< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's omgeving Antwerpen

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's omgeving Antwerpen
26/03/2007 @ 20:07

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey ik ben Natasja en ben mama van Alina 17maanden oud.

Je ziet hier heel veel mama's van oost- en west- vlaanderen
of tegen de kanten van limburg. Ik zie hier zoveel mama's rondlopen buiten Zit er hier toevallig iemand op de site van deze kant?

Groetjes natasja

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 17:22
thiamberlie

hallo natasja
ik ben ook van het antwerpse

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 10:39
thiamberlie

hmmmm, niet veel reactie hier
spijtig, had ook graag wat mensen uit het antwerpse willen leren kennen

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 09:26
jong moederke

ook uit antwerpse hier

maar welk deel net? Ik tegen kanten van Turnhout

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 20:52

hey, we zijn allemaal even oud, en kindjes zijn ook vant zelfde jaar. Ik ben van Deurne(bij het shopping center)

Ja antwerpen is nogal groot he. En hoe gaat het met jouw zoontje? Tis weeral bijna feest voor jullie! Een dikke proficiat daar.

groetjes natasja

[Laatst gewijzigd door natasja - 04/04/2007 @ 20:52] - Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 09:11
jong moederke

hey thx alvast

morgen verjaart hij en zondag is het feest. Eerst paaseitjes rapen en dan in late namiddag verjaardagfeestje. Veel cadeautjes gaat ie krijgen als ik het zo mag horen. Hier zijn cadeau al gekregen een potje voor zindelijkheid en een tractor met aanhangwagen voor buiten...

Iedereen even oud? Ik ben er 25, op eind van dit jaar word ik er al 26...

2005 een mooi jaartje he om geboren te worden hihi maar ik ben beginnen te werken wanneer jullie bijna of juist waren bevallen hihi
vliegt toch vooruit he...

ah en in Deurne is nog doenbaar...

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 11:41

Hey ,
ik ben ook van antwerpen kiel --> hoboken wilrijk kant ...

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 16:34

sorry was verkeerd, op je profiel ben je 23, is natuurlijk al even geleden Ik ben 23 en wordt eind dit jaar 24. Ja Turnhout is idd niet zo ver he, ik heb vroeger 6j op een caming gestaan in merksplas aan rijkevorsel, niet ver van turnhout he, en ging daar van hieruit soms met fiets heen, dus moet meevallen.

Das wel leuk he, 2 keer feest op 1 dag, eerst eitejs en dan veel cadeaus!

Geef je al een feestje met andere kindjes of alleen met famillie en vrienden of zo? Ik twijfel voor haar 2e verjaardag, ze speelt al mooi met kindjes en ze heeft al veel vriendjes en vriendinnetjes van haar leeftijd(babyboom onder de vrienden in 2005).

Wel handig dan he

groetjes, ben er mee weg, sevens gaan eten int stad me men ventje en dan naart Antwaarps theater.

dada

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 16:51

hey kianike, welkom.

seg, proficiat he, met de nieuwe zwangerschap, jullie hebber er ook enkele jaartjes tussen gehouden.thumbup}}

Zijn wij ook van plan, als er al een 2e komt.
Ben er straks nog in wilrijk geweest(denk ik)in het middelheim ziekenhuis. Moest platen late trekken van Alina haar longen en sinussen.Ze heeft een zware hoest en slijmen. Maar alles is in orde, wat antibiotica(en 6 tanden die doorkome, ale 4 steker er al door)en dan zout in orde moeten zijn.

nu ben ik echt weg, moet nog stalen gaan binnen doen bij dokter.

dada

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 21:45
thiamberlie

welkom jong moederke en kianike

eindelijk komt er nog is wat volk piepen. ik woon net zoals natasja in deurne.

oei natasja, dan heeft alina op korte tijd zo een hoest gekregen??
is ze voor de rest ziek?

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 20:16

hey nathalie, nee tis al terug beter, ze neemt een fles en antibiotica. Er steekt weer een tand door en nog 2 aant duwen, Hopelijk wordt het dan beter nu.

dada

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 13:23
Cinke

Ben ook van het antwerpse --> Hoevenen

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 13:34
Saskia

Online Status
ik ben ook van het antwerpse maar meer den buiten en mijn dochter is 10 maanden

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 11:03

welkom cinke en sakia

Hoevenen, waar ligt dat ergens?
Ons Alina en haar vriendinnetjes amber genieten super hard van het buiten spelen.

Ze zijn al 2 avonden na elkaar tot bijna 22u buiten geweest.

