< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Gent en omstreken

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/04/2007 @ 23:16

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ja,ja,ik leef nog na het lange wachten om te schrijven en met den dag alsmaar dikker!!!
Ben intussen zo'n 10 kg bij alhoewel als ik naar mijn ooit oorspronkelijke gewicht terug wil zit ik al aan 14 kg. bij dus dat wordt weer puffen geblazen om die kilo's er weer af te krijgen!!
Voor de rest voel ik me al bij al nog vree goe;het enige last-puntje is dat ik heel veel last heb(zo 3x daags)van hevige bloedneuzen omdat ik nog steeds die bloedverdunner moet nemen:af en toe mag ik er nen dag of 3 mee stoppen om mijn slijmvliezen te laten herstellen maar ik moet er telkens weer mee starten:dat bevorderd de groei zegt hij want mijn kereltje is de laatste 2 maandjes steeds 2 weken kleiner!
Met al mijn pillekes:hormonen en bloedverdunner mag ik stoppen op 36 weken;kzal echt blij zijn dat die medicijnmolen achter de rug is!!
Hij woog vorige week wel al 1.200 gr.!

Intussen is de proefdruk voor onze kaartjes in orde,omslagen geschreven en is de geboortelijst aangelegd dus alles achter de rug want het suiker is bij ons van gewoonte voor de mémé en pépé dus dat wordt weer een reuze verrassing!
En gisteren heb ik ook de feestzaal vastgelegd voor zijn doopsel op 05/08/2007 dus je ziet;kheb het ook al vreeee druk gehad!!!
Zo,nu genoeg over mij!!

Griet:ja,ja,druk,druk!!!we zijn al blij als je je af en toe eens aanmeld zo weten we toch dat je ons niet vergeet!
En met het feestje in vooruitzicht;dat wordt super gewoon;kzal e kik voor het zonnetje zorgen hé!!!
Vorige week werd ons Bieke 4 jaar en al 2 jaar na elkaar is het echt stralend zonnetjes weer;dus de ganse familie met vrienden club zaten allemaal buiten;was me dat genieten zeg!!!

Sofie:hoe is het met Milan?Al iets kunnen regelen voor zijn doopsel?Wanneer moet jij weer aan het werk,of ben je al bezig???

Caroline-Jill:En,al een beslissing genomen?Ja,die 300 euro is natuurlijk ook nie niks maar als je daar tegenover meer vrijheid krijgt????Das een ferm twee-kamp zenne;je zou van minder koppijn krijgen!

Caroline-Aryn:ik heb ook nooit niet apart gekookt hoor voor mijn 2 dochters,dus mag je haar gerust van jullie laten mee-eten,ze is nu toch al 8 maand;das zeker niet tevroeg!
Als ze het niet lust zal ze het wel laten merken en tenslotte is vers met jullie toch altijd beter hé dan steevast die pottekes want er zijn er zelfs bij die dan soms geen vers eten meer lusten!
Een boterhammetje in de melk gedropt dat gaf ik ook soms maar meestal was dat in de namiddag want ze hadden steevast altijd genoeg met hun pappeke s'morgens:zelfs nu willen ze nog geen boterham s'morgens!!!!

Eva:mooie foto's van je kleine kereltje;echt zo'n schattige!!!
Alléé:laat ons hopen dat het nu met zijn zalfje de goede richting uitgaat want voor hem zal dat best wel lastig zijn dat exceem en hij kan het spijtig genoeg nog niet zeggen hé als het teveel jeukt!!!

En,niemand nog iets gehoord van Marjon;toch raar hé;mijn tante(waarvan ze haar huis gekocht heeft)vroeg er ook achter hoe het met haar is maar ja;zonder resultaat natuurlijk!!

Zo,kga hier nu maar afronden en mijn beddeke gaan opzoeken!
Dada en tot later xxxx

[Laatst gewijzigd door cindy - 03/04/2007 @ 23:59] - Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 12:52
Caroline

Hallo Cindy, ja ik heb ook van Marjon niets meer gehoord...ze zal het misschien superdruk hebben?
Ik heb dat ook met z'n momenten...
Ben blij dat je binnenkort mag afbouwen met die medicijnen;..je moet ze nemen voor het één maar dan zijn ze slecht voor het ander...
En die bloedneuzen zijn ook vervelend...
Geniet ondertussen maar van je buikje...en die 10 kilo's zijn er in een wip weer af eens de baby er is!

Eva, geniet maar van je vakantie samen met Guust hoor! Je had het immers ook ontzettend druk hé de laatste tijd?
Gaan jullie ergens naartoe met de paasvakantie?

ZO hier superkalm...

Anneke, ook van de tuin aan het genieten? Of zijn jullie aan de zee?

Zo...beetje verder lezen hier!

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 22:20
E.V.A

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

Cindy: Leuk dat je de site mooi vindt. Attila(mijn man) heeft er massas werk aan!

Caroline: PFFFFFFFFF druk ja dat was het wel. Nu is het natuurlijk rustiger. Ik ga niet weg maar we gaan wel eens naar de zee (vriendin van mij heeft daar een appartementje dus gaan we eens bij haar langs).

Guust zijn eczeem is ook al een pak beter!!! JOEPIE

Vandaag weest shoppen (VEEL TE VEEL GELD KWIJT)
- 2 truitjes van Imps&elfs
- 6 t-shirts van de h&m
- kruippak van Robin Collection
- hoedje van Mexx

Maar hij is er zooooooooooooooooo mooi mee!! dat maakt heel veel goed

Greetz
tot binnenkort
Eva

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 18:33
Fie

Hallo iedereen,

Aan allen een dikke proficiat met jullie kleine spruit (op komst)!!!

Indien er iemand interesse heeft: ik heb een webwinkeltje met de artikelen van noukie's: http://www.schattebout.be

Neem gerust een kijkje: er zijn hele leuke spulletjes voor jullie kleine schatteboutjes .

Groetjes,

Sofie en Axelle

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 11:29
Caroline

Goedemiddag dames!

Kunnen jullie allemaal niet meer uit de zetel van de vele paaseitjes die jullie hebben gegeten?
Ik kan er nog net uit! Maar ben zodanig choco-holic dat ik hier alle paaseitjes aan het opeten ben, dan zijn ze op, en ben ik er van af...
Ik offer mij op...want het is echt niet te doen!

Pffff....I love chocolate

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 13:29
Anneke

hihi caroline, voor jou zouden zo een schaal met een foto van véél chocolade moeten maken!

Het barsetje viel reuze in de smaak, ik denk niet dat ze het zullen wisselen.

voor de rest niet veel nieuws. Arthur blijft zijn vrolijke zelve en blijft te lui om te stappen, hij stapt enkel naar iets dat hem vree interesseert.

@sofie, hoe vielen de eerste daagjes op het werk mee? Lukt het een beetje om Milan achter te laten bij je mama?

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 20:00
Anneke

hiep hiep hoi , arthur kan stappen! Ben apetrots op mijn kleine grote man!

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 21:36

proficiat voor Arthur ,en Anneke nu gaat het pas beginnen voor jou het crossen

caroline chocolade wat is dat

groetjes Chantal

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 22:59
E.V.A

joepiedepoepie voor arthur!!!!

greetz

eva

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 09:25
Anneke

ok met het stappen heeft hij nu ook iets nieuws ontdekt, je kan je dan ook goed smijten als je boos bent.

Soms kan hij mij echt grijze haren bezorgen, zo'n keikop ( helemaal zijn vader !)

Daarnet naar ziekenbond geweest , hij zat alweer achter de bureau's

Zo, nu gras afdoen en kussen op tuinstoelen leggen.
Dadelijk komt er een februari mama op bezoek met haar drie bengels, kijk er al naar uit!

Groetjes
an

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 12:39
Caroline

Bravo voor Arthur!
Leuk hé, maar oh zoveel meer rondkijken wat ze uitspoken...eigenlijk wel makkelijk als ze nog niet kunnen kruipen...maar wacht maar af Anneke, ik kan Jill soms amper bijhouden als ze loopt!
Zal lekker druk zijn deze namiddag bij jou!

Chantal, chocolade? Awel dat is zoiets lekker zoet ...jeezus, laat me er niet aan denken! Ik ben 2 kilo bij sinds Pasen! BEn ook weer in Leo's beland! Is ook zo enorm lekker! Het is gedaan...Echt waar! Morgen begin ik terug op de lijn te denken! Bij mij zit het sebiet aan de bips hé!
Oh ja, ik heb de foto's van carnaval sinds gisteren! We hebben onze eigen USB stock in de crèche gelaten en we hebben eindelijk de langverwachte foto's, ik zet ze vanavond op m'n profiel!
BEn je er al een beetje uit, wat de inrichting van de studio aan't zeetje betreft?

Eva, aan het genieten van het lekkere weertje?
26 °C zaterdag! Yihaaa!

Vanavond mag ik voor m'n nageltjes gaan!

Tot later dames!

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 21:51
E.V.A

Dag dames,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha ik heb super genoten van het zalige weertje. Wat een luxe om zo een paasvakantie te hebben!! In onze tuin was het deze middag 33° klof in de zon! Guustje heeft onder het afdak in de schaduw gezeten (een graad of 25 was het daar). Hij vond het geweldig om te kijken naar de poes en naar de vliegende dingetjes in de tuin.Gisteren zalig op terras gezeten in t stad (binnenterras van Mosiquito coast...zaaaaaaaaaaaaaaaaalig aanrader voor iedereen!!)

Voor de rest ga ik zondag er eens invliegen (voorbereidingen maken enzo hehe)Niet zo leuk maar t moet ook gebeuren.

Dikke knuf
Eva

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 09:17
caroline

Online Status Stuur bericht
Wij zijn gaan eten bij de schoonouders ... die een hekel hebben aan buiten zitten

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 21:34
E.V.A

Hey,

Chantal: Blijkt dat er een zusje van een kindje van bij ons op school bij jou zit. (Emma zusje van Jonas) Wat grappig!!!!

Net thuis van oudercomité op school, ga nu snel het verslag schrijven en dan mijn bedje binnen.

Guustje heeft gisteren de slappe lach gehad...super grappig!!!

Greetz
Eva

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 06:55
Anneke

wat een mooi weer is het toch geweest , arthur heeft maandag zelf in het water zitten ploeteren buiten!

@eva, leuk hé die slappe lach, zelf nu kan ik er nog zo van genieten als arthur de slappe lach krijgt. En het leuke, hij kan dat plots krijgen, zelfs als hij alleen zit te spelen.

Er staan nieuwe foto's van arthur online, enkel die van het zwembadje maandag moeten er nog bij komen.
( http://www.lefebre-arthur.spaces.live.com )

groetjes

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 14:57

Hey ladies,

Kom hier ook nog eventjes polshoogte geven hé!!!
Alhoewel het wel nog heel goed gaat;de bloedneuzen zijn gedaan;toch raar want met mijn pillekes ben ik nog niet gestopt!!!!
Wel al veel harde buiken en mensen die me een tijdje niet gezien hebben(nu zo na de paasvakantie op school)vinden dat het nu wel heel erg laag zit dus ik vrees dat het zal ingedaald zijn:dus opletten geblazen zeker....
Maandag mag ik weer op controle na die lange 4 weken;ben al eens vree benieuwd:oef;daarna mag ik om de 14 dagen!!!

Anneke:mooie foto's op je site;de eitjes hebben hem precies ook goe gesmaakt(hihi) of was dat geen chocolade?

Caroline:en,heb je dan een beslissing genomen omtrent je werk?Of ben je er nog altijd nie uit?

Eva:weer goe gestart op school:ja,die paasvakantie kon niet beter zijn hé:super:zo'n weerke:het mag direct weer wat warmer worden van mij hoor!!!

Van Marjon is het al een tijdje stil,maar ik geloof dat vrijdag de akte van hun nieuw huis getekend wordt:heb gevraagd aan mijn tante dat ze moet zeggen dat we haar missen:dus misschien komt ze volgende week wel eens piepen!!

Griet:groot feest voor van t'weekend??Anders alles goed?
Sofie:hoe is het met jullie allemaal?
Chantal en Caroline-aryn:alles oke??

Ja;door dat schitterende weer is het hier natuurlijk wel wat stiller maar alléé:we vergeten elkaar toch niet:das het voornaamste hé!!!

Zo,tot later en vele groeten hé xxxx

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 23:00

Hoi

ja eva de wereld is blijkbaar toch klein he ale gent dan toch .
Ja staat die mama hier te vertellen van een schoenwinkel bij een juf van jonas zijn school waarop ik onmiddellijk ah op de kortrijkse steenweg . Kijkt de mama van ah hoe weet jij dat doe ik mijn verhaal van een zeker eva op het forum , verteld de mama ahja die is net bevallen . Maar ze vertelde er wel bij dat je een lieve juf was

Anneke mooi weertje he vorig weekend Sasha heeft hier ook in het zwembadje gezeten (lees boot van car's)
Sasha is helemaal wild van car's en verlangt alle verkrijgbare attributen en ja mama kan dat dan niet weigeren he .

zeg ik heb een voorstel zouden we niet proberen om es allemaal samen te komen zo ergens op een middag in het weekend . Is maar een voorstel he kunnen we eens wat bijkletsen .
Ik hoor het wel of jullie het zien zitten .

groetjes Chantal

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 07:56
Anneke

goed idee chantal maar eigenlijk kan ik zo tot bij jou wandelen en jij tot bij mij, t is wss vlakbij dat je woont.

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 09:58

Anneke ik woon vlak aan ht ziekenhuis ,je kijkt er zowat binnen .

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 13:45
Caroline

Ja, awel dat vind ik nu eens een goed idee!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >