Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/03/2007 @ 07:54 Wenneke | Hallo Lotje, Mama gisteren nog even bloeddruk genomen.. was nu 110/60. Nog niet veel beter,maar toch al iets ... als het zo nog een paar dagen blijft ga'k toch eens langs bij de huisarts hoor... Pas op 3 april naar de gynae. Zou die lage bloeddruk op iets kunnen wijzen denk je? x Wenneke |
| 20/03/2007 @ 09:25 Wenneke | Hey Lotje, Bedankt voor je advies. Oh een pretecho... leuk! Laat me weten hoe die gegaan is hé!? Weet je het geslacht al trouwens? Succes straks! x Wenneke |
| 28/03/2007 @ 13:16 lotje ![]() | Heej Janet, Jeetje zeg echt spannend..nu gewoon afwachten.. kan in feite ieder moment gebeuren.. zal voor je duimen! Succes en veel liefs, Lotje. |
| 03/04/2007 @ 19:32 lotje ![]() | hallo Janet! Hoe is het met je????? succcces, liefs Lotje. |
| 04/04/2007 @ 20:29 janetdevries ![]() | Ik wilde even laten weten dat onze meid geboren is op 2 april. Ze heet Tessa Frederique ze is 46 cm lang en 2980 gram zwaar |
| 04/04/2007 @ 22:42 lotje ![]() | Janet van harte proficiat met de kleine meid!!!!! Hoop dat alles vlot en goed gegaan is... 2 april, mooie datum! Geniet van je kraamtijd!!! Dikke zoen, Lotje. |
| 07/04/2007 @ 21:31 janetdevries ![]() | Foto's geplaatst van Tessa. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

zwangerschapssymptomen weg

... wel heb ik nog veel steken in mijn buik.. khoop dat er niets misgaat.. 28 maart eindelijk echo ma het is al aftellen geweest hoor... ma nu die symptomen wegzijn heb ik zo een raar gevoel maja beter afwachten zeker ook al is het moeilijk...