Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/04/2007 @ 14:27![]() | Runa, proficiat met je flinke kerel!! geniet er maar van!! ![]() |
| 19/04/2007 @ 19:38 Tientje ![]() | Ook Runa een hele ferme proficiat met je zoontje . Geniet maar met volle teugen!!!Groetjes Tientje |
| 19/04/2007 @ 20:39 Juacamtha | Runa en Saskia beide Gefeliciteerd met de kleine boy's!! Geniet er lekker van deze komende tijden!! Dikke kus Monica |
21/04/2007 @ 19:13 ![]() | he Elke, ik heb heel mijn leven in Lier gewoond , woon pas in Nijlen sinds 5,5 maanden. |
| 26/04/2007 @ 10:06 nessie@work | @ Carootje, wat een verhaal zeg. Goed dat je baby nog even wil blijven zitten, maar kan me voorstellen dat je ellendige dagen achter de rug hebt. Geniet dus nu maar van de rust zodat je er snel weer bovenop bent. Wel lief van Joram, zo bezorgd zijn. Straf hoe ze al kunnen meeleven met mama terwijl ze eigenlijk nog zo klein zijn hé. Dat belooft voor de baby die komt. @ Anntje, blij te horen dat alles goed is met de zwangerschap en dat je het hartje al hebt kunnen horen. Geniet nu maar van het wonder dat in je buik aan het groeien is. Het is zo speciaal. Groetjes! |
27/04/2007 @ 11:02 ![]() | Hallo Joyce 24 uit Tilburg, kan je zo ff niet vinden. Ik ben Wilma en ik ben net 25 jaar. Ik kom uit Tilburg-zuid, en we hebben een Tilburgs clubje hier op 9 maand, kom je ook gezellig? http://www.9maand.com/forum/reactions/52500 Groetjes Wilma |
| 03/05/2007 @ 08:59 nessie@work | @ Anntje, zal idd wel schrikken geweest zijn. Rusten dus maar en hopen dat het nu niet meer voorkomt hé. Maar het is wel een geruststelling dat op de echo alles ok was niet? Hopelijk heb je vlug terug een echo waarop te zien is dat je kindje er niets van ondervonden heeft hé. @ Carootje, hoe gaat het nu met je? NOg weeën gehad of ben je al bevallen. Het is natuurlijk beter dat je kindje nog wat blijft zitten, al zal het al wel een mooi gewicht hebben nu hé. Dames, nog even een vraagje. Willen jullie aub stemmen op Ilian bij baby van de maand. Hij staat in de onderste rij. Alvast bedankt voor jullie stem namens hem!! ![]() Groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Moeders van rond de 24

. Geniet maar met volle teugen!!!

en moeten we dus afwachten... 't Kan zijn dat het doorzet, maar het kan ook nog even terug stilvallen. Af en toe neem ik eens een bad, dat helpt me echt om te ontspannen. Maar ik vrees een beetje, als ik zo nog een week of meer moet lopen, dat ik tegen dat ik moet bevallen kapot ga zijn
Ik zit met zo'n tweestrijdig gevoel: ik wil niet liever dan dat hij komt, maar eigenlijk ook weer niet voor zijn longen...
Pfff niet makkelijk...
Ik hou jullie op de hoogte!