Zalige toch, nu al zon zomer weer!

Genieten jullie kindjes er ook al zo van?

We gaan nog wa vant goe weer genieten vandaag, dada.

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 20:05
natje

hey,
mag ik me erbij voegen? ik ben dus natje een 32 jarige fiere mama van 6 bengels en 1 engeltje ik ben van stabroek (ligt tegen hoevenen ) ik geraak ni veel aan de pc dus mij zal je zelden zien! liefs natje

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 20:08

hey natje,elkom

moet lekker leuk en druk zijn met zoveel kids

Nu weet ik ineens waar hoevenen ligt, want stabroek weet ik zijn

dada

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 13:49
jong moederke

hehe

hier al aardig mensen bijgekomen...gezellig!

Drukke maand achter de rug met verjaardag en zo maar de rust keert bijna terug se. Normale leventje oppikken doet toch goed na verjaardagsfeestjes en zo hoor. Alleen zijn ze nu in onze straat aan werken waardoor er een hele hap van onze slaap wegvalt wat vermoeiend werkt na een tijd. Sete is zijn schema weer helemaal kwijt door eht lawaai waarmee ze ons smorgens om half zeven wekken...en tja smiddags een dutje dan werken ze nog he dus dat zit er ook niet in.

Ondertussen is Sete al 2 jaar en heeft hi jveel cadeautjes gerkegen. De dag erna moest hij nog wat bijkomen en wist hij niet goed met wat eerst spelen. Dan paaseitjes en zo er bij. Voorbije weekend naar Lilse bergen geweest en lekker met fam gebbq en zondag naar de zoo geweest.

Hoevenen en Stabroek is gekend hier voor mij. Mijn schoonbroer woont in Essen en zijn vrouw is als kind opgegroeid in Stabroek. In Hoevenen eens geweest voor parachutespringen...

Euh Saskia den buiten in Antwerpen welk deel mag ik daar onder verstaan?
Ik woonde als kind in Meer bij Hoogstraten en dat noemde ze daar ook den buiten.. ben vooral niet nieuwsgierig hoor hihi

hoe is het verder met iedereen hier?

vele groetjes

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 18:52

hey jong moederke

leuk zo veel feesten he, en dan dat prechtige weekend nog erna. Wij hebben onze eerste bbq van dit jaar ook al achter de rug.

Nog is mercie daarvoor nathalie!

Kan idd goe doen zo de draad terug oppikken, we zijn dit weekend alleen thuis geweest om te slepen( precies of we zijn een weekend op vakantie geweest), dan kan dat ook zo goed doen om ineens terug een avondje thuis te zitten.

Spijtig dat het weer terug wat minder is maar voor zondag zou het weeral veel beter worden. dus allemaal.

Ik ga Alina wakker maken van een extra dutje want om 20u gaat ze voor de nacht slapen, dus eerst nog even spelen en melkje drinken.

grtjs, Natasja

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 22:59
thiamberlie

hallo meiden
het is hier ineens al heel wat drukker geworden.

ik zal me even voorstellen.
ik ben dus nathalie, ik ben 23 jaar en heb een dochtertje, amber, van 19 maanden. we zijn nu bezig voor een tweede kindje, en hopelijk is het snel prijs, want het kriebeld verschrikkelijk hard.
ik woon, gelijk natasja, in deurne.

natasja, was leuk de barbecue, hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
het weekend was puffen, maar het was meer dan de moeite waard.

vandaag zijn we voor mijn stiefdochtertje haar eerste communie een fiets gaan kopen, kostelijk affaire, want zaterdag heb ik er voor mij ook al nieuwe gekocht. maar ja.... gelijk het nu een weertje is, is het een weertje om te fietsen hé.

maar ja, ik zever hier maar wat, dus zal jullie laten doen. ik ga men bedje in kruipen, morgen kuisdag, en ga een vriendin bezoeken in het ziekenhuis. die is uitgerekend voor 6 juni, maar ze had al serieus wat weeën, maar die hebben ze kunnen doen stoppen, dus nu nog even platte rust.

groetjes meiden
nathalie

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 17:21
yoda

Hallo allen

Mijn naam is Wendy en ben 27 jaar, ik ben in februari 10 jaar samen met mijn vriend Lode en we verwachten ons eerste kindje in augustus. We zijn te woonachtig in Merksem en verhuizen in september naar ons nieuw huisje in Ekeren.
Alvast veel succes allen met de zwangerschap,voor diegene die zwanger zijn.
Groetjes

[Laatst gewijzigd door yoda - 16/05/2007 @ 17:22] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >