Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/04/2007 @ 14:32![]() | welkom,nijlen is niet ver van heist op den berg! |
15/05/2007 @ 20:47 ![]() | Is Lore het al wat beter gewoon ondertussen? Noya moet ook aanpassen nu ze naar de 2e groep gaat. Ze weent 's morgens ook eventjes. |
| 22/05/2007 @ 16:11 Biibiii | hoi hoi iedereen, Nijlen is een klein ding haha , maar ik woon er sinds 10 maanden ook. greetZz |
22/05/2007 @ 16:23 ![]() | haha wij sinds november . we zijn elkaar mss al tegengekomen . wij wonen in een lange straat tegen het centrum . |
16/06/2007 @ 15:13![]() | het is hier wel stillekes... |
| 25/06/2007 @ 21:20 Mayake ![]() | amai nie, zo stillekes ![]() |
| 07/07/2007 @ 21:40 Mayake ![]() | Hoi Anntje, Wij zijn ook van Berlaar, we wonen hier ongeveer een jaar! Veel kennen we hier dus nog niet. Welkom ![]() (ps ik was ook uitgeteld voor 15 december) Groetjes Maya&Lore |
30/07/2007 @ 18:31 ![]() | hey, ik ben altijd bij Dr. pannemans geweest. hij heeft mijn 3 bevallingen gedaan . als je vraagt om te mogen langskomen voor de 12 weken zal hij je er zeker tussenwringen. |
| 30/07/2007 @ 19:53 kelleke ![]() | hey thx voor de naam ga ik zeker het adres opzoeken en op de ijskast hangen als het dan raak is dan kan ik bellen. groetjes xxx |
| 31/07/2007 @ 22:36 Mayake ![]() | Hoi, Werkt dokter Pannemans nog (of terug), ik weet dat hij lange tijd afwezig is geweest (of nog steeds is??) ? Groetjes Maya |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

regio lier?

.
als hij zich niet zo goed voelt.nu zit hij in een periode dat hij begint te huilen als ik hem achterlaat bij de onthaalmoeder.dan moet je van je hart een steen maken en verder gaan.alles verder ok in lier en omstreken?
. we zijn elkaar mss al tegengekomen
. wij wonen in een lange straat tegen het centrum
.
Ook van dat behangen heb je achteraf een mooi resultaat