< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » uitgerekend voor november 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
uitgerekend voor november 2007
19/04/2007 @ 15:23

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hee Wannie !

Welkom hier !

Gran Canaria is heerlijk hoor als je zwanger bent ( zonder zwangerschap is het ook vast heerlijk haha).... Vorig jaar juni geweest toen ik 32 weken zwanger was van mijn dochtertje... dus net op het randje dat ik nog mocht vliegen!
Waar ga je precies heen? Ik zat in Playa des Ingles en dan in Broncemar appartementen...

Hier ook geen kwaaltjes eigenlijk.. soms wat misselijk bij het koken of ruiken van eten... maar verder niets.. was wat moe.. maar na een paar goede nachten en af en toe een middagdutje samen met mn dochtertje gaat het perfect :)

Heb je al een datum voor een echo??
Ik was dinsdag voor het eerst naar de verloskundige geweest.. .ze ging me alleen wegen en even kennismaken en mijn buik voelen. Mijn baarmoeder kwam al net iets over mijn schaambeen uit ! Dat was vrij vlot voor 7 weken en 5 dagen zei ze....
Ik mag 1 mei voor de 1e echo..... nog 12 dagen...

liefs...

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 21:42
sunshine

Online Status Bekijk profiel
Vandaag mijn 2e echo gehad.... en het hartje klopte nog steeds! Ik was helemaal verrast hoeveel het gegroeid was. De vorige keer was het een klein vlekje, nu was het echt zichtbaar (alleen voor mij onherkenbaar: wat ik dacht dat zijn hoofdje was, bleek de eidooier te zijn )

Wij hadden net een reis naar Bali geboekt toen ik zwanger werd (ik was het wachten beu), dus wij gaan met 17 weken naar Bali. Ik kijk er wel naar uit. Ik verwacht wel dat de vliegreis zwaarder zal zijn dan normaal.

Maar..... eerst nog voorbij de 12 weken zien te komen!

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 12:04

Yeah!! Na 3,5 jaar proberen en een aantal zeiekhuisbezoekjes hoor ik nu eindelijk ook bij deze club!! Ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger en kom net uit t ziekenhuis voor de 2de echo. Echt zo leuk, die kleine was al een beetje aant dansen en leek al echt op een mensje! Ik moet nu eigelijk naar mijn werk maar ben er nog zo vol van dat ik eerst even een berichjte wilde achterlaten. Heb al heel vaak gekeken op deze site maar hoorde er nog niet echt bij maar nu wel. Ik durf t nu eindelijk te zeggen IK BEN ZWANGER!!!!!

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 16:25
sunshine

Hoi Chantal,

Hartelijk gefeliciteerd! Hartstikke goed nieuws. Wat heerlijk om te zeggen dat je zwanger bent he? Ik vind het nog steeds heel bijzonder. Geniet van je zwangerschap!

Ik heb vandaag de lelijkste BH van mijn leven gekocht!! Ik hou erg van leuke lingeriesetjes, maar die meegroeibh's zijn echt alleen maar lelijk! Maarja.... mijn gewone bh's passen niet meer... er zit al ruim 1 cupmaat bij. Is er een reden dat deze zo lelijk zijn?

Ook mijn 1e zwangerschapsbroek gekocht. Heel spannend want de vorige keer ging het de week erna mis. Maar na 2 goede echo's vond ik dat ik het er maar op moest wagen (en mijn broeken worden wat strak)

We hebben ook ons 1e rompertje gekocht ... Wat zal het een enorm kado zijn als over een paar maanden onze deze aanheeft!

Kortom: ik ben vandaag erg happy (en erg misselijk maarja...)

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 20:55

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en vind het leuk om ervaringen tijdens de zwangerschap te delen ! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen. Hopelijk voelen jullie je goed.
Ikzelf ben behoorlijk misselijk en erg moe.
Ik ben uitgerekend op 23 november van ons derde kindje ! Spannend allemaal hoor.
Tot gauw groetjes Femke

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 18:07
jetje

Online Status
he allen,

Morgen ga ik weer voor een echo.... toch weer spannend, ondanks de 3 goeie!!

Liefs, jet

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 21:25

femke welkom!!!Je bent net wat verder als ik! Alles goed? Last van kwaaltjes??

