Hey,
In de Lindelaan, ik ken daar een paar mensen die daar ook aan het bouwen zijn momenteel... hebben jullie ook zo een open bebouwing met 1 blinde gevel... moet zeggen dat ik het wel origineel vind om zo te bouwen
hier zijn het drukke dagen geweest, eerst was ons klein prutske ziek (goed verkouden en was wat lastig) endaarna werden zowel mijn vriend als ikzelf ook nog ziek pff leuk was anders...
Eergisteren heeft ze haar eerste spuitje gekregen en daar is ze ook niet echt goed van geweest... ze is vandaag terug een beetje meer in haar gewone doen!
Gioia slaapt al goed door, al zeg ik het zelf, ze slaapt nu toch van 22.00 tot 08.00 dus daar ben ik al heel tevreden mee

ik moet wel bekennen dat ik meer wakker word dan zij zelf hihi omdat ik het nog niet zo gewoon ben dat zij door slaapt
en hoe gaat het met Emily? Ben je nog op controle geweest met haar bij K&G? Gioia hebben ze woensdag nog gewogen en gemeten, ze weegt nu 5kg220 en is 57.5cm groot...
Grtjs
Sabrina
ahja moet zeggen ben sinds zaterdag ook met fruitpap begonnen en dat gaat echt goed

ze vind het heerlijk...