Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/03/2007 @ 15:37 Samantha | Hallo Iedereen! Ik ben nog wel geen moeder en ook niet zwanger! Maar vind het echt super leuk om dit zo allemaal te lezen. Ik ben nu 21 volgende week 22. Ik heb nu sinds 10 maanden weer een vriend waarmee ik over ong. 2 weken ons huis krijg . Ik zou ook heel graag over een jaartje zwanger willen zijn...dus vind echt leuk om dit zo allemaal te lezen! Omdat je af en toe toch beetje afwachtend ben van de reactie van ieder1 en omdat je zo kort bij elkaar ben...maarja gaat helemaal goedkomen!! Liefs |
14/03/2007 @ 20:16 ![]() | hey noortje, welkom bij de jonge moeders club ![]() ben je nieuw op de site, of wil je geen profiel aanmaken? Dan kunnen we eens een fotootje zien van je dochter. Dat doet me eraan denken dak ik de mijne moet aanpassen, weet zelfs niet of er fotot's opstaan .Tot de volgende, als er iemand via msn wil tetteren, here it comes natasjadekeukelaere@hotmail.com |
| 14/03/2007 @ 23:33 Noortje ![]() | Ik ken deze site sinds ik zwanger was van mijn dochter, maar nooit echt actief geweest. Zal binnekort een profiel aanmaken. Noor |
16/03/2007 @ 17:14 ![]() | hey allemaal sorry dat ik een tijdje niet ben geweest maar jesse ligt al 8 dagen in het ziekenhuis eerst omdat hij niet veel meer at en al een week aan het huilen was dus opnamen ter opservatie noemen ze dat dan wou ik hem de 14de mee naar huis nemen sta ik met zijn tassen ingepakt (de dag ervoor besproken met de arts) komt de verpleegkundige van je mag hem nog niet mee nemen en nu moet hij van het weekeind nog blijven omdat ze denken dat hij nu een of andere bacterie heeft hij eet nu helemaal niet meer en hij heeft een voedings sonde en ook heeft hij hele dunne luiers, ben erg benieuwd wat hij heeft ze hebben hem wel getest op het rota-virus maar dat kan hij niet hebben omdat hij het vaccinatie daar tegen heeft gehad foto's van jesse op http://maatla.opmijnsite.nl xxxjes athalie |
22/03/2007 @ 18:43 ![]() | hey, hoe gaat het daar athalie? alles terug zen oude gangetje?. Werk jij? en van waar ben jer ergnens? groetjes natasja |
| 27/03/2007 @ 23:36 greet mama van yoran ![]() | hoi iedereen, mijn naam is greet, woonachtig in de antwerpse kempen, word in april 22 jaar en heb een zoontje van bijna 27 maanden oud. in verwachting van een 2 de beeb die word verwacht rond 18 mei, dus nog een goei anderhalve maand en dan is het zover. ben sinds 17 september een alleenstaande mama, dit doordat ik men vriend heb moeten afgeven in een arbeidsongeval te Anwterpen, hij was 27 jaar oud. ik wist toen niet dat ik zwanger was van zen 2 kindje dat kwam ik pas te weten, nadat we hem begraven hadden. in deze situatie heb ik al veel commentaar gekregen van waarom hou je het kindje het is toch veel te zwaar, waarom geen abortus en nog van die soort vragen. ik beschouw dit kindje nog als een geschenk van hem, ik zou me helemaal rot voelen moest ik het laten wegnemen alleen al voor het gemakkelijke leven nadien met 1 kind van hem. nee zo ben ik niet. de laatste 2 maanden van deze zwangerschap zijn zwaar voor me en gaan nog zwaar worden, dit doordat ik de laatste tijd veel last heb van men onderrug en bekken en dus meer moet rusten, dit gaat niet als ik dat wil doen want oudste zoontje gaat snamiddags niet meer slapen, soms lukt het om hem mee in bed te krijgen, maar das maar is 1 keer op een week. nu savonds gaat hij er al wel om 19 uur in zijn bed en heb ik toch nog de tijd om tot rust te komen voor ik in bed kruip. heb veel hulp van men familie en vrienden, als ons 2 de spruit er is gaat het zeker niet gemakkelijker gaan, maar moeilijk gaat ook denk ik en als het niet lukt er staan mensen genoeg klaar om me te helpen. wie nog wat meer over ons wil te weten komen je mag altijd in profiel gaan neuzen, of op http://www.yoran.dreumessite.be of op http://www.onswonderengeltje.babysite.be groetjes greet yoran en ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's rond de 20 jaar gezocht

. Ik zou ook heel graag over een jaartje zwanger willen zijn...dus vind echt leuk om dit zo allemaal te lezen! Omdat je af en toe toch beetje afwachtend ben van de reactie van ieder1 en omdat je zo kort bij elkaar ben...maarja gaat helemaal goedkomen!! Liefs
.En je liefde terug geeft met knuffels en kusjes.
.
.