Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/04/2007 @ 20:04 Mir ![]() | Nou ik ben benieuwd joh, ik hoop het zo voor je... Nog even afwachten! Alvast fijne Paasdagen, ik duim voor je. |
10/04/2007 @ 10:43![]() | Weer niks deze maand ![]() Hoe waren je paasdagen nog iets leuks gedaan?? |
12/04/2007 @ 14:13![]() | Nou ik ben gewoon lekker op het werk Geniet jij maar lekker van de zon jaar straks met je dikke buik mag dat niet meer in iedergeval mag je niet volop in de zon liggen |
08/05/2007 @ 09:00![]() | Hoi Hoi Ik ben nu 2 dagen over tijd maar de test zegt dat ik niet zwanger ben wacht ff een paar dagen en dan probeer ik er nog één |
| 11/05/2007 @ 11:42 Mir ![]() | Hey, Ik ben al een paar dagen niet op internet geweest... Hoe is het nu? Al ongesteld of niet? Ik ben benieuwd joh, houdt me op de hoogte! |
11/05/2007 @ 12:15![]() | Ja denk dat ik vijf minuten nadat ik mijn vorige berichtje achterliet ongesteld werd ![]() Maar ja volgende ronde maar weer Alles goed met jou?? |
30/05/2007 @ 08:40![]() | Hoi Fijn dat je het leuk hebt gehad Het voordeel van te strak zittende broeken is dat je lekker kan gaan winkelen ![]() Met mij gaat alles goed ben benieuwd deze maand |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Cyclus wanneer