Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/04/2007 @ 18:33 Fie ![]() | Hallo iedereen, Aan allen een dikke proficiat met jullie kleine spruit (op komst)!!! ![]() ![]() Indien er iemand interesse heeft: ik heb een webwinkeltje met de artikelen van noukie's: http://www.schattebout.be Neem gerust een kijkje: er zijn hele leuke spulletjes voor jullie kleine schatteboutjes .Groetjes, Sofie en Axelle |
| 11/04/2007 @ 20:00 Anneke ![]() | hiep hiep hoi , arthur kan stappen! Ben apetrots op mijn kleine grote man! |
11/04/2007 @ 21:36 ![]() | proficiat voor Arthur ,en Anneke nu gaat het pas beginnen voor jou het crossen ![]() caroline chocolade wat is dat ![]() groetjes Chantal |
| 11/04/2007 @ 22:59 E.V.A ![]() | joepiedepoepie voor arthur!!!! greetz eva |
| 16/04/2007 @ 09:17 caroline ![]() | Wij zijn gaan eten bij de schoonouders ... die een hekel hebben aan buiten zitten ![]() |
| 18/04/2007 @ 06:55 Anneke ![]() | wat een mooi weer is het toch geweest , arthur heeft maandag zelf in het water zitten ploeteren buiten! @eva, leuk hé die slappe lach, zelf nu kan ik er nog zo van genieten als arthur de slappe lach krijgt. En het leuke, hij kan dat plots krijgen, zelfs als hij alleen zit te spelen. Er staan nieuwe foto's van arthur online, enkel die van het zwembadje maandag moeten er nog bij komen. ( http://www.lefebre-arthur.spaces.live.com ) groetjes |
| 19/04/2007 @ 07:56 Anneke ![]() | goed idee chantal maar eigenlijk kan ik zo tot bij jou wandelen en jij tot bij mij, t is wss vlakbij dat je woont. |
19/04/2007 @ 09:58 ![]() | Anneke ik woon vlak aan ht ziekenhuis ,je kijkt er zowat binnen . |
| 19/04/2007 @ 13:45 Caroline ![]() | Ja, awel dat vind ik nu eens een goed idee! ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Gent en omstreken

...jeezus, laat me er niet aan denken! Ik ben 2 kilo bij sinds Pasen! BEn ook weer in Leo's beland! Is ook zo enorm lekker! Het is gedaan...Echt waar! Morgen begin ik terug op de lijn te denken! Bij mij zit het sebiet aan de bips hé!