< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Moeders van rond de 24

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Moeders van rond de 24
19/04/2007 @ 14:27

Online Status Bekijk profiel
Runa, proficiat met je flinke kerel!! geniet er maar van!!

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 19:38
Tientje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ook Runa een hele ferme proficiat met je zoontje. Geniet maar met volle teugen!!!

Groetjes Tientje

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 20:39
Juacamtha

Online Status
Runa en Saskia beide Gefeliciteerd met de kleine boy's!!
Geniet er lekker van deze komende tijden!!

Dikke kus Monica

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:29
Elke

Online Status Stuur bericht
hoi hoi

@ Runa en Saskia: proficiat met de geboorte van jullie flinke zonen!!!

@ jamiemoons en sjattieke: ik lees net dat jullie niet ver van mij af wonen. ik ben wonende te lier.

weeral ff geleden he, kind en gezin is net langs geweest voor de gehoortest en een weging. gehoortest was prima in orde en ze is heel goed bijgekomen, op 11/4 woog ze 2 kg 980 en vandaag weegt ze al 3 kg 320. toch een flinke meid he.

groetjes
Elke

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 11:50
sjattieke

elke fijn dat er weer eentje in de buurt woont Als ons beebje er is kunnen we misschien een een terrasje doen op de markt

Hier nog niet veel anders te melden, moeeeeeee dat wel

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 19:13

he Elke, ik heb heel mijn leven in Lier gewoond, woon pas in Nijlen sinds 5,5 maanden.

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 00:16
Runa

Online Status Bekijk profiel
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Ons mannetje is echt een zalig kindje, rustig, weent bijna niet, ligt met grote ogen rond te kijken, en de grote zus doet het fantastisch en is zo lief, dat hadden we dus helemaal niet verwacht...

@MamaSas, leuk dat jij er ook een zoontje bijkreeg!

Groetjes!

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 19:47
sjattieke

Hey dames!

De voorbije week had ik aardig wat kwaaltjes, regelmatig misselijk, dan weer honger extreeeeem moe enz enz...

De laatste 2 dagen was dat weer ineens allemaal verdwenen

Ik kon me vandaag dan ook niet houden en ben naar de gyn gereden.

Gelukkig was alles ok ik heb zelfs het hartje kunnen horen!!! (Ventje was niet mee omdat het een spoedafspraak was en hij nog bij een klant zat)

Ik heb de echo’s ineens toegevoegd ... ze zagen er veel beter uit dan bij de vorige zwangerschap, toen was er op 6 weken en 2 dagen eigenlijk niets te zien behalve een vruchtzakje met misschien ergns een heeel klein puntje... nu was er duidelijk een vruchtje te zien

Binnen 2 weken mag ik terug! Heb ook wel voorschriftje gekregen om progesteron bij te nemen ter ondersteuning... Alle beetjes helpen hé

Ben dus weer ff gerustgesteld!!!

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 09:55
Carootje

Hoihoi,

sinds gisterennamiddag terug thuis... Ik heb maandagnacht een verschrikkelijke nacht gehad: enorme keelpijn, hoofdpijn; koorts en weeën... Dinsdagochtend naar de HA: keelontsteking -> antibiotica... Thuis constant overgeven en koorts, ik kon geen voet voor de andere zetten, nog altijd weeën... 's Avonds om kwart voor negen had ik een afspraak met de gyn, ook daar nog over moeten geven, ze heeft snel eens met de echo naar de baby gekeken, die doet het gelukkig nog altijd prima: 2.700kg Maar ze had liever dat ik rechtstreeks naar de materniteit ging en een nachtje bleef... Ik was echt ellendig en ze had het al gezien Dus...wij naar de materniteit, direct een paar uur aan de monitor, bloed laten trekken, uitstrijkje laten maken en een infuus... 5!! keer hebben ze moeten proberen, juist toen ze iemand van spoed wilden vragen, lukte het gelukkig... De monitor gaf serieus weeën weer, even werd er aan weeënremmers gedacht, maar omdat het blijkbaar (gelukkig) nog geen (groot) effect had op de baarmoederhals, was het niet nodig. Alleen vocht en een stevige pijnstiller heb ik dan via de infuus gekregen. 's Anderendaags om 06u00 opnieuw aan de monitor, nog een paar stevige weeën, maar al veel minder en minder frequent. Ik voelde me in ieder geval al beter. Tegen de middag geen weeën meer, bloed was uiteindelijk ok en ook het uitstrijkje was goed, oef! In de namiddag mocht ik van de gyn naar huis, maar moet wel elke week op controle. Maandag ook terug aan de monitor. Het waren een paar vermoeiende dagen en nachten, maar gelukkig is alles terug stilgevallen! Nu moet ik wel mijn antibiotica uitnemen voor mijn keelontsteking (gyn had beetje schrik voor streptokokken) alleen kan ik er dus helemaal niet goed op

Joram was bij mijn ouders, gelukkig... Mijn mama kwam gisterenochtend even langs met hem en hij was zo bezorgd...zo lief Nu is hij weer naar school, zonder tranen deze ochtend!

Voor ons was het wel hét sein dat we dringend mijn koffer moeten klaarmaken...we waren er helemaal nog niet op voorzien

@Anntje, gelukkig dat alles in orde is!! Tof dat je het hartje kon horen!! Hoe gaat het nu anders met je? Al terug wat kwaaltjes of blijf je ervan gespaard?

Hoe gaat het met iedereen?

Tot later!
Liefs, Carootje.

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 10:06
nessie@work

@ Carootje, wat een verhaal zeg. Goed dat je baby nog even wil blijven zitten, maar kan me voorstellen dat je ellendige dagen achter de rug hebt. Geniet dus nu maar van de rust zodat je er snel weer bovenop bent. Wel lief van Joram, zo bezorgd zijn. Straf hoe ze al kunnen meeleven met mama terwijl ze eigenlijk nog zo klein zijn hé. Dat belooft voor de baby die komt.

@ Anntje, blij te horen dat alles goed is met de zwangerschap en dat je het hartje al hebt kunnen horen. Geniet nu maar van het wonder dat in je buik aan het groeien is. Het is zo speciaal.

Groetjes!

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 12:02
sjattieke

carootje wat een elendig gevoel moet je gehad hebben, zo ziek en dan nog eens die weeën erbij! Blij dat het allemaal terug wat beter met je gaat.

De kwaaltjes vallen nog altijd goed mee, maar mijn etlust is niet wat het zou moeten zijn, heb wel zin in vanalles maar uiteindelijk eet ik amper iets, smaakt niet of het ligt op mijn maag... ben wel altijd blij dat er een dag voorbij is ... het voelt zo'n beetje aan als griep, maar zonder de koorts ... je voelt je gewoon niet echt 100% in je vel ... ook heel moe terug. Maar binnen enkele weken zou dat allemaal weer moeten verbeteren hoor ik steeds

groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 11:02

Hallo Joyce 24 uit Tilburg, kan je zo ff niet vinden.

Ik ben Wilma en ik ben net 25 jaar.
Ik kom uit Tilburg-zuid, en we hebben een Tilburgs
clubje hier op 9 maand, kom je ook gezellig?

http://www.9maand.com/forum/reactions/52500

Groetjes Wilma

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 12:29
MamaSas

Online Status Stuur bericht
Hey dames,
Allemaal harstikke bedankt voor de felicitaties!!
Runa jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie manneke!!
Hier gaat alles goed alleen druk en flink wennen...
Dus ik moet er weer snel van tussen dus jullie horen laters meer!!
Groetjes Sas

Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 12:26
sjattieke

Hier zit de schrik er weer dik in. Gisteren in bad geweest erna naar toilet en ik zag ineens kei veel knalrood bloed. Precies of ik had mijn maandstonden. Verder geen last ... toch in allerijl naar de gyn mogen komen... Alles leek ok hartje klopte en hebben echo meegekregen ze kon echter niet verklaren waar dat bloedverlies van komt. Ik heb het nu nog al in het sinds deze ochtend van rood naar bruin gegaan maar er zitten heel veel draden en slijmen in (sorry voor de plastische uitleg hoor )

Ik heb van mijn ventje dan ook bedrust gekregen, zit nu dus met de laptop in bed Heb nog geen moment krampen gehad, maar ik geloof nu eenmaal niet in bloed tijdens de zwangerschap, de vorige keer is het uiteindelijk ook foutgelopen na al dat bloed (en toen was het zelfs niet zoveel )

Ik hoop dat alles goed zit

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 12:26
Carootje

Hoi dames,

even om jullie op de hoogte te houden: vannacht (na een hele dag op en afgaande weeën) naar de materniteit geweest. 1cm opening en regelmatige weeën, alleen zijn ze niet regelmatig "stevig" genoeg... Soms zitten er een paar hele goeie na elkaar, gevolgd door een kleinere. Dus: aangezien ik 36 weken ben krijg ik geen weeënremmers meer, en aan de andere kant omdat ik 'nog maar' 36 weken ben, willen ze het nog niet stimuleren... En daardoor zit ik hier nu doodmoe, na alweer een slapeloos nachtje en moeten we dus afwachten... 't Kan zijn dat het doorzet, maar het kan ook nog even terug stilvallen. Af en toe neem ik eens een bad, dat helpt me echt om te ontspannen. Maar ik vrees een beetje, als ik zo nog een week of meer moet lopen, dat ik tegen dat ik moet bevallen kapot ga zijn Ik zit met zo'n tweestrijdig gevoel: ik wil niet liever dan dat hij komt, maar eigenlijk ook weer niet voor zijn longen... Pfff niet makkelijk...

Zo, als ik kan, laat ik nog wel eens iets weten en anders zal het Davy zijn, als de weeën toch goed doorzetten...

In ieder geval: tot later dames! Geniet van het mooie weer!!

Liefs, Carootje en

@Anntje: veel sterkte meid, ik denk aan je en voor je dat alles goed blijft gaan!! Heb je gauw terug een echo? Als je niet zeker bent, ga zeker naar de gyn hé, beter één keer meer dan één keer te weinig!

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 14:39
sjattieke

carootje was lastig voor je zeg ... ik denk dat ik je dubbele gevoel wel kan plaatsen, 36 weken is niet ZOVEEL te vroeg, maar liever toch nog enkele weken wachten, niet?

Ik hoop dat het geen 4 lange vermoeiende weken worden voor jou!

Ik zit tot volgende week vrijdag thuis, had heel wat bloedverlies de voorbije dagen, maar op de echo zag alles er nog wel goed uit. Heb dus nu verplichte bedrust...

Dinsdag hebben we terug een echo, laten we hopen dat alles nog steeds ok is.

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 08:59
nessie@work

@ Anntje, zal idd wel schrikken geweest zijn. Rusten dus maar en hopen dat het nu niet meer voorkomt hé. Maar het is wel een geruststelling dat op de echo alles ok was niet? Hopelijk heb je vlug terug een echo waarop te zien is dat je kindje er niets van ondervonden heeft hé.

@ Carootje, hoe gaat het nu met je? NOg weeën gehad of ben je al bevallen. Het is natuurlijk beter dat je kindje nog wat blijft zitten, al zal het al wel een mooi gewicht hebben nu hé.

Dames, nog even een vraagje. Willen jullie aub stemmen op Ilian bij baby van de maand. Hij staat in de onderste rij. Alvast bedankt voor jullie stem namens hem!!

Groetjes

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 13:09
Carootje

Hoihoi,

@Anntje, veel rusten hé!! Ik voor je hoor! Veel sterkte!

Hier alles compleet stilgevallen Gisterenochtend zijn we naar de materniteit gereden omdat ik al een hele tijd heftige weeën had, met ong 5 min tussen...in de auto nog een laatste wee gehad en daarna...niets meer De monitor toonde één vlakke lijn. Morgen moet ik terug voor de monitor en dinsdag naar de gyn, ben eens benieuwd. Ons kereltje wil nu blijkbaar toch nog even blijven zitten Wat op zich goed is natuurlijk, altijd beter voor zijn longetjes en gewicht. Vorige week zat hij op 2.700kg wat toch al mooi is denk ik... Nog even geduld hebben hier dus Ik hou jullie op de hoogte!

Hoe gaat het met de andere dames? En met de nieuwe beebjes? Hopelijk alles goed?

@Nessie, onze stem heb je!

Joram sliep vanmorgen nog goed, dus heb ik hem maar laten liggen ipv wakker maken om naar school te gaan. Geen slechte keuze: om half 11 werd hij al kreunend wakker met 39.3° koorts Hij klaagt van zijn oor, neus zit volledig toe met groene snottebellen en hij heeft een ferme hoest... Vanavond naar de HA. Ik hoop dat hij niet wéér een oorontsteking heeft, want anders ga ik het toch eens serieus hebben over buisjes te laten steken. Hij ziet er elke keer zo van af Hij slaapt alweer nu, hij is echt niet lekker....

Tot later nog!
Liefs, Carootje en co.

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 13:12
sjattieke

carootje, mijn beste vriendin had ook telkens weer zo'n weeën en op het moment dat ze wilde vertrekken was het ook altijd ineens gedaan ... hij speelt al mooi met je voeten en hij is nog niet eens geboren

nessie, dindagochtend heb ik terug een echo, duimen dus dat alles goed zit!!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 17:55
Carootje

Hoihoi,

even over de monitor: eerste half uur begon met een 'kleine' wee, gevolgd door nog kleinere weetjes en niets meer. Omdat de hartslag van de baby te vlak bleef moest ik nog even op mijn zij een kwartierke liggen en dan kreeg ik 3 harde weeën op tijd van een kwartier Net zoals die van woensdagochtend! Evengoed nog maar 1cm opening en van de dokter van wacht (mijn gyn is op congres en morgen terug) moest ik terug naar huis en gewoon op consultatie komen dinsdag bij mijn gyn... De vroedvrouw leek er niet echt van overtuigd te zijn: ze zei me zeker terug te komen als het erger werd of bleef duren, ik heb ondertussen terug regelmatig weeën, dus ik ga me wat leggen en zien... Joram ligt in bed, die was doodop (moest even mee naar de monitor), dus ik kan even rusten nu...anders neem ik straks nog eens een bad.

Tot later nog eens!
Liefs, Carootje en co.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >