< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...
19/04/2007 @ 09:30
anneleen

Ik mag echt niet te vroeg gaan bevallen. Heb nog niks in orde van kaartjes of doopsuiker.... AAAAhhhgggrrr, sebiet schiet ik nog in paniek! hihi.
Volgende week is mijn manneke terug thuis uit Frankrijk en dan beginnen we er goed aan hoor!
Zolang de kleine man maar kan slapen als hij thuiskomt he, en dat kan al.

Lindeke, er zijn er genoeg die met weeen naar het ziekenhuis gaan, nog geen ontsluiting hebben en een paar uurkes erna al gewoon bevallen. Het wil dus allemaal niet zoveel zeggen.
Gelukkig is het weer wat afgekoeld, dat scheelt toch ook al weer een beetje voor je dikke pootjes denk ik.
En dokter leiden een bevalling inderdaad niet zo heel graag in, omdat het voor net iets meer complicaties kan zorgen. Maar ene keer aan je uitgerekende datum gaan ze het er wel over hebben hoor!

Ik hoop voor je dat je kleine spruit nu snel mag komen. Mij gaat het allemaal een beetje te snel! Ik wil nog zoooo graag zwanger blijven, maar over just 7 weken wordt onze klein poffertje normaal geboren!

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 08:45

Online Status Stuur bericht
nog niks ,lindeke?

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 10:17
Lindeke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo iedereen,

Hier nog steeds niets hoor...ppfff
Morgen naar de gyno,ben eens benieuwd wat hij gaat zeggen!
Heb wel heel vaak harde buiken die lastig zijn en menstruatiepijn in de rug ma na een uur of 2 stopt da meestal

Nu ja wachten wachten wachten....bwweeiiikk!

Lindeke XxX

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 14:30

loop veel trappen op en afen wat bij mij hielp wat veel gini drinken.ze hadden dat mij wijs gemaakt,dus ik dat gedaan en inderdaad om 3.00 's nachts had ik weeen,maar om 7.00 waren ze gedaan.ik kon erna geen gini meer zien!

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 12:30
Lindeke

Hey iedereen,

Zoals jullie zien loop ik nog steeds rond
Ben nu 1 dag overtijd,ben gisteren naar de gyno geweest en hij zei van toch een week overtijd te gaan voor er word ingeleid!
Ik heb nog steeds geen ontsluiting en omdat ik klaagde van duizeligheid mocht ik een half uur aan de monitor gaan liggen...was wel speciaal om het hartje te horen en alles te volgen op da scherm
Had lichte weeën maar niet voldoende om te blijven!
Mijn BD was 10/6 wat laag was en die duizeligheid kon verklaren!Maar natuurlijk liever wat te laag dan te hoog hé!
Nu donderdag moet ik terug naar de gyno gaan...

@Nancy:hihi Gini drinken,ja daar had ik nog al van gehoord en trappen lopen en wandelingen maken,en lekker rollebollen met men vriend...doen we allemaal maar niks helpt..

En met de rest alles ok?stillekes hier zenne!!

Groetjes

Lindeke(mieke)

XxX

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 12:54
Petra (werk)

Hey Lindeke,

Je baby zal het goed hebben in je buik. Nu kan je toch al een beetje gaan aftellen, ten laatste volgende week heb je je baby in je armen. Tuurlijk hopen we dat de weeen toch nog beginnen zonder ingeleid te worden.

En vind dat je elke dag iets moet komen schrijven, zo weten we wanneer je gaat bevallen als we je enkele dagen niet gehoord hebben

Hier niet veel tijd om achter de pc te zitten, met zo een goed weer, zitten we veel buiten (wandeling maken met jolien, wat in de tuin werken,...)

Alles goed met de rest?

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 11:26
Lindeke

Hey iedreeen,

Nog steeds niets hoor
Af en toe krampen en that's it!
Morgenavond naar gyno ben eens benieuwd welke dag we gaan afspreken!

groetjes

Lindeke XxX

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 19:33
weweke

Hey allemaal,

De dakwerken zitten er hier eindelijk op.
Volgende week maandag naar de gyn voor routine onderzoek en echo.
Ik kan niet wachten want de laatste dagen heb ik het echt zwaar.
Constant harde buiken, slapende benen, krampen, pijnlijk bekken en onderrug en slapeloze nachten.
Mss voel ik me wat meer op men gemak terug na het bezoekje bij de gyn.
Verder moet het daar goed zijn in men buikje want het lijkt daar soms wel op een pretpark. Zoveel bewegingen, tuimelingen, schoppen echt wel fijn om te voelen als ik al eens wat minder pijn heb. Maar dankzij die hevige bewegingen ben ik toch gerust dat met de baby alles ok is.

@ lindeke: pff zo overtijd gaan, het moet niet leuk zijn. De drang moet groot zijn om je kleintje vast te houden.

Groetjes Weweke

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 08:01

hallo lindeke,
weet je al iets?volgens mij vind jou kindje het te warm om naar buiten te komen.heeft de gyne al een gewicht en groote geschat?maar op jou profiel te zien ben jij mager van aanleg en zal jou kindje zeker niet te zwaar zijn.laat nog iets weten he

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 10:47
Lindeke

hey iedereen,

Zoals je ziet loop ik hier nog altijd rond
Ik denk ook dat ons boeleke het te warm vind..hihi
Wel morgen om 10u moet ik nog eens naar de monitor gaan en zondagavond om 20u mag ik binnenkomen en dan leiden ze me maandagmorgen in!
Ben wel zenuwachtig nu zenne...en ook gewoon het gedacht dat we maandag ons schatteke bij ons hebben wwaaaw

de gyne heeft alleen nog maar het gewicht geschat en hij zei rond de 3kg600 maar dit was wel vorige week!!
dus dames...spannend hé!

Ik vraag me wel af of ik zondag al een kamer krijg toegewezen of zou ik direct naar de verloskamer moeten!
Tis maar die nacht in de verloskamer zal maar saai zijn denk ik want eerst gaan ze me iets geven voor men bmh te laten rijpen(heb ik van horen zegge)

groetjes

Lindeke XxX

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 11:36

toen ze bij mijn 1ste dochter moesten inleiden was de verlos en arbeidskamer nog apart.ik moest die avond al in de arbeidskamer.om er 's morgens om half zes aan te beginnen.nu het twee in één kamer is zal je ook in bevallingskamer direct terechtkomen.voorzie je op genoeg lectuur want er is geen t.v.enkel een stereotoren.het bed dat er staat vormen ze om tot een bed met beugels als je 10cm hebt.het ziet er een gewoon bed uit.
de nacht kan lang duren als je niet kunt slapen(zoals ik)
en je hoort van alles op de gang.dus slaap thuis nog maar wat bij!misschien dat het van opwinding en zenuwen toch nog spontaan komt tegen zondag!wie weet...nog veel succes he lindeke,ik ken je amper maar denk toch hard aan jou.ten laatste maandag heb je je babytje en gaat er een nieuwe wereld open.good luck! nancy xxx

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 23:30
Noortje

Hey,

nog eentje hier dat zich wil aansluiten.

Ben Noor, 22 jaar. Ben eigenlijk van Keerbergen, 2 jaar in Mechelen gewoond, en wij hebben net een huis gekocht in Haacht.

Veel succes Lindeke!

Noor

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 20:46
Petra

Hallo allemaal,

Lindeke, eindelijk is het dan zover. Waarschijnlijk ben je nu al in het ziekenhuis en hebben jullie morgen je baby in jullie armen. Heel veel succes en we wachten vol ongeduld op je bevallingsverhaal.

Noortje, welkom. In je profiel las ik dat jullie voor een tweede gaan. Hopelijk is het zover want op je banner ben je reeds twee dagen overtijd.

Weweke, de dakwerken eindelijk achter de rug, nu kan je het wat rustiger aan doen. Wel leuk dat je je baby zo vaak voelt bewegen, zal wel een geruststelling zijn. En maandag terug echo.

Hoe is het met de rest? Alles goed?

Hier alles nog steeds goed. Hebben gisteren met Jolien in het zwembadje gezeten en van water heeft ze echt geen schrik, zo een waterrat.
Heb ook nieuwe foto's op haar onlinefotoalbum gezet.

Groetjes
Petra

Heb ons lijstje er nog eens bijgehaald, zo kunnen Wenneke en Noortje het aanvullen.

ZWANGER:
*Lindeke, 27j, Tremelo, 1e kindje verwacht op 23/04/2007
*Anneleen, 26j, Tremelo, 1e kindje verwacht op 24/06/2007
*Weweke, 28j, Haacht, 1e kindje verwacht op 30/06/2007

MAMA reeds:
*Nancy, 28j, Heist o/d Berg, dochter Gina (20/9/00); dochter Femke (30/8/02); zoon Jochen (20/9 /06)
*Petra, 32j, Grootlo, dochter Jolien (13/11/2006)
*Veerle, 28j, Rijmenam, zoon Achiel (01/12/2006)
*Cathy, 28j, Haacht, zoon Jonas (05/07/2006

[Laatst gewijzigd door Petra - 29/04/2007 @ 20:49] - Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 23:27
Noortje

MAMA reeds:
*Nancy, 28j, Heist o/d Berg, dochter Gina (20/9/00); dochter Femke (30/8/02); zoon Jochen (20/9 /06)
*Petra, 32j, Grootlo, dochter Jolien (13/11/2006)
*Veerle, 28j, Rijmenam, zoon Achiel (01/12/2006)
*Cathy, 28j, Haacht, zoon Jonas (05/07/2006
*Noor, 22 jaar, Haacht, dochter Laure (04/07/2005)

En niet zwanger...

[Laatst gewijzigd door Noortje - 29/04/2007 @ 23:29] - Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 19:29

wij wachten inderdaad vol ongeduld op het verhaal van lindeke...een jongen of een meisje...hoe noemt hij of zij...we zullen moeten wachten tot tegen het weekend.
jochen heeft al een hele week diarree,niet zoveel honger en zeurt de hele tijd.ben is naar de kinderarts geweest(woensdag).er staan vier tandjes klaar en heeft last van de warmte.moest ook een staaltje stoelgang binnenbrengen.ook getest op rotavirus,hoewel hij ingeent is...nu is het maandag en is het nog steeds het zelfde.
zo is het altijd wel iets hier en is hij nog geen enkele keer kunnen gaan zwemmen.

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 21:51
Petra

Hallo allemaal,

Nog steeds geen Lindeke, we zijn vol ongeduld aan het wachten.

Noortje, he wat jammer, het zou leuk zijn moest er een nieuwe zwangere bijkomen in ons kliekje. Ik zou zeggen vol goede moed naar de volgende periode.

Nancy, hoe gaat het met Jochen, is hij al wat beter? en is het nu het rotavirus? Het is echt wel zielig al je je kleine ventje zo ziet afzien. Hopelijk is hij snel weer beter.

En hoe is het met de rest?

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 13:13
mieke

hey,

ben precies beetje laat, jullie ijn bijna allemaal al bevallen... Ik woon in Tildonk en ben zwanger van ons eerste. Als er nog zwangeren uit de buurt zijn...

groetjes

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 13:41

petra,nee het was geen rotavirus,oef!zou ook niet mogen he als hij ingeent is.hij is al wat beter.ik kwam is piepen of lindeke al iets laten weten heeft!

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 23:05
Lindeke

Hey iedereen,

Joepie........eindelijk is ons lief dochtertje geboren!
ons Anouk!
Ze woog 4,100kg en mat 52cm,de bevalling was kort maar krachtig(4u)

Verdere details volgen alst hier effe iets minder druk is!
heb een foto op profiel gezet!

Groetjes van een trotse Mama

Lindeke XxX

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 07:35

proficiat lindeke,met je wolk van een dochter!ze zag er fantastisch en kerngzond uit!nu kun je eindelijk genieten van je langverwachte baby!ik wens jou en je gezinnetje veel succes,zalige momenten samen en veel liefde!!
groetjes nancy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >