Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2007 @ 10:35 ramoontje25 ![]() | hey is ook zo volgende keer beter... hahah komt goed meiden... we gaan door tot we erbij neervallen... xxx ramona |
| 18/04/2007 @ 15:24 Leen ![]() | oei ramoontje, neervallen, dat lijkt me net ' a bridge too far', laat ons zeggen: we gaan door tot we op de bevallingstafel kunnen. ![]() Ellentje, ik |
| 19/04/2007 @ 10:04 Daantjeh ![]() | ik heb ook gelijk maar even een nieuwe foto gemaakt en geplaatst en oei wat zie je dan tch duidelijk een verschil ineens!!! xxx |
| 20/04/2007 @ 08:20 linda1983 ![]() | Leen, wat erg voor je! Sterkte ermee! Daantjeh, wat een mooie buik heb je zeg!! Geweldig! Spannend hoor, Engeltje.. ik xx |
| 20/04/2007 @ 08:29 Ellen'tje ![]() | Sterkte hoor Leen ! (dikke knuffel) Wat een mooie foto's om jaloers op te zijn hihi !het is bijna weekend hoor, eindelijk nog eens rust En Engeltje ??????? xxx |
| 20/04/2007 @ 16:31 linda1983 ![]() | Engeltje en Ellentje, ik ga keihard voor jullie Derest ook succes! Fijn weekend allemaal en tot maandag! xx ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

gestopt met de pil

maarja dat hoort erbij e.
ik weet niet wat ik er van moet denken of mijn
gaan doorkomen of niet ik hoop natuurlijk van niet maar ik zou het echt niet weten. ik heb er geen voorgevoel bij deze maand mss wel beter. ik heb wel nog alijd de neiging om om de 5 minuten naar het toilet te lopen om te kijkenof ze er al door zijn gekomen ja of neen. gelukkig dat ik op mijn werk zat vandaag of ik was naar de winkel gelopen om een testje te halen
. hadden de zwangeren onder ons ook dat ze het gevoel hadden dat de