Jet.. al 3 echo's !! Zo dat doe je goed ! Je woont zeker in Belgie.. hihi... daar kan je beter zwanger zijn als in Nederland... Ik krijg donderdag een 'spoed' echo.. normaal gezien zou ik aankomende dinsdag er 1 hebben... maar had gister bloedverlies dus mag nu eerder komen.. hopelijk is alles goed..

groetjes

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 13:05
jessicazosig

Hey allemaal!

vandaag alweer 11 weken zwanger! Het gaat vooruit!
Op 9 mei mag ik mijn 2de echo gaan maken!
joepie joepie
mijn buik begint nu toch al stilletjes wat op te zwellen?
Hebben jullie dat ook al?

voor de rest voel ik me echt prima!
moet ook niet meer werken omdat ik kleuteronderwijzeres ben, dus ik zit nu echt fijn thuis te genieten van het zonneke!

Zaaalig. Zouden jullie het geslacht willen weten?
Ik wel, maar ik ben van plan het dan tegen niemand te zeggen.
Heb niet echt een voorkeur, als het maar gezond is, dat is het allerbelangrijkste!!

Groetjes Jessy

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 13:15
jessicazosig

hey!
heb ook fotootje van mijn buikje op profiel staan!

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 23:29

Ja, we hebben allemaal nog wel even te gaan. Vind het wel weer erg leuk om er mee bezig te zijn. We gaan het nu een beetje hier en daar vertellen maar op mijn werk weten ze het nog niet.
Ik heb tussen de jongens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en er is toen een eilleider weggehaald dus ik vind het nu toch wel extra spannend deze periode. Ik voel me op zich prima ja, wel erg duizelig als ik s'ochtends niet direct iets eet. Dat had ik bij Sander ook.
Wel grappig want wij vertrekken a.s. woensdag voor een weekje naar gran canaria. Ik geloof alleen dat het hier beter weer is
Ik wil ook wel weten wat het word ja. Ik ga over 2 weken voor een 2e termijn echo en dan hoop ik al dat ze het kan zien. En anders horen we het met 20 weken wel. Als het een meid word moet ik echt gaan inslaan. Heb alleen maar jongens kleding
Hoe zit het met jullie misselijkheid, vermoeidheid en duizeligheid ?
zonnige groetjes Femke

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 11:23

Hallo allemaal!
Ik ben nu 13 weken zwanger maar zie hierboven dat veel van jullie met deze tijd al meerdere echo's hebben laten maken?

Ik heb me laten vertellen door de verloskundige dat ik rond 12 weken(die heb ik dus laten maken met 10 weken) en 20 weken alleen een echo laat maken als alles goed is.

Hoe komt dit dat jullie er meer maken kan je die zelf ook aanvragen?
liefs lupita

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 08:03
sunshine

Hoi Lupita,

Zo te lezen woon je net als ik in Nederland. Hier krijg je inderdaad alleen rond de 12 weken en 20 weken een echo.

Ik krijg er momenteel elke week een echo omdat ik eerder 2 miskramen heb gehad en ik een erg begripvolle gyn heb. Ik ga ervan uit dat dit stopt zodra ik voorbij de 12 weken ben.

Als je toch graag een echo wilt, kan je pretecho's laten maken. Deze moet je inderdaad zelf betalen. Je kan dan uit hele uitgebreide pakketten kiezen, maar ook uit 1 enkele echo. Dit gaat niet via het ziekenhuis, maar via particuliere bureau's.

Wat lekker dat je al voorbij de 12 weken bent! Geniet van je zwangerschap!

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 10:35
jetje

Online Status
He dames,

Ik heb deze ochtend een bloeding gehad. Met het kindje is alles ok! Hartje klopt goed enzo. Heeft 1 van jullie dit ook gehad?

Groetjes, JEt

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 18:14

Online Status Stuur bericht
Dag dames,

Ook ik heb m'n eerste echo gehad afgelopen woensdag. Ik zou eerst uitgerekend zijn op 20 november 2007 zo was de schatting. Maar tijdens de echo kwamen we er achter dat ik iets korter zwanger ben. Ben nu uitgerekend op 29 november. Dat zijn 9 dagen later. Ik heb onze spruit zien bewegen en het hart klopt ook. Was zo blij. Alles was goed gelukkig. Volgende week heb ik weer een afspraak bij de verloskundige. En op 8 mei heb ik mijn eerste echte termijn echo in het ziekenhuis.

Ik gelukkig nog niet zoveel last van alles maar van mij mag het nu wel even een dag tussendoor regenen. Van die hitte word ik wel een beetje misselijker en krijg er hoofdpijn van.

Groetjes Véronique

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 17:35
sproetje

Online Status Stuur bericht
ik heb ook een week geleden m'n echo gehad, en ben blij dat de 12 weken voorbij zijn... 'k heb nu ook al slabbetjes gekocht! daarvoor durfde ik dat niet goed....

De foto staat op mijn profiel! Je ziet ons babietje goed in profiel, hij ziet er erg snoezig uit vind ik

'k heb ook twee zwangerschapsbroeken gekocht vandaag! in de solden, ze zijn nog wat te ruim, maar dat zal niet blijven duren!

Jetje, hoe is het nu? Ik hoor regelmatig van mensen die wat bloed verliezen in het begin, dus als alles okee is, moet je je geen zorgen maken denk ik.

groetjes!

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 10:12

Ik heb afgelopen week 2 echo's gehad.. Ik had ook zoals Jet bloedverlies.. heel weinig met wat slijm... Schijnt waarschijnlijk door mijn verkoudheid te komen omdat ik zoveel moest niezen dat er een bloedvaatje is stuk gegaan... De echo's waren goed.. was wel 4 dagen minder ver als ik dacht.. op 8 weken en 3 dagen ( na correctie van die 4 dagen) was het kindje 1.92 cm.. en 4 dagen later... op 9 weken was het kindje 2.25 cm!. Dus best vlug gegroeid!...
Ik kan niet wachten om die 12 weken grens te hebben bereikt ! 23 mei heb ik de nekplooimeting ! Dus dan gaan we die kleine weer eens even bewonderen.. Ik zal dan 12 weken en 2 dagen zijn... Dus nog even geduld !
Het is vast zo 23 mei! April ging ook al zo vlug voorbij met dat mooie weer :)

Bij jullie alles goed verder??? Willen jullie het geslacht weten??Wij zitten hier nog te twijfelen.. bij onze dochter wisten we het wel... maar nu ga ik voor de verrassing..( gewoon omdat het anders is als de vorige x..) maar papa wil het wel weten haha.. dus dat moeten we nog ff uitvechten ....

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 21:03
jetje

Online Status
he allemaal,

het gaat goed! Geen bloedingen mee gehad en vandaag weer een super echo gehad. Voorlopig ff de laatste, omdat alles er zo goed uitziet. Nu moet ik er gewoon wat vertrouwen in hebben!
Hoe gaat het met jullie allemaal?

groetjes, Jet

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 08:24
sunshine

Goedemorgen,

Jet, wat fijn dat het zo goed gaat! Kan je gaan genieten van je zwangerschap!

SVE, wij willen het geslacht graag weten. Als het meer dan 80% zeker is, willen we het ook gewoon bekend maken. Een collega van mij heeft het zo gedaan en ik vond dat heel verfrissend.

Ik ben nog steeds erg misselijk. Gelukkig is er af en toe een goed uurtje, maar verder is de wereld nog steeds erg groen.

Vandaag weer een echo. Het voelt goed, maar het blijft toch spannend.

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 13:14

Ja wij hadden het vorige x ook aan iedereen verteld dat het een meisje werd ! Aan de ene kant erg leuk hoor, en je kan veel makkelijker winkelen.. Dit x willen we het toch niet weten ( haha.. papa is zo goed als overgehaald !)
Spannend hoor sunshine je echo!... Laat je even weten hoe het was en hoe groot je beebje nu was!?

Jetje.. gelukkig geen bloeding meer ! En een goede echo ook! Super :D Je kan nu echt genieten nu je de 12 weken zowat hebt bereikt !

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 08:11
sunshine

Goedemorgen allemaaal,

Gisteren echo gehad...... het was zo bijzonder! Beebje lag eindelijk eens goed in zicht (opnieuw op zijn kop, maarja) en liet zich prima meten. Hij loopt ongeveer 4 dagen achter op mijn zwangerschapsduur. Dat klopt met de eisprong die ik gevoeld heb.

Toen de arts klaar was met meten liet ze ons zijn hartslag horen. Voor het eerst hoorden we het hartslagje.... zo snel!

En ineens, alsof beebje het ook hoorde, begon hij te bewegen. Zo leuk, net alsof hij aan het dansen was. Alles bewoog, armen, benen, lijfje..

We hebben samen helemaal verliefd naar het scherm zitten staren. Wat ben ik onze gyn dankbaar dat hij ons deze echo's gegund heeft!!

De gyn was helemaal tevreden. Over 2,5 week nekplooimeting en pas over 4,5 week terug bij hem.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >