< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » gestopt met pil en niet ongesteld worden

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
gestopt met pil en niet ongesteld worden
28/04/2007 @ 11:41
nicci

Online Status Stuur bericht
Fijn dat het allemaal zo goed gaat, jeetje Renate de 12 weken zitten er bijna al op. Gaat snel he.Hier ook alles onder controle. Ons meisje groeit ook goed eet alles en krijgt nog 4 flessen ze slaapt door vanaf 20.00uur tot 7.00uur. heeft 2 tanden en volgens ons komen er nog meer aan. We moeten over 2 weken weer naar het CB ben benieuwd hoeveel ze weegt. Kilo of 8 schat ik. Ze kan al een beetje zitten echt geweldig gezellig.

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 19:57
sammie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,
Renate wat gaat dat weer snel, ik ben blij voor je dat je geen zw. kwaaltjes hebt. Kan je er lekker extra van genieten.
Nicci, balen van die schgildklier!! Maar gelukkig kan je het goed behandelen met med he?!
Jada heeft dus al tandjes, wat leuk zeg. Wordt steeds gezelliger he, dat vind ik nu al.
Esther fijn gevoel he, als ze zo goed groeien. ik vind het elke keer weer leuk om te gaan wegen. Volgende week krijgt Kyra haar eerste spuiten, ben benieuwd hoe dat gaat, ik vind het eigenlijk wel heel zielig voor zo'n kleintje.
tot snel allemaal
Liefs Sam

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 19:26
esther

hoi,
hier gaat het nu nog steeds goed, ze slaapt overdag alleen niet zo lekker maar we laten haar nu ook maar eens huilen. als we haar troosten is het meteen goed, maar ze valt dan alleen in een lichte slaap en wordt snel weer wakker.
ze groeit nu trouwens niet meer zo goed, maar ze heeft spruw gehad en daardoor dronk ze minder goed en ze was erg verkouden en dat hielp ook niet. hopelijk gaat het nu beter, anders weet ik niet of ik door kan/wil gaan met de borstvoeding.
maar ze lacht heel lief en reageert steeds meer opdingen die je doet. ik kan me voorstellen dat het alleen maar leuker wordt.

renate, mooi dat het zo goed gaat, geniet ervan! ben je al dingen aan het kopen?

nicci, wat leuk dat ze al zo'n beetje zit, ze gaat wel goed he!

sammie, wat verschillen ze weinig eigenlijk he, qua leeftijd. femke weegt nu 3355 gram hoeveel weegt kyra nu? moet je nagaan, ze weegt nu nog iets lichter dan kyra bij de geboorte!
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 17:41
sammie

Ik ben toevallig vandaag op het consultatiebureau geweest. ze kreeg haar eerste prikken echt heel zielig!!! Ze was echt verdrietig en dat terwijl ze normaal echt bijna niet huilt, was ze nu toch wel even overstuur.
Ze woog 5530 dus ze gaat als een speer, ze is al 60 cm lang. Ja het is een grote dame, maar wel alles mooi in verhouding. Hoe oud is femke nu precies?? Kyra is vandaag precies 9 weken.
En hoe gaat het met de rest??
Tot snel liefs Sam

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 22:11
nicci

Wat fijn dat het met jullie meiden ook zo goed gaat. Ben benieuwd hoe het met Renate gaat. Ik moet volgende week naar het CB ben ook benieuwd hoe ze is gegroeid, begint al een hele meid te worden.

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 10:36
esther

hoi,
het is me nog steeds niet gelukt om een foto te plaatsen! ik krijg hem wel verkleind, maar niet genoeg, balen!
het gaat heel goed, ze heeft gisteren een half uur in de box gelegen, lekker liggen kijken. het blijft soms lastig om haar in slaap te krijgen, gelukkig gaat het 's nachts wel goed. en haar neus is zo verstopt, heel zielig. soms word ik 's nachts wakker omdat ze zo zwaar ademt, dan heeft ze het echt benauwd. dan maak ik haar neusje schoon met zoutoplossing, dat helpt gelukkig wel. ik laat haar dus nog maar even naast ons slapen want ik denk niet dat ik dat over de babyfoon zou horen. ze is nu 6,5 week, ik zal mijn banner wel weer toevoegen, die was ook opeens verdwenen.
ze woog afgelopen maandag 3470 g, toen was ze opeens weer 115 g gegroeid in 4 dagen, dat gaat dus echt met sprongetjes,
ze is wel erg schattig!
wij krijgen dat prikje 25 mei, ik vind dat ook wel zielig. heeft ze nog koorts ervan gehad?
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 19:11
nicci

Renate hoe was de echo?

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 23:18
Renate

Online Status
Hey meiden!

Hier goed nieuws! De echo was geweldig mooi! Het is al echt een mensje, heel bijzonder om te zien. Het hartje klopte mooi en hij/zij bewoog heel erg veel. Echt heel erg leuk om 'm zo te zien stuiteren! We hebben 2 mooi foto's die erg duidelijk zijn en een hele leuke film van ongeveer 5 minuten. Vandaag heb ik iedereen gebeld om het goede nieuws te vertellen! Iedereen is heel enthousiast en we hebben zelfs al wat spullen aangeboden gekregen. Dus we gaan nog niks kopen! Met de echo bleek ik zelfs nog iets verder in de zwangerschap te zijn. Nu gaan ze weer uit van 11 november uitrekendatum! Ook op mijn werk waren ze heel blij voor ons! Ik hoop wel dat het mogelijk is om minder te gaan werken straks, maar daar hebben we het nog wel over! Nu nog even genieten van alle leuke reacties. We zijn echt dolgelukkig!!!

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 23:25
Renate

Online Status
Even checken of mijn banner terug is...

Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 12:43
esther

gaaf zeg, renate!
wel een lekker gevoel he, dat de 12 weken voorbij zijn? ik zou ook 3 dagen willen gaan werken maar dat kan niet waar ik nu werk. het liefst zou ik helemaal niet meer werken, dat had ik niet verwacht van mezelf. maar ja, dat kan financieel niet en ik denk dat het uiteindelijk ook niet goed is om er een paar jaar tussenuit te gaan. we genieten volop van onze kleine meid, ze pakt nu dingen, en is heel erg geinteresseerd in alles. ligt lekker te trappelen en kan zo verbaasd kijken wanneer we gekke bekken naar haar trekken.
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 18:25
nicci

Renate hartstikke fijn voor je je mag het eindelijk van de daken schreeuwen. Esther ik had ook dat gevoel van dat ik niet meer wilde werken. Dat had ik ook helemaal niet gedacht dat ik dat gevoel ooit zou krijgen maar het kwam wel. Maar toen ik eenmaal aan het werk was was het toch ook wel weer heel lekker hoor. Maar ik vind 3 dagen meer dan zat. Voor mij is het ok, maar ik vind het voor mijn meisje minder elke keer al die andere mensen. en natuurlijk een ander ritme.Ik heb mijn baan opgezegd en sinds gister ben ik vertrokken met een vergoeding. want het was echt niet meer gezellig daar.Dus nog steeds hard oop zoek naar een andere baan, wist niet dat dat zo moeilijk zou worden hoor. maar ja we blijven maar solliciteren.

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 10:37
esther

jeetje nicci, het is eigenlijk wat toch, in deze tijd. dat je nog steeds op zoek moet naar een andere baan omdat je niet 3 dagen kan werken.
gisteren kon ik me voor het eerst voorstellen dat werken niet zo erg is, toen voelde ik me opeens echt zo'n huisvrouw

ik ben wel wat aan het solliciteren, wil eigenlijk wel eens wat anders maar blijf voorlopig wel werken waar ik nu werk (maar dan wel 4 dagen, 3 dagen kan niet).

ik wil binnenkort een keer gaan babyzwemmen, hebben jullie dat wel eens gedaan nicci of sammie?

renate, hoe gaat het met je buikje, begint ie al te groeien?

iris, als je nog af en toe meeleest, ik denk nog steeds aan je hoor en duim nog steeds.

hier alles goed, vannacht weer goed geslapen, heb haar om half 6 wakker gemaakt. omdat ze niet altijd zo hard groeit probeer ik haar nog 7 voedingen te geven dus laat ik haar nog maar niet helemaal doorslapen. ben benieuwd hoe laat ze anders wakker zou zijn geworden,

groetjes,
esther

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 14:07
nicci

Esther ik zit op baby zwemmen, we zijn vandaag al weer geweest. Ik ben gegaan toen ze 3 maand oud was. Ze vind het de laatste tijd echt geweldig. Voor zo'n heel kleintje is een half uur meer dan zat.Ja ik voel me dus ook een huisvrouw, en ik vind het huishouden ook echt niet leuk. Ik heb echt een hekel aan poetsen en boenen, striijken koken en dat soort dingen. Moet maar eens een hobby gaan vinden.

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 21:35
esther

ha, dat herken ik nicci! wat leuk, ik denk dat ik over een paar weken eens ga proberen, dat babyzwemmen. hopelijk wordt het weer snel mooi weer, ik hou erg van wandelen, dus hoop dat we er snel weer op uit kunnen. hopelijk vind je snel een baan!
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 22:57
Renate

Online Status
Hallo allemaal!

Ja het begint een beetje te komen, het buikje!! Ik ben er erg blij mee! Gek of niet! Wie is er nou toch blij met een dikke buik?... Mijn vriendin zit met haar zoontje ook op babyzwemmen en ze vinden het erg leuk! De ene keer zwemt hij met papa en dan weer met mama. Hij doet het erg graag.
Donderdag mag ik weer naar de verloskundige... wat gaat de tijd toch snel nu! Misschien heb ik dan meer nieuws.

Liefs Renate

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 12:01
esther

de tijd gaat zeker snel! over 5 weken heb je alweer de 20 weken echo. ik was ook blij met mijn buik, maar baal nu wel van de extra kilo's. weeg nog meer dan 10 kilo meer dan voor de zwangerschap, ik dacht dat het door de borstvoeding wel eraf zou vliegen maar dat viel tegen. ach, ik moet niet klagen, ik heb een prachtige dochter ervoor teruggekregen. ze ligt nu in bed gezellig te kletsen, maar ze moet eigenlijk slapen, wel schattig ook.
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 22:23
nicci

Ja ik vond het ook heerlijk toen mijn buik begon te groeien helaas ben ik nu ook nog veel te dik. Af en toe denk ik mensen zullen wel denken dat ik weer zwanger ben, maar ja bij mij komt het wrs door de schildklier.Ja over 5 weken zit je op de helft.

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 11:06
Renate

Online Status
Hey allemaal!

Ben afgelopen donderdag weer naar de verlosk. geweest. We hebben het hartje gehoord!!! Echt super leuk! Nu gaan ze toch weer uit van 9 november! Ze weten ook niet wat ze willen daar! 21 juni mogen we weer terug en 26 juni krijgen we de 20 weken echo. Mijn buik begint nu echt te groeien, je ziet het al best aardig. Stiekem vind ik dat wel leuk! Nou tot mails!

Liefs Renate

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 11:09
Renate

Online Status
Waarom doet mijn banner het nu niet meer?

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 11:14
Renate

Online Status
Even kijken of ie het nu doet.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >