Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/04/2007 @ 22:09 Lijntje | Hey! Jullie ventjes lopen al! Wat geweldig & ongelooflijk hè!!! Ik ben al dolgelukkig dat Leander flesjes enzo al met z'n twee handjes pakt en schaterlacht als ik met 'm speel. Denk dat ik deze week met groentenpapjes begin, hij kijkt het eten tegenwoordig uit onze mond, alhoewel ik er zelf nog niet aan toe ben. Vind het zo geweldig als hij dicht tegen me aan ligt... Nog altijd geen ritme of structuur hier, maar als ik Debby moet geloven is dat totaal niet abnormaal (gelukkig, maar wie komt dat m'ne man vertellen?). Moet eind mei beginnen werken en zie d'r als een berg tegenop... Wil Leander niet 'achter' laten... Veel groetjes en ik duim voor jullie! Liefs, Lijntje & Leander |
| 07/05/2007 @ 09:05 Debby ![]() | Lieveke, hoe zit het meid? |
| 09/05/2007 @ 07:57 Debby ![]() | Ow, zie dat je een dikke knuffel kan gebruiken Lieveke. Hopelijk wordt ons geduld snel beloond. |
| 31/05/2007 @ 21:29 Debby ![]() | Lieveke, de duimen zijn al druk in de weer hoor! |
| 01/06/2007 @ 17:56 lieveke ![]() | hey debby, alles goed? hier gaat het prima.Hoe was het sperma-onderzoek? denk niet dat het voor deze maand is,heb totaal geen symptomen. liefs wendy |
| 04/06/2007 @ 22:41 Debby ![]() | Lieveke, ik hoop dat je banner nog juist is en je echt overtijd bent. Ik duim dat je snel goed nieuws mag brengen hoor. |
| 05/06/2007 @ 18:51 lieveke ![]() | hey debby, banner is juist maar heb getest en was negatief.wachten dus op de .liefs wendy |
| 05/06/2007 @ 19:54 Debby ![]() | Dikke knuffel meid, maar ik duim dan nog maar even dat je te vroeg getest hebt. |
| 17/06/2007 @ 20:38 Lijntje | Hey dames, Blijft afwachten bij jullie hè... Hier alles oké, Leander is heel vrolijk, eet goed, maar slapen ho maar. Dus hier een mama met een chronisch slaapgebrek. Maar toch heel gelukkig natuurlijk. Hij heeft al 6 tandjes, dus ik steek het daar maar op, in de hoop dat het nu even goed gaat. Borst geef ik nog altijd 's morgens en 's avonds, alhoewel ik er waarschijnlijk snel mee op ga houden, omdat het pijn begint te doen (tandjes dus) en om te kijken of hij dan wel doorslaapt... Moet eens naar huis gaan (ben nu bij mijn mama op de pc, omdat de onze gecrasht is, en al een maand binnen), ben moe (what's new?) Veel groetjes, Lijntje |
| 14/07/2007 @ 11:03 Debby ![]() | Weer ongesteld geworden, dus we beginnen deze ronde met IUI. In de hoop dat dat meer oplevert. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Maar blijven hopen zeker?

.Ben daar niet zo'n held in.
.