< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » meliane gestopt wanneer ongesteld ?

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
meliane gestopt wanneer ongesteld ?
28/03/2007 @ 03:55
Freya

hallo iedereen, weet er iemand raad ?
Op 9 feb heb ik mijn laatste pil (meliane)genomen.Normaal op 14feb hadden de er moeten zijn.Ze zijn er niet doorgekomen, neg test en ook negatieve bloedtest.Nu (27maart)zijn er nog altijd geen te zien. Ik heb al een tijdje wel een raar gevoel in mijn onderbuik, ik kan eigenlijk niet echt zeggen wat ik voel, maar anders dan ongipijn.En heb ook al enkele dagen zo een beetje witverlies. Kan het zo zijn dat als je net gestopt bent met de pil dat de langer wegblijven ? Heeft iemand nog zoiets meegemaakt ?

groetjes
freya

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 22:20
Freya

Nog steeds geen te zien. Nog enkele dagjes wachten op de uitslag van de dokter, en dan als die test goed is mag k een afspraak maken bij de gyn om alles is te laten onderzoeken. Ik heb nog steeds last van dat raar gevoel in mijn buik.

groetjes

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 16:41
Mieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

kheb ook meliane genomen....maar bij mij zij de 'duiveltjes' er netjes doorgekomen... Ondertussen ben ik al 9 maand gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger.

Was het de bedoeling dat jullie voor een beebje gingen of wou je gewoon terug herbeginnen met de pil na je menstruatie?

weet je al iets meer van je huisarts?

groetjes
Mieke

Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 16:56
Mieke

en weet je al iets?

ben benieuwd...

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 15:04
Freya

hallo,
twas eigenlijk nog niet de bedoeling om voor een kindje te gaan, we zouden nog 6 maanden wachten, maar ik wou al stoppen met de pil.Dan zijn m'n misschien wat regelmatiger als we voor kindje willen gaan.En dan nog wel veilig vrijen,maar blijkbaar is een ongelukje toch snel gebeurd.

Rond 17u mag k naar huisarts bellen voor de uitslag van die test. Als die goed is kan ik door naar de gyn voor een onderzoek.

Ik zit vandaag al een dag 46 van de cyclus, en ik voel me toch ni echt goed. Ik blijf een raar gevoel hebben onderaan in de buik.
Ik denk dat ik sebiet toch even een testje ga halen dan weet k toch al iets meer.

Als k meer weet,dan lees je t wel !

groetjes

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 22:17
Freya

Hey,
Ik heb mijn uitslag. De uitslag was niet zo'n leuk nieuws.Niet dat het erg is maar k maakte me toch even ongerust,'t is maar een infectie en ik moet 7 dagen 2 verschillende antibiotica nemen,en dan nog is naar dokter voor test en weer is 2 weken wachten op die uitslag.Dus ik moet nog even geduld hebben voor m'n afspraak bij de gyn.

En heb toch maar is even nagevraagd of het wel normaal is dat er geen zijn. Het kan wel zijn als je stopt met de pil dat je een lange cyclus hebt.De eerste 3 maanden kan het inderdaad zijn dat er gene eisprong is en dan ook geen menstruatie.

groetjes

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 14:18
Mieke

ooo jeeee een infectie.... verzorg je, en binnenkort een goede en regelmatige cyclus, succes in de toekomst !!

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 14:43
Freya

Dat zal allemaal wel genezen he,tegen volgende week moet ik er wel vanaf zijn. Die infectie kan ook mijne cyclus wat in de war sturen, dus ja.

Groetjes

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 13:41
Freya

nog steeds geen te bespeuren.Ik zit eigenlijk nog wel met een vraagje.Ik weet als je pas met de pil stopt dat het wel even kan duren voor je menstruatie er is. Maar vanaf wanneer zou ik mij zorgen moeten maken? Ik zit aan dag 48 van mijn cyclus. (negatieve test)

groetjes

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 18:00
Lijntje

Hallo meiden,

Ik ben ook gestopt (in dec) met meliane..had na 26 mijn eerste daarna na 28 dagen, toen na 29 en zit nu op dag 30. Bij mij duurt mijn cyclus dus al langer???

Succes freya, lastig dat het zo lang duurt!!

Groetjes!

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 22:17
Freya

hallo,

ik word inderdaad een beetje zot.Aangezien ik ook nog thuis zit,dwalen mijn gedachten af en toe wel is af. Ik probeer mij zoveel mogelijk bezig te houden en niet teveel stilstaan bij mijn die ni komen.
Als ik volgende week gedaan heb met mijn antibiotica en mijn test bij de dokter is goed.Dan ga k toch een afspraak maken bij gyn.

groetjes

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 12:51
Freya

nog steeds geen te bespeuren !
Vandaag heb ik andere zorgen,deze namiddag heb ik sollicitatie gesprek,dus ik ga me volledig daar opzetten en even niet meer denken aan die kleine

groetjes

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 16:16
Lijntje

Vanmorgen toch de bij mij gekomen, GRRR

Maar ja, niks aan te doen, op naar de volgende ronde!

Freya, succes met je sollicitatie!

Fijne Paasdagen!

Groetjes.

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 09:16
Mieke

hoi hoi

Freya, hoe was je sollicitatiegesprek verlopen? Hopelijk heeeel goed natuurlijk
Lijntje wat vervelend die kop op meid !!!

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 14:58
Freya

Hallo,
Mijn sollicitatie is goed verlopen,normaal weet ik deze week iets meer.

Nog steeds geen en we zitte aan dag 54 !
Nog wat afwachten.

groetjes

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 19:21
Mieke

amaai, freya...al op dag 54.....ppppfff best wel frustrerend hè

oooo ja en laat iets weten als je nieuws hebt over je sollicitatie

groetjes

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 13:03
Lijntje

Wat vervelend Freya! Ik weet niet wat 'normaal' is nadat je gestopt bent met de pil..hoe lang zou het kunnen duren? Heeft de huisarts daar iets over gezegd?

Bij mij was het dus 26 dagen nadat ik gestopt was, maar daarna duurt het elke maand langer voordat de komen...

Blijft vreemd allemaal he?

Komt vast wel goed allemaal, toch?

Groetjes!

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 22:59
Freya

hallo,
Ik zit momenteel op dag 62 van mijn cyclus. Heb het is nagevraagd bij mijn dokter en het kan tot 3 maand duren vooraleer de er zijn.Volgende week moet ik toch even langs dokter en ga ik nog is informeren.

Groetjes

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 22:03
Freya

En we zitte al op dag 68 v/d cyclus.Nog steeds geen te bespeuren. Volgens de dokter moet ik mij toch nog niet ongerust maken. Wat zou ik doen ?

groetjes

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 22:07
wendydekock

ik zou eens bij de dokter gaan en een bloedtest laten doen. zo weet je of je nu al zwanger bent of niet en als het niet zo is dan kan je misschien te weten komen of je wel genoeg hcg aanmaakt.

Ik zou dat allesinds toch doen. ben dan ook een onregelmatig iemand en dat zou mij al veel geruster stellen.

veel geluk nog

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >