< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Wanner ben je er klaar voor ????

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Wanner ben je er klaar voor ????
10/04/2007 @ 10:35
petitje

Online Status Stuur bericht
Lieveke,

Fijn te horen dat je t zo goed gehad hebt.
Nu lekker genieten van jullie reisje. Waar gaat de trip naartoe?
Mooie foto's zeg, ook nieuwe van Lukas zo te zien.
Lady in red heel speciaal.
Fijne vakantie.

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 10:10
petitje

he dames waar is iedereen?

Lotje? Zephke?
Lieveke nog op reis?

Hier is alles goed. Gisteren weer echo gehad en alles dik inorde.
Ik kan niet geloven dat we al op de helft zitten.

Groetjes

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 21:56
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Ik schaam me een beetje dat het alweer zo lang geleden is! Maar ik heb het ontzettend druk met werk en Enid en afspraken etc waardoor ik 's avonds meestal direct in bed kruip of uitgeteld in de zetel lig... Maar vandaag had ik een dagje vrijaf omdat ik zaterdag moet werken en ik heb een beetje energie gespaard om hier even iets te typen...
Lieveke, gefeliciteerd met jullie trouw!!! Toch super, hé, als je zo'n leuke dag hebt! Zeker als ook het feest helemaal geslaagd is! Sjieke jurk die je aan had! Geniet maar goed van die reis, hoor!!
Petitje, goed dat alles in orde is! Je zit inderdaad al in de helft! Wat gaat dat toch snel!!
Isabel, jij zit ook bijna in de helft! Spannend, é? ook nog naar de gyn geweest?
Hier gaat alles super goed, zowel met mij als met Enid Enid eet inderdaad veel, ik weet zelf niet waar ze het allemaal steekt... Ze is nu in een kleine maand een halve kilo bijgekomen, en dat vind ik wel goed. Haar curve stijgt plots fors, dus ik denk dat ze erdoor is. Kan ook niet anders met dit goede weer, hé? We gaan veel met haar naar buiten, en ze geniet er echt van. Overal kruipt ze naartoe, voor we het weten is ze vijf meter verder! Wat een snelheid dat ze zo kunnen halen! In de crèche doet ze naar 't schijnt ook een hele dag niet anders dan kruipen en stoort het haar als een ander kindje met haar wil spelen en dan reclammeert ze. Typisch. Hier thuis horen we haar ook alleen maar als ze haar zin niet krijgt! We zullen nog moeten opletten met dat temperamentvolle elfje van ons! Haar mondje staat geen vijf seconden stil! Tetteren dat ze doet. Zo schattig! Ze zegt frequent "mama", "oma", "baba" "ajowa" en "abba" en voor de rest vanalles en nog wat. Ze probeert ons soms na te zeggen, maar dat lukt natuurlijk nog niet. Ze slaapt ook fantastisch goed: van 20u tot 8u!
Voor broer of zus gaan we voorlopig nog niet want mijn proefperiode is pas gedaan halverwege mei en ik wil niet onmiddellijk zwanger zijn. Heb nu ook pas een nieuwe bureau dicht bij m'n baas gekregen en meer verantwoordelijkheden die ik nog onder de knie moet krijgen en als ik nu zwanger zou worden, zou ik daarna alles opnieuw moeten leren. En ik weet ook niet hoe mijn bazen ertegenover staan. Ik wil niet weer voor hebben dat ze me buiten willen, zoals vorige keer... Daarom ga ik nog even wachten en misschien wat polsen bij een collega die eind oktober bevallen is naar hoe ze op haar nieuws reageerden. Zij werkt er wel al vijf jaar...

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 10:54

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames,

Hoi dames,

Ben terug van reis, idd.
En wat raad je... het was zalig moet ik zeggen.
We hebben heel goed weer gehad in de Dominicaanse, enkele hele mooie uitstappen gedaan. Lekker gegeten, veel te veel!
Maar we misten ons ventje verschrikkelijk en 10 dagen is zeker lang genoeg!
We hebben enkele keren naar huis gebeld en dan hoorden we hem eens.
Maar hij heeft ook een leuke vakantie gehad want de oma's en de opa's missen hem nu al.
Lukas was heel flink geweest en hij heeft al enkele keren kaka op zijn potje gedaan, flink hé

Zepke* Je moet je gevoel volgen hé, ivm dat tweede kindje.
Wij zijn er ook nog niet 100 procent uit wanneer hoor!
Ja kruipen, dat doet onze Lukas ook, supersnel en lopen achter zijn speelgoedlooprekje dat muziek maakt.
Ik vind het supermoeilijk om hem tegenwoordig aan en uit te kleden of een pamper aan doen. Hij wil niet blijven liggen en wordt dan zo kwaad hé. DAt hij niet weg mag ofzo.
Heel moeilijk en ik wil ook niet dat hij dat gaat zien als een ambetant iets.

