< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Hunkeren naar een kind...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Hunkeren naar een kind...
19/04/2007 @ 17:52
Fieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
amai! Ik ben ook benieuwd hoor! . Laat vlug iets weten Muizeke!!

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 19:48

Elaba, Fie en Fieke...

Ik ben inderdaad al een tijdje overtijd, maar probeer me eens zo lang mogelijk in te houden voor ik een test doe...
Want meestal als ik me aan een testje waag, krijg ik nog geen 10 minuten mijn s door...
Heb trouwens ook nog niets van kwaaltjes of veranderingen... dus vrees ervoor dat het nix is.
Mijn ventje is al enorm aan het hopen dat het zover is, hij praat zelfs al tegen mijn buik, maar wil niet te veel hopen...er zijn al zoveel teleurstellingen geweest en denk dat het toch nix word...

Ik hou jullie op de hoogte...

Dikke zoen
Muizeke

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 19:45

Elaba, meiden, heb mij vanmorgen toch niet kunnen inhouden en heb een test gedaan, en blijkt niets te zijn, net zoals ik vermoedde...
Was vandaag echt niet te troosten...
Weet niet hoe het komt, maar voel me zwanger, omdat ik een buikje heb van iemand die zwanger is...
Waarom kan het me niet gegund zijn...?

x Muizeke

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 20:25
Fieke

Hoi Muizeke! De enige raad die ik je kan meegeven is goed te blijven klussen. Ik ben woensdag naar de gyn geweest. Was twee weken overtijd. Bleek dat m'n eisprong drie weken later dan normaal is gebeurd. Dus ik heb m'n NOD pas volgende week. Heb twee weken lang zenuwen gehad en testte steeds negatief.
Dus niet teveel meer rekening houden met alles wat je uittelt. Gewoon genoeg klussen. Dat is het enige dat we kunnen doen.

Ik duim voor je meid!!

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:40
Fie

Muizeke,

Welke test heb je gebruikt?
Als het een predictor is dan kan je echt wel zwanger zijn want die testen ongelooflijk laat.
Je kunt beter testen met een kruidvattest.
En als je daarmee getest hebt, dan kun je nog altijd naar de dokter gaan voor een bloedtest dan weet je het zeker

xFie

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 09:45

Elaba meiden,
Gisteren zijn mijn s erdoor gekomen...
Voelde het al aankomen hoor!
Ga nu mijn eerste maand met die ovulatietesten proberen, dan heb ik toch een idee van wanneer mijn vp is...
Volgens mij schommelt dat ook erg.
Ben wel teleurgesteld, maar geef niet op hoor!
Ga ook een afspraak maken met de gyne want ben een jaarke bezig nu, we gaan ons eens laten testen of er misschien iets mis is met ons.
Dikke zoen, en toch leuk dat jullie bleven duimen!!
Muizeke

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 17:58
Fie

Muizeke, wat sneu voor je. Hopelijk heeft de gyn geen slecht nieuws voor u en kan ze u wat gerust stellen

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 07:13
Fieke

Muizeke toch! Da's minder goed nieuws! Hopelijk kan de gyn jullie helpen! Hier zijn ze ook terug doorgekomen na 51 dagen. Maar dit is pas m'n 4de cyclus, dus dat valt nog mee. Hoop echt dat het snel raak voor je is!!!

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 17:10

Elaba,
Fie en Fieke...
Heb dan eindelijk een afspraak kunnen maken met de gyne voor maandag 7 mei, smorgens. Dan zal ik pas volledig gerust zijn, denk ik.
Heb deze week de moed wat laten zakken, maar we gaan er weer voor de volle 100% voor.
Voor de rest gaat alles hier zijn gewone gangetje.
Goh, we blijven proberen eh, meiden!
Hopelijk voor alle 3 zo snel mogelijk!
We voor elkaar eh!
Alvast bedankt voor de goede moed!
Dikke zoen
Muizeke

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 11:28
Fie

hey muizeke,

Gelukkig kon je zo rap bij de gyn terecht. Hopelijk krijg je geen slecht nieuws te horen.
Ik kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen als ik tegen januari nog altijd niet zwanger ben (dan ben ik een jaar bezig), ik voel me nu al zo slecht als ik er nog maar aan denk. Dus ik kan me inbeelden hoe jij je voelt, ik voel dan ook echt met je mee en ik hoop uit de grond van mijn hart dat het toch 1 van dees raak is.

Hier zijn er nog geen s te zien terwijl ik op dag 35dag zit maar ik durf niet te testen aangezien de vorige cyclus 40dagen duurde maar toen liep ik 19dagen!(vanaf dag 21) rond met ongipijnen en 'ik ga ze krijgen'-gevoel. Nu is het iets anders, wel af en toe precies ongipijnen maar niet zo fel (vandaag wel iets feller als andere dagen maar ik kan het niet echt thuis brengen als ongipijnen, het is precies heel mijne buik en maag) Maar het kunnen natuurlijk ook zenuwen zijn voor de trouw van volgende week.
Ik zou moeten testen dan heb ik zekerheid maar ik ben te bang voor een negatieve test.

xFie

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 20:20

Fie,

Elaba!Voel me nog steeds niet zo goed in mn vel...
Denk op den duur dat het me ni is gegund en dat er iets mis is...Weet dat niet iedereen zo snel zwanger wordt en zeker niet in het eerste jaar, maar toch...
Ga nu proberen met die ovulatietesten, voor de eerste maal, maar moet dan toch nu maandag op controle...
Hopelijk krijg ik geen slecht nieuws!
Dank je!!
Hoe is het nu met jou? Ik zou niet té snel een test doen, anders ben je misschien teleurgesteld als het niets is...
Ik denk aan jullie!
Dikke zoen
Muizeke

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 07:45
Fie

Hey muizeke,

Ik begrijp je wel van je neit goed in je vel zitten, dat doe ik zelf ook niet en heb ik nooit eigenlijk gehad maar dat heeft ander redenen.
Op de moment ben ik vooral bang, ik zit al op dag 38 maar heb nog altijd geen testje gewaagd, bang dat hij neg is en dat ik weer zo een rottige cyclus ga hebben als vorige keer of mischien nog erger. En dan zijn er weer de vragen waarom ik? of Waarom wordt er mij niks gegund? of Wat is er mis met mij dat ik geen normale cyclus heb? of Waarom kan het niet simpel zijn? Dus ge ziet ge zijt niet de enigste die zich dat afvraagt.
Ik zal keihard aan u denken als ge maandag langs gaat bij de gyn. Kunt misschien ook ineens mijn probleem uitleggen moet ik niet meer langsgaan
Ze kan misschien ineens controleren of je uwe eisprong hebt gehad of niet, dat is toch rond die tijd he dan weet ge het ineens
Hier fameuse krampen maar meer van mijn darmen dan mijn onderbuik maar dat is te wijten aan de zenuwen. Ik trouw namelijk donderdag en dat bezorgt een mens massa's zenuwen. Ze razen door heel mijn buik en mijn maag, eigenlijk heel mijn lichaam echt niet normaal. De laatste maand ben ik echt bezig geweest met de trouw en niet echt met s dus ge zou denken dat nu deze cyclus wel alles in orde zou zijn. Dat mijn vorige cyclus zolang duurde terwijl hormonaal alles in orde was, werd gewijt aan stress van het te fel mee bezig zijn maar dit keer kan dat is echt niet het geval meer zijn want dat is echt niet zo geweest dat kan ik zweren.
Aaarrrggghhh een lichaam kan fameus in de war geraken dat is nu wel een feit en ik kan zeggen plezant is anders maar dat zult gij ook wel weten zekers.
Maar samen slaan we er ons wel door he

xFie
PS ga ook privebericht sturen

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 11:31
Fie

Muizeke, waar ben je?????
Hoe is je afspraak verlopen met de gyn????
Hopelijk heb je geen slecht nieuws gekregen???

Hier nog altijd geen s en ik ben niet zwanger. Ondertussen zit ik op dag 51, ik word er mistroostig van, ik voel me gewoon mismaakt

xFie

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 21:16

elaba, fie,
mijn pc is kapot, en die valt steesd uit!
daarom da ik zo lang nix van me kon laten horen!
Ben bij gynecoloog geweest, en die heeft voorgesteld om een mand lang testen te doen bij mij en vriendje om te zien of er iets mis is.
ondertussen heb ik weer gisteren mijn prutsen gekregen, en voel me echt ellendig...
Ventje ook!!
Pfff...Zie het nimer goe zitten...Ga proberen of ik maandag terug naar dokter kan, dan beginnen ze me bloed te trekken en sperma-onderzoek...
Ik laat zo snel mogelijk iets weten, eventueel privé
Dank je voor het hart onder de riem!!
dikke knufels
Muizeke

ps: heb je toegevoegd...ik kom volgede week wel weer, als pc is gemaakt!!moet nog veel vertellen!
veel geluk voor iedereen

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 13:17
Fie

Hey muizeke,

hopelijk komt alles in orde voor je.
Laat me maar rap iets weten meid

Hier is het ook niet fantastisch, ik zit op dag 52 en nog steeds geen s maar ik ben ook niet zwanger, hormonen ok dus een raadsel voor de dokter.

xFie

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 06:43
Fie

hey Muizeke,

Lang niet meer gehoord. Terug problemen met de PC?
Hier zitten we ondertussen op dag 62 en heb vandaag de laatste 2 pillekes genomen om de s op te wekken.
Hopelijk krijg ik ze deze week.

xFie

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 23:27

Hey Fie, inderdaad probs gehad met pc, opnieuw moeten laten formatteren!!Nu is alles terug in orde, en zal ik wa meer contact zoeken!
Bloedonderzoek was goed,da onderzoek in het ziekenhuis was echt pijnlijk!Ni te doen, heb dan twee dagen erna thuis gezeten.En dan dienen dinsdag derop had ik een afspraak met de gyne en daar zag ze op de echo da alles in orde was.Ik ben nu super opgelucht!!Dus met andere woorden... Wij blijven er voor 200% voor gaan!! Enkel mijn ventje nog laten controleren, hihi!
Alles goed met jou? Ze zijn du eindelijk gekomen -->!En, weten de dokters nu al wat da was? Heb je ondertussen al eens een gyne geraadpleegd??
Laat me iets weten eh...meid!

Dikke zoen
Knuffel
Muizeke

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 15:34
Sannie

Ik ben wel een beetje laat
maar ik voel hellemaal hetzelfde als jij

Ik hunker echt naar een kind en ben zelf nog maar 20!
maar mijn verloofde wil het nog ni
omdat we pas tegen september gaan samen wonen
en in 2009 gaan trouwen

hij heeft dus schrik dat we het geld er niet voor gaan hebben
waar hij wel gelijk in heeft
en in men hoofd weet ik ook dat ik zal moeten wachten
maar men hart zegt wat anders

Ik ga stoppen met zeuren nu lol moest het er gewoon ff uitgooien en ben blij dat ik ni de enige ben die dit probleem heeft

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 10:49
Fie

Hey Sannie

Welkom zou ik zeggen.
Ik zou zeggen dat als ge echt een kindje wilt, kun je blijven proberen om je vriend op andere gedachten te brengen maar je moet met 2 zijn vooraleer ge er echt aan kunt beginnen. Jullie moeten er alletwee echt wel klaar voor zijn anders werkt het niet.
Als ik u was zou ik nog ffkes een rustpauze inlassen om op je vriend in te praten. Begin er nog eens over als jullie daadwerkelijk samenwonen, wie weet kijkt hij er dan anders tegenaan, als hij ziet dat jullie goed rondkomen met zijn tweetjes.

xFie

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 13:08
Sannie

Hey Fie

bedankt,we zijn er ook wel klaar voor ook al zijn we nog jong,zoiets voel je aan ni waar ongeacht de leeftijd.

Hij vertelde me gisteren dat hij het ook echt wel wil
maar hij heeft echt schrik dat we noet genoeg geld zouden hebben en dat ze dan het kindje bij ons weg zouden halen etc..wat wel goed is hij zit er dan toch wel mee in

Maar ik heb dus hellemaal geen geduld dat is me probleem
ik wil een kind voor dat we trouwen, ik zou onze trouw in een knip een paar jaar opschuiven als hij akkoord zou gaan voor toch een kind. Je moet ni trouwen om aan elkaar te laten zien dat je van hen houd,dat vind ik toch.en we zouden gemakkelijk kunnen trouwen tegen mijn 25ste ofzo

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >