Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 09:30 anneleen | Ik mag echt niet te vroeg gaan bevallen. Heb nog niks in orde van kaartjes of doopsuiker.... AAAAhhhgggrrr, sebiet schiet ik nog in paniek! hihi. Volgende week is mijn manneke terug thuis uit Frankrijk en dan beginnen we er goed aan hoor! Zolang de kleine man maar kan slapen als hij thuiskomt he, en dat kan al. ![]() Lindeke, er zijn er genoeg die met weeen naar het ziekenhuis gaan, nog geen ontsluiting hebben en een paar uurkes erna al gewoon bevallen. Het wil dus allemaal niet zoveel zeggen. Gelukkig is het weer wat afgekoeld, dat scheelt toch ook al weer een beetje voor je dikke pootjes denk ik. En dokter leiden een bevalling inderdaad niet zo heel graag in, omdat het voor net iets meer complicaties kan zorgen. Maar ene keer aan je uitgerekende datum gaan ze het er wel over hebben hoor! Ik hoop voor je dat je kleine spruit nu snel mag komen. Mij gaat het allemaal een beetje te snel! Ik wil nog zoooo graag zwanger blijven, maar over just 7 weken wordt onze klein poffertje normaal geboren! |
21/04/2007 @ 08:45![]() | nog niks ,lindeke? |
| 24/04/2007 @ 12:54 Petra (werk) | Hey Lindeke, Je baby zal het goed hebben in je buik. Nu kan je toch al een beetje gaan aftellen, ten laatste volgende week heb je je baby in je armen. Tuurlijk hopen we dat de weeen toch nog beginnen zonder ingeleid te worden. En vind dat je elke dag iets moet komen schrijven, zo weten we wanneer je gaat bevallen als we je enkele dagen niet gehoord hebben ![]() Hier niet veel tijd om achter de pc te zitten, met zo een goed weer, zitten we veel buiten (wandeling maken met jolien, wat in de tuin werken,...) Alles goed met de rest? Groetjes Petra |
| 25/04/2007 @ 11:26 Lindeke ![]() | Hey iedreeen, Nog steeds niets hoor ![]() Af en toe krampen en that's it! Morgenavond naar gyno ben eens benieuwd welke dag we gaan afspreken! groetjes Lindeke XxX |
| 04/05/2007 @ 13:13 mieke ![]() | hey, ben precies beetje laat, jullie ijn bijna allemaal al bevallen ... Ik woon in Tildonk en ben zwanger van ons eerste. Als er nog zwangeren uit de buurt zijn...groetjes |
04/05/2007 @ 13:41![]() | petra,nee het was geen rotavirus,oef!zou ook niet mogen he als hij ingeent is.hij is al wat beter.ik kwam is piepen of lindeke al iets laten weten heeft! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...

en wat bij mij hielp wat veel gini drinken.ze hadden dat mij wijs gemaakt,dus ik dat gedaan en inderdaad om 3.00 's nachts had ik weeen,maar om 7.00 waren ze gedaan.ik kon erna geen gini meer zien!