Isa en petitje* Fijn bijna in de helft en in de helft, het gaat vooruit hé. Fijn dat alles goed gaat zeg!
Lady in REd, idd, kvond het super!

groetjes
lieveke

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 12:50
isabel

Online Status Bekijk profiel
lievetje 10 dagen zou ik ook lang vinden
wij zijn gisteren naar de gyn geweest en weten al wat het word

groetjes Isabel

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 14:38
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!

Hihi! Spannend, Isabel! En mogen wij het weten of gaan jullie 't geheim houden? Was voor de rest alles in orde? Grote of kleine of gemiddelde baby?
En jij Petitje? Weet jij al meer? En hoe is het met je?
Lieveke, goed dat je vakantie zo zalig was Zou spijtig geweest zijn als dat niet zo was é. Ik kan me inbeelden dat jullie Lukas enorm gemist hebben! Ik ken je probleem van aankleden en pamper verversen. Enid wil dan ook wegkruipen en omdraaien en alles behalve blijven liggen. Meestal geef ik haar de pamper en dan bekijkt ze die super geïnteresseerd waardoor ze blijft liggen. Uit het bad komen wil ze ook niet meer. Tenzij ze al zittend afgedroogd wordt, maar da's niet zo gemakkelijk want dan begint ze weer te kruipen. Ach, 't zal wel weer beteren eens ze wat groter zijn... Hoop ik...
Enid heeft sinds vorige week maandag een tandje! En het tweede zit klaar, dat kun je heel erg goed zien! Ik ben is curieus. Ze trekt zich nu ook recht in het park en staat dan heel fier rond te kijken! En ze draait met haar handje als we naar haar wuiven. Tegenwoordig danst ze ook enorm op muziek. Als er iets van geluid is begint ze met haar heupjes te wiebelen. Kei schattig! Ze kan nu ook van ligpositie gaan zitten, omgekeerd kon ze dat al even, maar sinds een paar dagen treffen we haar zittend aan terwijl ze eerst neerlag. Super om je kleintje zo te zien evolueren!!! Echt genieten. Ze knuffelt ons ook echt, en da's echt fantastisch! We hebben wel veel last van de warmte! Ze wordt in de namiddag soms wakker, helemaal nat van het zweet! En bij ons in de living is het niet te harden onder die koepels... Zucht. Puf puf! Maar 't is de laatste zomer hier! Binnen een half jaar moeten we verhuizen!! We zijn er nog niet uit of we gaan kopen of terug huren. We kijken al wat uit naar allebei maar vinden niks met 3 slaapkamers tegen een redelijke huurprijs, koophuizen vinden we wel, maar we hebben blijkbaar een dure smaak... We zullen wel zien wat het wordt! Spannend!!

Groetjes,
Zepke

[Laatst gewijzigd door Zepke - 01/05/2007 @ 14:42] - Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 10:47
petitje

Lievek, ik kan geloven dat je Lukas mist na 10 dagen! Ik vind 3 daagjes aan zee al erg voor de poes, dus dat beloofd hier. Fijn dat je zo een mooie reis gehad hebt.
Komt er nog een verslagje of foto's op je profiel?

Zephke, Enid wordt echt een grote meid he. voor je t weet zit je aan de verjaardagstaart!
oei zo last van de warmte? Tja als je moet gaan verhuizen ga je daar nu niet meer echt wat aan doen he.
Moeite om wat leuks te vinden? De prijzen voor iets deftigs zijn inderdaad buitensporig.
Ha en al denken aan een 2de spruit! Fijn hoor.

Isa hoe is t bij jouw?

Hier gaat alles goed. Van t weekend nog wat babyspullen gekocht, mag nu wel eens gaan stoppen.
Morgen hebben we een info avond in t ziekenhuis over zwangerschap ed.
En einde van de maand doen we een 3D Echo.
Zitten nu vet over de helft, t is echt wel rap gegaan vind ik. Zie beetje tegen de volgende maanden op, t dikker worden, de ongemakjes, de warmte... en we moeten nog heel veel doen aan ons huiske.
Mijn man is net begonnen met boven alles klaar te maken voor t verven, dat moet daar dus nog overal gebeuren en dan de vloer er nog in ... En we willen toch graag t kamertje afkrijgen he.

