Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/04/2007 @ 18:42 nosie29 ![]() | Hallo ik ben nieuw hier en weet sinds gister dan ik zwanger ben |
11/04/2007 @ 18:48![]() | Van harte welkom Nosie.. Spannend hoor... Klets gezellig mee en heb je vragen, dan kunnen wij ze vast beantwoorden ![]() ![]() |
18/04/2007 @ 13:28 ![]() | De zwangerschap word gerekend al vanaf je eerste dag van je laatste regels al is de baby 2w later verwerkt. Wanneer was je eerst dag van je laatste regels ? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

ik ben zwanger !!

Wat zijn we gelukkig dat alles goed verloopt !! toch telkens weer een geruststelling als dat hartje mooi klopt en die kleine spruit daar lekker comfi ligt. eerst sliep-ie nog, maar hij werd snel wakker en ging met het handje naar de mond en zwaaide efkes - zooooo ontzettend schattig 

Volgende week hebben we de 20 weken echo. Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd of we een jongetje of meisje krijgen. Ik heb dat nog nooit van tevoren geweten. Maar mijn man wil liever dat het een verrassing blijft, dus dan wil ik het ook niet weten. Al zou het wel handig wezen bij het uitzoeken van de namen, want ik weet echt geen leuke meisjesnaam en een jongensnaam hebben we al compleet.
Na de bevalling zal ik daar eens wat aan laten doen. Soms heb ik ineens een stekende pijn onderin mijn buik, en dat zal die bekende bandenpijn dan wel zijn.
En ik voel nu echt wel dat daar een klein wezentje zit,(zoiets als een zwaar gevoel?) maar het is dan ook al bijna 25 cm totaal en 350 gram! Dat is al een heel mensje hoor!

!!
Wat een opluchting en wat een wonder! We zijn echt ontzettend dankbaar voor dit goeie nieuws. Met mijn leeftijd heb ik best een grote kans op een kindje met Down. Natuurlijk kunnen ze dat niet op een echo zien, maar kindjes met Down hebben wel vaak een hartafwijking. Onze baby heeft dat gelukkig niet en dus is de kans op Down ook weer wat kleiner. Voor de rest blijft het afwachten en vertrouwen. We zijn nu op de helft.
Maar wat ik wel weet is dat ik maandag naar de gyn ben geweest en die vertelde mij dat het kindje heel goed in de baarmoeder zit en dat het al 4mm groot was, en het hartje klopte