Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2007 @ 16:28 eefje ![]() | Hallo iedereen! An weet je al iets meer? Of ben je ondertussen al bevallen? Ik duim voor je Ik mag woensdag terug op controle Groetjes van mij |
| 21/05/2007 @ 09:40 eefje ![]() | proficiat Ann met je dochtertje! Veel geluk gewenst en laat nog weten hoe het is gegaan hé! ![]() Vele groetjes |
| 21/05/2007 @ 12:26 kiara | Hallo iedereen... An echt van harte proficiat met de geborte van je dochter...en wat een mooie naam... Eefje...success woensdag als je op controle gaat... Hier gaat alles naar wens...behalve dat ik denk van gyn te veranderen wat het is echt een vervelede zaag!!!! Ik hou jullie wel verder op de hoogte... kusjes kiara ![]() |
| 01/06/2007 @ 19:18 An ![]() | Hoi iedereen, foto's van onze kleine meid kunnen bekeken worden op mijn profiel! Is het geen schatje?Zoen van ons! |
| 18/06/2007 @ 12:31 kiara | Hallo meiden...wow het is hier echt stilgevallen he... @an...volop aan het genieten met jou kleine uk? er al een beetje aan gewend? @eefje...hoe was je termijn echo? al kunnen zien wat het wordt??? hier weer van de week een echo gehad en alles zal er piekfijn uit met onze kleine meid...ze groeit goed...ben wel tot de conclusie gekomen dat ik toch van gyn verander...dus volgende echo zal bij een onbekende gyn zijn...zal zeker spannend zijn! verder begint het nu wel allemaal zwaar te wegen, maar ja dat hoort er bij zekers! tot binnekort hoop ik! groetjes kiara ![]() |
| 25/06/2007 @ 12:59 kiara | hoi eefje... Spijtig dat je nog niet heb kunnen zien wat dat het wordt... volgende keer misschien... Ik gan volgende keer bij dokter Mestagh in KNokke.... Mijn reden is heel eenvoudig, de dokter die ik had zinde mij helemaal niet...hij was precies meer geinteresseerd in mijn gewicht dan ik het kijken of alles in orde was met beebje...pffff echt vervelend... Het is natuurlijk wel delicaat, vooral omdat ik toch nog de kans loop dat hij van wacht is als het tijd is om te bevallen...maar ja die risico neem ik erbij... Ik vind dat het moet klikken tussen jou en je gyn...dus als jij je niet goed voelt bij jou dokter...gewon veranderen! lol tot binnenkort...kusjes kiara ![]() |
| 27/06/2007 @ 21:17 kiara | Hey An, maak je zekers geen zorgen...het heeft niet noodzakelijk te maken met te weinig mek hebben... wel is het ze dat een baby meestel minder van een borst binnenkrijgt dan van een fles...reden: melk vloeit makkelijker te binnen in een fles, ze moeten meer moeite doen bij het drinken van een borst... weliswaar is flesvoeding veel zwaarder ... ik denk niet dat het kwaad kan om bij te voeden met flesvoeding...bij mij werd het zelfs aangeraden toen mijn zoontje 4 weken was... ik zou zeggen probeer het een keertje...het zal zeker geen kwaad kunnen.... ik hoop je hiermee geholpen te hebben... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kiara ![]() |
| 29/06/2007 @ 22:36 Emma ![]() | Sorry dames, verkeerde brugge-topicje geselecteerd blijkbaar... |
| 30/06/2007 @ 07:52 An ![]() | Hoi Emma, bedankt voor de info! Ellen zit inderdaad niet op dit topic maar is alom bekend op 9maand.com! ![]() Proficiat aan Ellen! Groetjes, An |
| 17/08/2007 @ 21:36 kiara | Mijn kleine prinsesje is op 9 augustus geboren.... Meer details volgen! xxxxxxxxx kiara ![]() |
| 18/08/2007 @ 10:48 An ![]() | Proficiat Kiara! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

omgeving brugge.....zomerse babys