Zo geniet nog van t mooie weer.
Groetjes

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 16:14

Hoi dames,

Hier alles goed met ons! We zijn vollop bezig met de voorbereidende werken voor ons veranda. Daar beginnen ze donderdag aan. Nu het gaat beginnen regenen. Maar alé hoop dat het vlot zal gaan. Want hier vanachter ligt alles overhoop en zou zo graag bloemetje zetten in potten enzo, maar moet nog even geduld hebben.

Isa* Idd 10 dagen is zeker lang genoeg zenne, de volgende keer gaat hij sowieso mee, maar dan is hij al groter ook hé.
Spannend hé, dat je zo weet wat het zal worden, je kunt er zo naartoe leven vind ik. Vertel je het nog aan andere mensen of houden jullie het voor jezelf?
En hoe is het op het werk?

Petitje* Foto's, mss kan ik er idd wel op mijn profiel zetten, maar voorlopig is dat nog niet gelukt. We zijn weeral druk bezig met vanalles. Ook met alles te betalen enzo ook hé, van na de trouw.Moet ook gebeuren hé.
De tweede helft van de zwangerschap zal ook wel meevallen, geloof me maar. En dat werk, ja gewoon beetje voortdoen hé, dat is alles wat je kunt doen denk ik. Je ziet wel waar je komt.

FLeurtje* Hoe is het met jou? Alles ok met het buikje en je ventje??

Lotje* En met jou meid? Hoop dat alles goed gaat. En thuis enzo?

Zepke* Meestal is een pamper geven niet meer zo interessant voor Lukas. Hij zit ook heel erg graag in bad, ongelooflijk. Hij wil altijd blijven zitten.Ik droog hem ook altijd af en aankleden als hij zo half zit en wegkruipt. KAn zo mooi spelen hé.
AMai Enid een tandje, hier nog steeds niets.
Het is idd fijn hé als je kindje je zo graag knuffelt.
Ai ja de warmte, maar hier is het ook zo hoor
Hoop dat je eruit geraakt ivm met een huis.

Met Lukas gaat ook alles goed hoor. Hij is steeds aan het oefenen om te stappen enzo.
Hij heeft nu ook iets nieuws ontdekt, op zijn poep zitten en ronddraaien door zijn beentjes en voeten te verzetten, grappig.

Alé ik ga nog wat verder doen.

lieveke

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 20:39

Hoi,

Hier zijn nog enkele nieuwe foto's voor diegene die graag kijken.

lieveke

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 10:58
isabel

zepke deze keer heeft ze het niet gemeten.

gaan jullie geen hokje wagen??

mijn neefje heeft intussen al 6 tandjes en hij is nog geen 8 maanden. Eens ze komen gaat het vlug hoor.

anders is hier niet veel nieuws te vertellen

groetjes Isabel

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 17:00

Hey,

Isa* We zouden beter weer ne pronostiek doen hé. ZOals bij ons.
Ik denk dat je een meisje zal krijgen!
Dus : Lieveke: Meisje, 3,450 kilo en 52 cm groot.

Petitje* Voor jou ook?
Lieveke: Jongen, 3,200 kilo en 49 cm groot.

Fleurke* Doen we het voor jou ook? Mag ik?
Lieveke: Jongen, 2,790 kilo en 48 cm groot.

Dit zijn mijn pronostieken.

groetjes en tot de volgende.

lieveke

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 20:36
isabel

petitje mag niet meedoen met mijn pronostiek van het geslacht bij mij he die weet het al

Isa* Dus : Lieveke: Meisje, 3,450 kilo en 52 cm groot.

Petitje*
isabel: meisje, 3,100kg en 51cm groot.

Fleurke*
isabel:jongen,2,990 kg en 47cm groot

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 09:27
petitje

nee he Isa dat zou niet eerlijk zijn!

Gok ik alleen op Fleur
Fleur als je dit leest overigens, doe je dan even mee?

Isa* Dus : Lieveke: Meisje, 3,450 kilo en 52 cm groot.

Petitje*

Fleurke*
isabel:jongen,2,990 kg en 47cm groot
petitje: meisje, 3,060 kilo en 48 cm groot

Lieveke, hoe zit t bij jouw? Nog plannen voor broer/zus voor Lukas?

Zephke, alles goed bij jouw? En met Enid?

Hier gaat alles goed, dinsdag ons beebje nog gezien, en vandaag ben ik precies 23 weken, amai t begint echt te korten.

Groetjes

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 21:49
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Spannend! Weer pronostiekjes! Ik doe mee!

Isa*
Lieveke: Meisje, 3,450 kilo en 52 cm groot
Zepke: Meisje, 3,320 kg en 50 cm groot

Petitje*
Zepke: Jongen, 4,080 kg en 52 cm groot.

Fleurke*
isabel: jongen, 2,990 kg en 47cm groot
petitje: meisje, 3,060 kilo en 48 cm groot
Zepke: Meisje, 3,620 kg en 51 cm groot.

Ik ben eens curieus wie er deze keer het dichtst bij zal zitten!

Groot nieuws! Enid heeft een tweede tandje! Sinds ergens maandag! Ongelofelijk hoe snel het nu gaat! Lieveke, hoe langer de tandjes wachten om te komen, hoe beter de kwaliteit, en als Lukas er geen last van heeft, is dat zeker niet erg, é?
Petitje, amai al 23 weken! Dat vliegt echt!
Isabel, 6 tandjes en nog geen 8 maanden?! Zo zie je maar dat elk kind op zijn manier ontwikkelt, é!
Ik heb vandaag "onder m'n voeten gekregen" van m'n crèche omdat ik de uren waarop Enid komt veranderd heb. Ik heb op m'n werk gewisseld met een collega (die gaat verhuizen) waardoor Enid eerst drie weken achter elkaar een dag minder naar de crèche gaat en dan drie weken een dag meer. Ze vond dat lastig. Ik moet vanaf nu elke laatste donderdag van de maand laten weten hoe Enid komt en mag daar liefst niet van afwijken. Hoe kan ik dan een collega uit de nood helpen? En mijn ouders zeggen me deze week dat ze de voorlaatste week van mei niet op Enid kunnen passen omdat ze op verlof gaan. Moet ik hen dan zeggen dat dit niet kan omdat m'n crèche niet van veranderende uren houdt? Het is niet simpel!

Groetjes,
Zepke

PS: Er staan nieuwe foto's op m'n profiel!!

Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 15:32

Hoikes,

AMai Zepke* Wat een mooie meid is jullie Enid. LAng geleden dat er nog nieuwe foto's opstonden hé. (Kruipt allemaal tijd in hé)
En al twee tandjes ondertussen.
Supersnel gaat het dan precies, alé zoveel te beter.
Bij Lukas nog niets zenne.
JA diet kribbes hé, tis niet altijd gemakkelijk.
Normaal gezien gaat Lukas vanaf september ergens anders naartoe, maar ik heb nog niets op papier. EN ze hebben al gebeld om te weten of ik die plaats nog wil(want de regels zijn verandert, je moet nu in de gemeent werken of wonen waar de kribbe is, en dat is bij ons niet het geval, maar normaal gaan ze mijn plaats niet afnemen) EN dan moet ik het nog zeggen tegen de huidige onthaalmoeder. Weet nog niet wanneer ik dat ga doen.

Hier gaat alles net iets moeilijker, Lukas vraagt heel veel aandacht en ik kan geen minuut van zijn zijde wijken of hij laat zich horen zenne. GIsteren bijna niets geslapen overdag, gelukkig deze nacht wel. Alé ja gelukkig voor papa, want ik was niet thuis, zit terug met de nacht, vandaar.
Nu mijn papa en Lukas naar zijn ouders, straks komen ze terug thuis.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 08:58

Hoi,

Alles goed met iedereen?

Hier is Lukas een tandje aan het krijgen. DAt is raar, je ziet zo nu een kleine opening in zijn tandvlees voorlopig. Hopelijk duurt het niet te lang.

En verder zijn ze eindelijk van gisteren aan onze veranda begonnen, amai dat gaat groot zijn. Super, verlang al tegen dat het af is.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 09:46
petitje

Hallo allemaal,

Zephke, inderdaad mooie foto's van Enid. Al een hele meid he.
Oei wat een gedoe met de creche. Waar wij ons frummel ingeschreven hebben zijn ze nu nog heel soepel. Niks verplicht zeg maar, maar ze waren aan tkijken om dat te veranderen. De dagen dat je opgeeft moet je dan gaan betalen of ze al dan niet komen...

Lieveke, waarom wil je Lukas weg bij de onthaalmoeder?
ha zijn 1ste tandje, wel bijzonder he, ma meestal zijn ze dan iets moeilijker he.
Fijn zeg een veranda, heb je toch weer een extra kamer he.

Isa, hoe is t bij jouw? Wanneer moest je terug naar de gyn?

Hier gaat alles goed. Zijn vollebak aan ons huiske aan t werken. Mijn ventje is aan t verven boven. De badkamer in de babykamer is af. Vloer is besteld.
Nu nog gordijntjes gaan zoeken.
Ook de babykamer en kinderwagen is besteld. De 10de juni gaan we voor de rest van ons lijstje.
Moet ook eens werk maken van geboortekaartjes. Ik zou graag een eigen ontwerp hebben, dat doen ze niet overal, beetje zoekwerk dus.
Sinds 21 weken voel ik ons kleintje bewegen. Raar gevoel in t begin, nu ben ik t gewoon en kijken we er naar uit.
Ik ga nu ook zwangerschapsaquagym doen, dat is wel leuk, ook zo in contact met andere zwangere... en morgen begint mijn 6 weken cursus bij de vroedvrouw over bevallen ed.
Gelukkig heb ik geen kwaaltjes, alleen nog steeds moe.
Ons beebje zit ook heel laag in stuit in mijn buik en drukt dus op mijn blaas. Ook ben ik doordat ie zo laag zit nog niet echt dik. Je begint t nu pas te zien eigenlijk, maar ik klaag niet hoor!
De kilo's vliegen er wel aan spijtig genoeg. Vorige week de 6kg overschreden.

Zo was ff geleden dat ik nog kwam updaten, ik houd jullie op de hoogte.
Groetjes

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 15:59

Hoi,

Petitje* We willen Lukas niet persee weg zenne, maar de uren in de chreche zijn gewoon beter en Lukas heeft al een plaats sinds vorig jaar. Vanaf september eigenlijk.
Hoe is de gym en de cursus.

Verder alles goed met iedereen?

Hier zijn ze nog steeds bezig aan de veranda, er is veel werk aan, als ze klaar is zal ik een foto'ke op mijn profiel zetten.
Lukas die zijn tandjes(nu al 2) zijn zichtbaar maar nog heel diep. Hij heeft er tothiertoe weinig last van moet ik zeggen. ZOveel te beter.
Hij drinkt nu ook gewoon volle melk. Dat vind ik ook al flink.
Nu en dan staat hij een tijdje volledig alleen en loop soms al aan 1 handje. Dus veel kans dat hij met zijn verjaardag loopt. Hij maakt vlug vorderingen nu.

Straks gaan we nog zwemmen, Philippe is jarig vandaag, straks feestmaal, ballekes in tomatensaus en frietjes met dessertje. EN nog een kado'ke.

Slukes

lieveke

ps heb je al mijn banner gezien, we hebben hier een beslissing genomen, binnenkort is effectief geworden.

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 09:38
isabel

Hallo

Hoe gaat het met jullie. Hier gaat alles goed hoor ik vind dat de tijd zo vlug gaat.

Ik heb wel meer slaap nodig dan anders. Maar anders gaat alles heel goed.

We zijn aan het kijken om in juli nog op reis te gaan. Het word normaal terug de moezel. Op zimmer frei.

groetjes Isabel

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 09:55
petitje

Hallo

Lieveke wat leuk dat jullie beslist hebben voor een broer/zus voor Lukas! Hopen dat t snel zo mag zijn.
Fijn dat je veranda goed opschiet.
En Lukas al aan de wandel, wat gaat t toch snel he.

Isa, ga je daar nog de puf voor hebben voor op reis? Mijne dikke buik begint hier in de weg te zitten.

Verder gaat alles goed hier. Vorige week nog bij de gyn geweest. Oja ik heb een profiel met foto's gemaakt.
Ons beebje doet t goed, ligt nog steeds in stuit, en geeft nog steeds geen geheimpje prijs. Goed dat we t niet willen weten.
Omdat ons beebje nog steeds in dezelfde positie ligt als de 1ste echo, zou t wel eens kunnen dat t zo blijft liggen, ben benieuwd want dat zou betekenen dat t een KS wordt.
Ik zit daar in elk geval niet zo mee in..
Volgend weekend gaan we voor ons lijstje en zo komt t stilaan dichterbij.

Zephke hoe is t met jouw?
Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >