of je er eentje hebt gehad of niet.
Mss dat eens proberen en anders nog maar eens bij de gyn langsgaan?

Ik hoop dat je snel goed nieuws brengt hoor meid, want vind het echt niet eerlijk dat ons beiden wéér moet overkomen.

Dikke kus,
Debby

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 21:57
Debby

Hoi hoi.

Overmorgen is het zover dames: mijn eertste IUI!
Onverwachts want ik dacht dat het pas voor tegen het weekend zou zijn, maar heb een heel vroeg ei.

Ik vind het wel heel spannend allemaal en probeer niet te veel te hopen dat dit ons gaat helpen, maar 't is moeilijk.

Ik zit hier ondertussen ook met 2 zieken. Mijn ventje heeft een longontsteking en Ryan heeft last van koorts, buikpijn en wil niet eten. Morgen toch maar even naar de KA. De onze is wel op vakantie, maar vind dat hij toch iets te veel afziet om het op zijn beloop te laten.

Dikke kus voor jullie en de kleine jongens.

Liefs,
Debby

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >