< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Cyclus wanneer

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/04/2007 @ 08:43

Online Status Stuur bericht
Ik weet het niet ik ben wel misselijk de laatste tijd en ik ben ook 2 dagen thuis gebleven omdat ik me niet echt lekker voelde niet echt ziek maar ik voelde me raar..

Ik ben benieuwd ik denk dat als het bij mij zo ver is ik het ook aan iemand van mijn werk zou vertellen is wel fijn denk ik

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 20:04
Mir

Nou ik ben benieuwd joh, ik hoop het zo voor je...
Nog even afwachten!
Alvast fijne Paasdagen, ik duim voor je.

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 10:43

Weer niks deze maand

Hoe waren je paasdagen nog iets leuks gedaan??

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 20:09
Mir

Hé jammer joh!! Ben je gewoon ongesteld geworden? Dan heb je dus wel een eisprong gehad. Mijn collega heeft er in een half jaar tijd maar 1 gehad, dus 1 kans om zwanger te raken. Jij heb in ieder geval elke maand kans. Blijven oefenen dan maar, hihi!
Wij hebben bij familie gegeten met Pasen en 2e paasdag lekker burgerlijk een tuincentrum bezocht enz. En jij?
Morgen is mijn eerste afspraak bij de verloskundige, nog geen controles, alleen informatief. Ben benieuwd.... Je hoort wel hoe het was.

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 08:40

Ik heb niks gedaan met de pazen mijn vriend moest werken,
Gaan ze ook niet kijken hoe lang je precies bent?
dat doen ze toch meestal de eerste keer?

Is dat zo dat als je ongesteld bent je zeker een eisprong hebt gehad

Succes vandaag

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 13:45
Mir

Ja, je ongesteldheid is een niet bevrucht eitje wat los komt, dus de eisprong heeft zeker plaats gevonden..
Ben vanochtend naar de verloskundige geweest en we hebben alleen een gesprek gehad met veel info. Woensdagavond 25 april krijg ik mijn echo, ben heeeeeeel benieuwd, ik hoop dat alles goed is. Daar ga ik maar vanuit...
Vandaag ben ik lekker vrij dus ik ga nu even van het zonnetje genieten!!

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 14:13

Nou ik ben gewoon lekker op het werk

Geniet jij maar lekker van de zon jaar straks met je dikke buik mag dat niet meer in iedergeval mag je niet volop in de zon liggen

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 09:26
Mir

Hoi,

Nog 5 dagen en dan krijgen we de echo, ik hoop dat alles goed is. Mijn neef krijgt een tweeling en zijn vrouw is gelijk met mij uitgerekend. Na de echo gaan we het aan iedereen vertellen, lijkt me zo leuk!
Jij zit weer in je vruchtbare periode zo te zien, fijn weekend zou ik zeggen!!!

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 08:50

Ik dacht dat er wat gebeurt was joh omdat je zo lang niet had gereageerd maar gelukkig alles goed dus

Dus vandaag krijg jeje echo of morgen geniet er maar van
Niet in het ziekenhuis hoop ik voor jou een vriendin van mij had haar eerste echo in het ziekenhuis en dat was helemaal niet leuk zei ze ze waren nogal hard......

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 08:34
Mir

Hoi,

Ja, met dit mooie weer zit ik niet zo vaak achter de computer dus vandaar dat ik een tijdje niet had gereageerd.
Gisterenavond de echo gehad bij de verloskundige, alles is goed. Echt een opluchting! Heel bijzonder om je kindje voor het eerst te zien, je voelt nog niks maar toch zwemt er al een mini-mensje rond in je buik. Ik blijk al wel een week verder te zijn, nu 12 weken dus. Maar om dat te bevestigen moet ik over 2 weken nog een echo laten maken en gaat ze het opnieuw meten.
We hebben het gisteren al tegen een hoop mensen verteld en komend weekend gaan we het tegen de rest vertellen. Is echt leuk allemaal.
Zo nu ben je ook weer helemaal op de hoogte, haha.
Alvest een fijn weekend en geniet van het mooie weer!

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 08:39

OOOOOOOO leuk had je je vergist met je ongesteld heid ofzo dan of met je eisprong????

Misschien is jouw kindje wel groot voor zijn leeftijd haha
Die vriendin van mij heeft dat ook het kindje is 3 dagen groter zeg maar,,,
Het is echt mooi weer ja raar he voor de tijd van het jaar ik stuur altijd een berichtje vanuit mijn werk thuis zit ik ook nooit achter internet hoor....

Wil je van te voren weten of het een jongetje of meisje wordt????

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 19:35
Mir

Neeeeee, ik wil het niet weten hoor. Blijft lekker een verrassing. Is veel leuker.
Ik kan me bijna niet vergist hebben in de datum/eisprong of ongesteldheid, dus ik snap het niet dat ik een week verder ben, maar uit alles metingen bleek dat.
We zien wel, kan ik lekker een week eerder stoppen met werken, haha.
Iedereen is nu op de hoogte en ze vinden het allemaal leuk.
Ga je morgen nog wat leuks doen met koninginnendag? Wij even naar een braderie en lekker in de tuin rommelen. We hebben al een heel druk en gezellig weekend achter de rug, dus ik kan wel een dagje rust gebruiken, hihi.

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 09:03

Ik ben gisteren ook naar een braderie geweest en voor de rest heb ik lekker in de tuin gezeten, ook lekker niks gedaan dus.

Aan de ene kant zou ik ook niet willen weten wat het wordt maar aan de andere kant vindt ik dat er zo weining neutrale kleertjes zijn...

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 09:00

Hoi Hoi

Ik ben nu 2 dagen over tijd maar de test zegt dat ik niet zwanger ben wacht ff een paar dagen en dan probeer ik er nog één

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 11:42
Mir

Hey,

Ik ben al een paar dagen niet op internet geweest...
Hoe is het nu? Al ongesteld of niet? Ik ben benieuwd joh, houdt me op de hoogte!

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 12:15

Ja denk dat ik vijf minuten nadat ik mijn vorige berichtje achterliet ongesteld werd

Maar ja volgende ronde maar weer

Alles goed met jou??

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 22:28
Mir

Hoi,

Alles prima hier, vrijdag weer een echo gehad, ben toch 13 november uitgerekend, wat ik zelf steeds al dacht. De groei van de baby liep gewoon een week voor en nu nog maar een paar dagen.
Woensdag gaan we lekker naar ijsland, dus ik ben pas na pinksteren weer thuis. Heb er echt zin in!
Jammer joh dat je weer ongesteld bent geworden. Ik hoor het wel weer...

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 08:42

O ja je gaat lekker met vakantie he
Hoe lang ga je??
Ik hoop dat je het heel leuk krijgt geniet er nog maar ff van..

Ik hoor je wel weer als je terug bent
misschien heb ik dan ook goed nieuws

Groetjes

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 14:31
Mir

Hoi,

Ik ben weer terug uit IJsland, het was erg indrukwekkend. Een heel apart land, maar supermooi. Het ging goed, want ik voelde me prima, alleen begint mijn buik nu echt te groeien en had ik wel last van te strak zittende broeken, haha, maar dat is een goed teken.
Hoe is het allemaal met jou?

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 08:40

Hoi

Fijn dat je het leuk hebt gehad
Het voordeel van te strak zittende broeken is dat je lekker kan gaan winkelen

Met mij gaat alles goed ben benieuwd deze maand

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >