< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's uit heist op den berg en omstreek

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's uit heist op den berg en omstreek
11/04/2007 @ 13:37

Online Status Stuur bericht
ale vooruit,hier heeft jochen weer een bronhitis!op paasmaandag zijn we naar de dokter geweest.zijn hoest zat zo vast dat ik geen dag langer wou wachten.
en psst:een geheimpje:als mijn man in een goede bui blijft heb ik mijn laatse strip in genomen.

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 21:04
cecemel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi
nancy hoe ist nu met jochen?
hier is alles goed vanmorgen met stoffel naar de markt geweest in heist en deze namiddag in lommel gaan winkellen
morgen terug school zal het weer rustig in huis zijn

groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 12:24

redelijk goed,hij eet wat minder maar daar zal het weer ook iets voor tussen zitten...als hij hoest komen er groene slijmpjes uit zin mond.
wat gaat de tijd toch vlug.hij word deze week al 7 maanden.ik lijk nog maar net bevallen!iik heb al drie dozen kledeing die te klein zijn.er zijn zelfs dingen bij die hij amper heeft aangehad of niet.ik had mijn geboortelijst twee keer moeten gaan bijvullen.dan kun je wel weten hoeveel kleding hij heeft!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 19:22
cecemel

hoi
ja wat gaat de tijd toch rap he
ik ben met de 4 de doos bezig ik had nog een deel mooie kleertjes van de andere
welke maat draagt jochen nu ?
daarstraks leunde nino heel hoog op zijn armen en ging zijn poep mee omhoog zal ni zo heel lang mer duren voor hij kruipt denk ik en dan zal ik men boeken van de onderste schap van de boekenkast maar wat hoger leggen anders schiet er ni veel meer van over hihi
nino kamertje is klaar en hij heeft vorige nacht erop geslapen het was wel stilletjes op ons kamer geen gekwebbel meer int midden van de nacht

groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 19:59

jochen draagt een 68.maar als ik nu iets bij koop is het een 74.nu met deze warmte had ik wat korte broekjes gekocht en t-shirts,ik kocht een 74 en het was niets te klein!jochen slaapt ook nog bij ons.(in de dressing)die is nog niet klaar en daarom slaapt hij daar want hij krijgt normaal de zolder,als hij klaar is.maar nu wil gina naar de zolder zegt ze..(omdat ze de oudste is denk ik!)voor mij goed,dan krijgt jochen de kamer van gina,dan slaapt hij de kamer naast onsmaar ik moet ze dan wel herschilderen want ze is prinsessenroos.maar dat is voor later.we zijn nu in de hof aan het werken.afsluiting en binnekort gazon.eindelijk!!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 21:00
cecemel

nino draagt ook ne 74 maar ni lang meer denk zijn bodys van 74 gaan nog maar net vast de broeken passen wel nog goed nino zijn kamer hebben we in 2 tegenoverliggende muren in winny geel en de ander 2 grasgroen dan op het geel motiefjes van winny in grasgroen en opt grasgroen staan ze dan int winnygeel plafondlamp van winny en nachtlampje maar dat geeft te veel licht.
op het plafond lichtgevende sterren boven de commode een schilderijtje van winny en nog ne liggende knuffel van winny hij heeft ook een kussentje en dekentje van winny kussentje gebruik ik nog niet en op de grond van die alfabet puzzelstukken.
ik heb vandaag het zwembad maar gevuld spijtig genoeg kunnen de kids hier niet veilig alleen buiten willen het wel afmaken maar is een huurhuis en van de huisbaas hebben we nog altijd geen antwoord erop gehad dat het mag

groetjes

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 14:27

ik denk dat jochen zijn eerste tandje krijgt.veel kaka doen,huilen en het tandvlees is dik...

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 15:28
cecemel

hoi
hier tot nu toe nog geen tandjes inzicht
hoe zit wel heel veel op handjes en knietjes maar voor uit geraakt hij nog ni achteruit wel

groetjes

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 14:17

flink dat nino dat al kan!ik zie jochen dat binnen een maand nog niet doen.maar er kan nog veel veranderen!het tandje is er nog niet door,maarlang kan het toch niet duren,hij heeft ocharme zo'n rode wangetjes...

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 15:13
cecemel

hoi
hopen dat da tandje er heel vlug door is zo klein en al zo afzien van tandjes het kan heel rap veranderen he van de ene op de andere dag kunnen ze dingen die je soms nog ni verwacht he

groetjes

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 17:48

na veel huilen en meer en meer diaree begon ik me toch zorgen te maken.tot 10 per dag diaree.vandaag naar de kinderarts geweest.al die diaree is ook van de warmte en wat maag darm infectie.de vier onderste tandjes staan klaar maar, staan er nog niet door!ik moet vaste voeding even laten.ocharme,zijn poepje ligt open...maar hij kan nog steeds lachen.
heb gina ingeschreven voor de loopcross zaterdag in booischot.ze loopt 300m met alle kindjes uit het eerste en tweede jaar uit heist .doet iemand van jullie kindjes ook mee?

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 19:36
cecemel

hoi
nee er doet niemand mee ik wist ni eens da da dit weekend was zaterdag moeten we naar rijmenam en zondag gaan we wandellen in luxemburg tis te hopen dat jochen vlug beter is

groetjes

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 11:38

als jochen vandaag nog diarree had moest ik een staaltje stoelgang binnenbrengen.heb dat ook gedaan.weet pas maandag het resultaat.de tandjes zijn er nog niet maar ik zie wel iets wit maar voel nog niks scherp.spannend he

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 18:47
cecemel

hoi
ja spannend he
hoop da de uitslag maandag goed is

groetjes

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 19:32

tot hier toe is de uitslag goed maar er moet nog 1 test gedaan worden.iets zoals een rotavirus...voor rotavirus is hij ingeent.er is nog altijd geen tandje te bespeuren en hij slaapt ook moeilijker.zeker overdag,doet hij geen oog dicht!

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 09:52
cecemel

hoi
wanneer weet je die uitslag dan?
nino is ook een paar dagen goe koorts gehad telkens rond de 40 en kreeg hem bijna ni naar beneden sinds gisteren is het nog maar tegen de 38 ik vermoed dat het door het weer komt en dat moeilijker slapen en eten hier waarschijnlijk ook ze zijn het nog ni gewend he die warmte

groetjes

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 14:13

de uitslag was helemaal in orde!maar gisteren schrok ik me te pletter!!!hij stond vol uitslag op buik en rug!dacht al aan de mazelen of rode hond!zoals gewoonlijk bij ons moet er op een feestdag naar de dokter gegaan wordenblijkt een reactie op de virale darminfectie.naar de apotheek voor munttalkpoeder en druppels.vanmorgen was het al veel beter.maar toch 10x opgestaan vannacht en vorige nacht niks geslapen.heel de nacht huilen...heb hem meegenomen naar beneden en heel de nacht op de zetel gezeten.hopen dat het vlug beter is.
waar is isabelita eigenlijk gebleven?

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 14:59
cecemel

hoi

ik kan da geloven dat da schrikken is
isabelita da weet ik niet ze heeft emailadres in begin eens gegeven maar is nooit online

groetjes

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 14:14

ik denk dat ze veel werk heeft met de kindjes.en 's avonds blij is als in de zetel kan relaxen...
jochen heeft fantastsch goed geslapen!had wat bambix-vanillevlokken in zijn papje gedaan,hij is daar gek op!
maar helaas nog geen tandje...

[Laatst gewijzigd door nancy - 03/05/2007 @ 14:15] - Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 07:34
cecemel

hoi
hier druk weekend achter de rug zaterdag heeft stoffel zijn comunie gedaan en daarna een feest nino heeft gewoon alles meegegeten
zondag zijn we dan gaan zwemmen in herentals
nu zit ik voor de 1 ste keer met een oppas probleem op 2 juni savonds waar zoek ik zo iemand en hoeveel betalen oppas dienst grote gezinnen is geen optie zijn allemaaal meisjes van 16,17 jaar ik zoek iemand van minimum 20 moeilijk ze

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >