< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's rond de 20 jaar gezocht

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's rond de 20 jaar gezocht
12/03/2007 @ 20:46

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey margreth,
een hele dikke proficiat met je zoontje!

Chapeau vind ik omdat je het alleen doet en zo jong bent!
Toen mijn dochter enkele weken oud was en enkele maanden nadien ook dacht ik geregeld, proficiat voor alle allenstaande mama's.

Ik werk fulltime, en zou mijn ventje niet meer kunnen missen, ik zie hem heel graag maar het is ook een hele hulp als hij alina eens van de creche kan oppikken, of naar de winkel gaan enz.
Ik zou niet weten of ik wel een alleenstaande mama zou kunnen zijn!Of misschien is het de gewoonte.
In ieder geval, aan alle alleenstande jonge moeders

Link naar deze reactie
13/03/2007 @ 14:39

hey natasja,
dank je wel! het is wel zwaar moet ik toegeven, wat ik inderdaad mis is iemand die het af en toe over kan nemen of dat ik is alleen ergens naar toe kan gaan maar dat komt wel als hij wat groter is dan durf ik hem wel even bij een oppas te laten ofzo zodat ik mijn eigen dingetjes weer een beetje kan gaan oppakken. maar elke keer als ik de kleine zie dan weet ik het waar ik het allemaal voor doe en dat maakt me super gelukkig
liefs margreth en keano

Link naar deze reactie
13/03/2007 @ 15:37
Samantha

Hallo Iedereen! Ik ben nog wel geen moeder en ook niet zwanger! Maar vind het echt super leuk om dit zo allemaal te lezen.
Ik ben nu 21 volgende week 22. Ik heb nu sinds 10 maanden weer een vriend waarmee ik over ong. 2 weken ons huis krijg . Ik zou ook heel graag over een jaartje zwanger willen zijn...dus vind echt leuk om dit zo allemaal te lezen! Omdat je af en toe toch beetje afwachtend ben van de reactie van ieder1 en omdat je zo kort bij elkaar ben...maarja gaat helemaal goedkomen!! Liefs

Link naar deze reactie
13/03/2007 @ 18:53

hey margreth, ik begrijp wat je bedoelt, tis idd een hele aanpassing.

Alina is nu 16 maanden en het is pas sinds enkee maanden dat we ze eens naar bomma doen om te overnachten zodat ik met men vriend eens wegkan, of gaan eten enz.

Daarvoor deden we dat eens om de paar maandenmaar dan was ik steeds ongerust. Ze was nog zo klein, werd snachts soms nog wakker enz.

Maar idd als ik haar lachje zie en een dikke knuffel en kus krijg dan denk ik, waarom moet ik uitgaan enz als ik thuis zo gelukkig kan zitten en mij amuseren met mijn prinsje.

Als je denkt nu gelukkig te zijn, wacht dan maar tot je kindje nog groter word.En je liefde terug geeft met knuffels en kusjes.
Kan je echt niet meer missen

groetjes Natasja

Link naar deze reactie
13/03/2007 @ 23:34
Noortje

Hey,

Ik ben 21 jaar, en heb een prachtige dochter van 20 maanden oud. Mijn vriend is 6 jaar ouder. Ik ben bevallen net 1 week voor mijn 20ste verjaardag. En ik herken zoveel in jullie verhalen. En al die scheve blikken als ik in het stad met mijn zwangere buik ging wandelen...hehe...ik moet er eigenlijk om lachen.

Vaak hebben mensen mij de vraag gesteld of ik nu het gevoel niet heb dat ik iets mis van mijn jeugd... awel... nada, noppes, niks!! Ik heb in totaal 5 jaar bijna elk weekend weg geweest, en het kwam mij echt de oren uit op den duur.

Het probleem is ook dat je een dikke vette stempel op uwe kop krijgt zodra mensen uw leeftijd weten. "Wauw, huis gekocht, 6 jaar samen, toffe job, bezig voor een tweede...21 jaar??? amaaaaaai das jong." Ja lap, dan worrek kwaad hé.

Ik ga ni zeggen dat het altijd rozengeur en maneschijn is, maar als ik s'ochtends mijn pas wakkere dochter uit haar bed ga halen, weet ik eens te meer dat het allemaal de moeite waard is, wat mensen ook denken of zeggen...ik veeg er mijn voeten aan!

Noor

Link naar deze reactie
14/03/2007 @ 15:45
Maya

hoi,

En groot gelijk heb je noortje ik trek me er ook echt niks meer vanaan. Toen ik pas zwanger was van mijn meisjes krijg ik ook overal een stempel op mijn hoofd en heb toen echt niet kunnen genieten van mijn zwangerschap. Maar als ik nu zwanger blijk wil ik dit wel echt kunnen ze.
Heb al bewezen da ik mijn kindjes alles kan geven wij komen niks te kort niet finacieel en niet op liefde vlak . Ik heb er ook nog geen seconde spijt van.

groetjes

Link naar deze reactie
14/03/2007 @ 20:16

hey noortje, welkom bij de jonge moeders club

ben je nieuw op de site, of wil je geen profiel aanmaken?
Dan kunnen we eens een fotootje zien van je dochter.

Dat doet me eraan denken dak ik de mijne moet aanpassen, weet zelfs niet of er fotot's opstaan.

Tot de volgende, als er iemand via msn wil tetteren, here it comes

natasjadekeukelaere@hotmail.com

Link naar deze reactie
14/03/2007 @ 23:33
Noortje

Ik ken deze site sinds ik zwanger was van mijn dochter, maar nooit echt actief geweest.

Zal binnekort een profiel aanmaken.

Noor

Link naar deze reactie
15/03/2007 @ 22:36

kan inderdaad niet wachten tot hij wat ouder word en nog meer gaat kunnen zoals de eerste knuffels en kusjes en natasja ga je al voor je 2e of vind je het nog wel even goed zo
ben zo trots op mn ventje hij heeft nu al 2 nachten doorgeslapen heerlijk was ik wel ff aan toe, ook drinkt hij nu eindelijk om de 4 uurtjes zonder te klagen tussendoor dat hij honger heeft! sinds vandaag lacht hij ook heel vaak echt zo lief dat brengt me helemaal in de wolken haha
liefs margreth

Link naar deze reactie
16/03/2007 @ 17:06

margreth: hey, wij gaan nog niet voor een 2e, ik wil ten vroegste een 2e als alina naar school gaat, dus ik kan ten vroegste in september stoppen met men pil. Maar dan moet ik papa nog kunnen overhalen, de ene keer wil hij wel en de andere keer weer helemaal niet.Nog ff wachten dus voor ons.

Leuk dat je zoontje nu al om de 4uur eet, alina kreeg bv en het heeft wel even geduurt voor ze om de 4u at, denk toch 2a 3 maanden.

Geniet er maar van, hij wordt zo vlug groot.

groetjes natasja

Link naar deze reactie
16/03/2007 @ 17:14

hey allemaal sorry dat ik een tijdje niet ben geweest maar jesse ligt al 8 dagen in het ziekenhuis eerst omdat hij niet veel meer at en al een week aan het huilen was dus opnamen ter opservatie noemen ze dat dan wou ik hem de 14de mee naar huis nemen sta ik met zijn tassen ingepakt (de dag ervoor besproken met de arts) komt de verpleegkundige van je mag hem nog niet mee nemen en nu moet hij van het weekeind nog blijven omdat ze denken dat hij nu een of andere bacterie heeft hij eet nu helemaal niet meer en hij heeft een voedings sonde en ook heeft hij hele dunne luiers,
ben erg benieuwd wat hij heeft ze hebben hem wel getest op het rota-virus maar dat kan hij niet hebben omdat hij het vaccinatie daar tegen heeft gehad foto's van jesse op http://maatla.opmijnsite.nl

xxxjes athalie

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 20:29

athalie,

Hey, ik duim voor je dat jesse vlug geneest. Toch erg als je kleintje int ziekenhuis moet blijven!

Weet nog dat alina op 7 maanden ook enkele uurtjes int ziekenhuis moest blijven omdat ze al 3 dagen 40° koorts had. Ze hadden dan bloed genomen, en unrinestaal, ik bengon gewoon mee te huilen toen Alina zo hard huilde met het prikje enz.

Ik was zo gelukkig dat we terug naar huis mochten en ze niets mankeerde, behalve de eerste tandjes die doorkwamen.

Ik voel zo met je mee, echt veel sterkte, en geef je kleintje een dikke knuffel van ons.

groetjes Natasja

[Laatst gewijzigd door natasja - 19/03/2007 @ 20:29] - Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 17:23

HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jesse is thuis en eet en drinkt weer goed hij speelt lekker in de box echt heerlijk maar wel jammer dat ze in het ziekenhuis er nog steeds niet achter zijn wat er aan de hand is maar ja we hebben toch besloten hem mee naar huis te nemen als er weer iets is kunnen we altijd terug komen maar liever niet.

natasja gelukkig dat je kleine toen niet hoefde te blijven ik heb echt 12 dagen dag in dag uit heen en weer ziekenhuis gereden ben nu helemaal dood van het rijden en hem eten geven ik heb toch liever de kleine thuis

gr athalie

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 20:19

hey athalie!!

super dat jesse terug thuis is en goed eet en drinkt. Ben echt blij voor jullie, ik kan geloven dat je dood op bent. Hoedje af voor je, ging je man ook geregeld mee? en je dochtertje? stelde ze geen vragen waarvoor het sondetje diende enz...?

Geniet nu maar van elkaar thuis, dikke kusjes Natasja

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 14:22

zo de eerste nacht thuis zit er weer op jesse heeft het heel goed gedaan en heeft vandaag nog maar 10 min gehuild en lekker in de box gespeeld
me mannetje ging gelukkig iedere avond wel mee naar het ziekenhuis ook ging hij als het moest alleen zodat ik alvast kon gaan slapen maar ik wou graag jesse ook nog zien voor de nacht,
hij had een sonde gekregen ivm met niet eten zodat hij toch zou gaan eten, gelukkig deed hij dat weer na 2 dagen dus de sonde mocht eruit maar voor de arts dat deed deed jesse het zelf wel hij had genoeg van zijn sonde

ik ga der weer vandoor xxxjes athalie

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 18:43

hey, hoe gaat het daar athalie? alles terug zen oude gangetje?.

Werk jij? en van waar ben jer ergnens?

groetjes natasja

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 23:36
greet mama van yoran

hoi iedereen,

mijn naam is greet, woonachtig in de antwerpse kempen, word in april 22 jaar en heb een zoontje van bijna 27 maanden oud. in verwachting van een 2 de beeb die word verwacht rond 18 mei, dus nog een goei anderhalve maand en dan is het zover.

ben sinds 17 september een alleenstaande mama, dit doordat ik men vriend heb moeten afgeven in een arbeidsongeval te Anwterpen, hij was 27 jaar oud.

ik wist toen niet dat ik zwanger was van zen 2 kindje dat kwam ik pas te weten, nadat we hem begraven hadden. in deze situatie heb ik al veel commentaar gekregen van waarom hou je het kindje het is toch veel te zwaar, waarom geen abortus en nog van die soort vragen.

ik beschouw dit kindje nog als een geschenk van hem, ik zou me helemaal rot voelen moest ik het laten wegnemen alleen al voor het gemakkelijke leven nadien met 1 kind van hem. nee zo ben ik niet.

de laatste 2 maanden van deze zwangerschap zijn zwaar voor me en gaan nog zwaar worden, dit doordat ik de laatste tijd veel last heb van men onderrug en bekken en dus meer moet rusten, dit gaat niet als ik dat wil doen want oudste zoontje gaat snamiddags niet meer slapen, soms lukt het om hem mee in bed te krijgen, maar das maar is 1 keer op een week. nu savonds gaat hij er al wel om 19 uur in zijn bed en heb ik toch nog de tijd om tot rust te komen voor ik in bed kruip.
heb veel hulp van men familie en vrienden, als ons 2 de spruit er is gaat het zeker niet gemakkelijker gaan, maar moeilijk gaat ook denk ik en als het niet lukt er staan mensen genoeg klaar om me te helpen.

wie nog wat meer over ons wil te weten komen je mag altijd in profiel gaan neuzen, of op http://www.yoran.dreumessite.be of op http://www.onswonderengeltje.babysite.be

groetjes greet
yoran en

Link naar deze reactie
28/03/2007 @ 19:56

hey greet, ik ben ook van Antwerepn(deurne, van waar ergens ben jij in antwerpen)

Ik heb je verhaal ergens op een andere topic gelezen, vind het wel erg voor je.

Hoe ga je er eigenlijk mee om, en je kindje? Snapt hij het al een beetje?

Spannend he? nog heel even en er komt weer een engeltje bij!

Weet je al wat het geslacht gaat zijn?

groetjes Natasja

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 09:23
greet mama van yoran

hoi,

@ natasja: jij bent meer vant stad zoals wij zeggen, ik woon in beerse tegen turnhout, nu niet echt de andere kant van de wereld he.

het kan wel dat je men verhaal ergens hebt gelezen heb het bij verschillende topics staan waar ik gepost heb, mss wel wat veel maar ja.

tja hoe ga je er mee om, is moelijk uit te leggen ieder doet dat op zijn manier, je moet vooruit he niet voor jezelf maar ook voor de kleine en de kleine op komst.

onze yoran beseft het heel goed, nu niet zoals wij volwassenen, maar op zijn manier, geregeld dat ik hem wel eens bezig hoor en zie, dat hij dan een kushandje naar boven naar een sterretje gooit en zegt dag papa enzo.

en ja binnenkort een 2 engeltje erbij, nog 50 dagen, dat ze maar gauw om zijn. en met de zwangerschap snapt ie het soms wel en soms niet, maar ja da komt nog wel zolang hij eens ons upke er is dan maar rustig enzo is.

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 19:45
greet mama van yoran

hoi iedereen

een beetje stilgevallen hier?

gisteren terug op controle geweest bij de gyn, alles was heel goed, beebje weegt een goei 2.200 kg en zelf op 34 weken zwangerschap maar 4 kilo bijgekomen.

voor de rest ben ik met de grote kuis bezig, omdat hier aan de achterkant van huis nieuwe ramen zijn gestoken en dat wel veel stof heeft teweeggebracht. en nu met ons beebje op komst kan ik dat moeilijk laten liggen he.

zo nu nog een beetje rusten en dan bedje in zodat we morgen fris en monter naar center parcs kunnen rijden.

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >