hoikes,
gisteren zijn we dus terug naar de gyn geweest en t was weer heel leuk om onze

terug te zien.
onze spruit weegt nu al 1,100 kg dus dat is netjes aan t gemiddelde, ook voor de rest zag alles er ok uit. het hartje ging goed tekeer en onze schat ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden en de gyn denkt niet dat het nu nog zal veranderen dus dat is ook goed.
mijn man wou graag nog eens een geslachtsbevestiging maar onze sloeber hield de beentjes stijf dicht dus de gyn kon er niets van maken

. mijn ventje zit er nu mee in dat het misschien toch nog anders zou zijn van geslachht ofzo en was al een beetje aan t panikeren

.
met mij ook alles ok, bloeddruk en urine ok en nog geen opening dus we mogen weer gerust zijn. nu mogen we al terug binnen 3 weken en dan ook de kamer gaan bespreken. we hebben ons ondertussen ook daar ingeschreven voor de rondleiding op de materniteit en ook voor 3 info avonden van kind en gezin.
s avonds zijn we dan naar de prenatale les geweest voor de 1e keer en ik ben echt blij dat we dit doen. heb zoveel bijgeleerd, niet te doen. we hebben uitleg gekregen over de verschillende soorten weeen, hoe je ze kunt opvangen, lendenmassage, dan ook wanneer je best vertrekt naar het ziekenhuis,... volgende week zien we de bevalling zelf, ben eens benieuwd!
tot zover eigenlijk het goede nieuws maar

, we zijn ook nog naar het ziekenhuis gemoeten voor mijn oma. ze heeft gisteren een hersenbloeding gedaan en ze hebben ze moeten opereren. een schedelboring gedaan en nu houden ze ze voorlopig in slaap maar t ziet er niet zo goed uit

ze is ook al 82 jaar en aan die leeftijd herpak je je niet zo snel meer als er iets gebeurt hé. gisteren geen dokter gezien dus hopelijk krijgen we vandaag iets meer te horen. ik hoop echt dat alles ok komt
hier was het ook heel warm, heb niet geschilderd van t weekend want de hitte zat echt in huis! we hebben wel wat in de tuin gewerkt en bbq gedaan en ook gewoon wat genoten van t zonnetje enzo. vandaag is t wat beter van weer en ga deze namiddag shoppen met een vriendin, wat zomerkleren voor mij gaan kopen en dan vanaf morgen terug schilderen.
laat maar eens weten hoe t is gegaan om dat te regelen voor die vroedvrouw. ik heb ook de laatste dagen wat last van mijn maag, t is niet echt branderig gevoel maar eerder wat misselijkheid. tja we kunnen er niet veel aan doen denk ik buiten het verdragen, denk dat er nu zo stilaan wel meerde kwaaltjes de kop zullen opsteken...
ga ook wat verder doen, zie dat het hier trouwens een lang eind is geworden