< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » Wij krijgen een 4de!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
Wij krijgen een 4de!!!
07/05/2007 @ 08:52

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
jaaa hihi maar zal nog wel ff duren denk ik eer ik zwanger ben maar dat maakt niet uit dan, ik weet dan toch dat we bezig zijn hihi.

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 10:52
Juacamtha

Online Status
Gelijk heb je! Het begin is er in iedergeval
Hier gaat verder alles prima. Kleintje begint steeds drukker te worden dus dat is altijd leuk

Kus Monica

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 12:31

fijn dat alles goed gaat. wil je het geslacht eigenlijk weten? wanneer moet je terug naar de gyn?

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 12:15
Juacamtha

Online Status
jaaaaa ik wil heel graag het geslacht weten haha heb sterk het gevoel dat het een jongetje wordt maar kan het mis hebben he
Ik moet de 16de weer naar de vk en moet nog ff een afspraak maken voor de 20 weken echo.
Daar ga ik vanmiddag even voor bellen en hoop dat ik dan ook gelijk weet wat het wordt

Kus Monica

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 16:03
boa

hoi hoi

gisteren naar de vk geweest en mijn ijzer is nog lager en daarom ben ik misschien nog vermoeider! een 6.0 is niet al te hoog he....
maargoed verder alles oke! inmiddels 11 kilo aangekomen in totaal, en nog 8 weken te gaan voor de uitgerekende datum!

Volgende week gaan wij juist naar de uroloog want mijn man word gesteriliseerd! hihihhi zo zie je maar weer! bij de een moet het hersteld worden en bij de ander moet het doorgeknipt worden!

groetjes boa

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 20:56
Juacamtha

Online Status
lekker boa nog 8 weekjes!! ja zo gaat dat he haha. ik probeer mijn man ook zo ver te krijgen maar wil nog niet
Voor mij is de zwangerschap gewoon nu al ontzettend zwaar lopen doet me gewoon zeer bij de huishoudelijke klusjes doet het me zeer kan gewoon nu al zeer weinig dus vind het wat jammer...

Maar het goede nieuws is.........11 Juni ga ik voor de 20 weken screeningsecho!! heb er nu al zo veel zin in hihi ons kleintje te zien

Kus Monica

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 12:34
boa

Online Status Bekijk profiel

wil je ook weten wat het gaat worden of niet juacamtha? oja ik lees net dat je het wel zou willen weten hihih
zwangerschapsdementie slaat weer toe hier!

ik ga vanmiddag zelf een geboortebord maken!
heb er veel zin in om lekker bezig te zijn! het word een beer de zwanger is en die een pot augurk naast haar heeft staan!
wel grappig!

zelf moet ik niks van augurken hebben hoor, maar ik vond het wel een grappig iets!

groetjes boa(annette)

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 18:06

Monica, en mogen wij het geslacht weten? ik ben ook al zoooo benieuwd.

Boa, ja idd hihi, moeten onze beide mannen naar de uroloog. ik hoop alleen maar dat het bij ons hersteld kan worden, heb daar wel zowat mijn twijfels over. nog maar 8 weken zeg, je bent dus al flink aan eht aftellen.

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 20:23
Juacamtha

Online Status
halloooooo..

Kom ff snel om het hoekje om iedereen fijne moederdag te wensen!!!!!!!!

Kus Monica

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 17:34

he Monica, weet je het geslacht nu al?

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 13:41
boa

Online Status Bekijk profiel
hoi hoi

zoals je kan zien ben ik inmiddels bevallen! alles is goed gegaan! een snelle bevalling dat wel..en paar uur van te voren was ik nog gewoon op controle geweest bij de verloskundige en....6 uur later was hij eral..dus kun je nagaan dat er in 2 uur tijd heel wat kan gebeuren!

nouja groetjes en tot schrijfs

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 14:31

ooow gefeliciteerd, wat vinden de kids van hun nieuwe broertje?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina