volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/01/2007 @ 23:16 | Hallo Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan van clearblue met de blauwe dop. De horizonatale streep was felblauw en de verticale streep was heeeeeeeeeeeeel dun je moet egt goed kijken ma hij is ook vaag blauw. Dat betekend toch dat je zwanger bent oei oei ik wil zo graag zekerheid hihihhihi ma volgens de test ook al is 1 van de lijntjes heel dun kruisje is zwanger.. Groetjes elly |
| 25/01/2007 @ 16:20 W!zzy'82 ![]() | Ik had dit zeker met ochtendurine gedaan maar als je een latere eisprong hebt gehad dan heb je ook op die moment nog niet veel HCG hé... |
| 31/05/2007 @ 12:15 | zwangerschapstest kruidvat streep vaag Hoi meiden, Ik zit echt in de zenuwen! Me man en ik zijn nu 3 maanden gestopt met de pil en is de kans van zwanger worden dus vergroot! Nu ben ik 5 dagen over tijd en heb al met 2 dagen overtijd een test gedaan die negatief uitpakte. Vandaag heb ik weer een test en je ziet een heel vaag blauw streepje!!! ik twijfel enorm maar begrijp uit jullie teksten dat ik niet de enige ben?? Is het mogelijk dat ik zwanger ben ookal is het streepje zo vaag!!! Morgenochtend zal ik nog een test doen met ochtendurine. ik heb hier zolang op gewacht en was bang dat ik nooit geen kinderen zou kunnen krijgen. Ik hoor jullie reactie graag... Gr. Bianca |
| 08/09/2007 @ 22:32 | zwangerschapstest kruidvat vaag streepje Hallo dames... Nou ik zit dus met dezelfde dilemma!! Ik moest afgelopen keer op 16 augustus ongesteld worden! Maar werd het pas twee dagen erna, of ik het een ongesteldheid kan noemen, weet ik niet! Want ik had heel erg veel kramp en ik ging toen naar de wc en vloeide echt super helder bloed, net of het water was ![]() En ik had echt verschrikkelijk kramp in me buik, en ik heb ook maar twee dagen gevloeid! Maar sindsdien, ben ik vaak s'morgens misselijk en dus ook in de avond uren!! Nou heb ik vorige week een kruidvat test gehaald, en ging hem uitvoeren. Maar omdat ik al moeder ben van een meid van 6, weet ik hoe ze werken. Tenminste dat dacht ik!! Dus ik hou me staafje in een potje met urine en bleef kijken naar de venstertjes... En doordat er eigenlijk in het eerste venstertje niet meteen een streepje kwam en het tweede streepje er al stond heb ik hem aan de kant gegooid met het idee ik ben niet zwanger ![]() Nou de volgende ochtend toen ik net wakker was en op de wc zat, en het testje nog in de wasbak zag liggen, dacht ik nog...ik kijk nog even voor de zekerheid!! En verdraaid ik zie twee streepjes..!! Ik dacht meteen het is raak ik ben zwanger! Dus ik me huisarts gebelt en me verhaal uit gelegd en hij bood aan om bij hem langs te komen om een testje te doen... Zo gezegd zo gedaan, ik er heen en een testje doen... Nou je gelooft het niet negatief!! Maar in me gebdachte bleef ik er bij, als ik niet de zwangerschapshormomen HCG heb komt er ook geen tweede streepje....die reageerd alleen daar op!! Dus ik weer naar de kruidvat...koop een testje en ik naar huis...en ga weer een testje doen bij mezelf.... En dit keer blijven kijken hey hahah En ja hoor een heel licht blauw streepje kwam eraan, alleen stond hij niet precies in het midden...precies hetzelfde als testje 1 van de kruidvat.... Dus ik twijfelen....er is iets niet goed met die testjes van de kruidvat, dacht ik nog...!! Maar ik wou toch zekerheid hebben!! En ben s'middags nog naar de etos gegaan om van clearblue een testje te halen... Ik kocht er meteen twee in 1 verpakking... Dus ik s'avonds nog 1 doen....negatief!! ![]() Nou toen zakte me broek van me reet, echt waar!! Maar ik gaf de hoop nog niet op en dacht ik doe die andere morgen ochtend met me ochtend urine. Ik ben de hele avond niet naar de wc gegaan hahaha Meteen me bed in, s'morgens opgestaan en meteen naar de wc gerend om weer een testje toe doen En ja hoor.....negatief!! Nou toen wist ik het helemaal niet meer, omdat de dokter me ook had gezegd. Als jij niet zwanger bent en jouw lichaam geen HCG hormonen aanmaakt, kan er absoluut geen tweede streepje komen, maakt niet uit welke test jij gebruikt!! En dan bleef de hele week in me hoofd rond spoken!! En ik had dus al heel wat forums afgelezen om wijzer te worden!!! En op sommige een berichtje geplaatst.... Nou kreeg ik vandaag een reactie terug op 1 berichtje van me....en die vrouw vertelde me dat ik nog een paar dagen moest wachten en dan nog een testje moest doen...!! Zo gezegd zo gedaan, ik ben vandaag weer naar de kruidvat gegaan...dit keer een andere Kruidvat hahahaEn voer vandaag weer een testje uit...en nu zie je in het bevestingsvenstertje die je normaal aan geeft dat je zwanger bent...en echt super licht blauw streepje, alleen nu wel in het midden en wel zo dik zoals hij hoort te zijn.. Alleen nu twijfel ik zo erg, dat ik gewoon te erg hoop dat het er staat!! Maar ik ben vanavond met dat testje bij verschillende mensen langs gegaan, of hun wat konden zien.... En hun zeggen ook dat er een heel vaag blauw streepje staat... ![]() Maar toch ben ik niet zeker van me zaak...!! Want ik heb ook op veel forums gelezen, dat heel veel vrouwen miskramen krijgen zonder dat ze het door hebben... Dus dat het eitje bevrucht raakt net nestelt en dat je het al kan verliezen tegelijkertijd met je aankomende ongesteldheid..., Dus nu twijfel ik, zou ik het dan al verloren zijn met me vorige vage ongesteldheid, of ben ik dan echt net twee weken en 5 dagen zwanger?? Maar het lijkt me toch echt dat als jij niet in jouw lichaam de hormonen HCG heb, dat er ook geen tweede blauwe streep ontstaat, want die reageerd alleen op HCG. Is er iemand die het zelfde heeft meegemaakt dan mij en die mij kan advieseren. Of iemand die gewoon weg weet wat er met me aan de hand is...?? Want ik zelf begrijp het niet, of het dringt gewoon weg nog niet tot me door!! Heel veel liefs Kaatje |
| 10/10/2007 @ 08:13 christa ![]() | Ik zie nu pas dat je bericht een maand oud is en misschien lees je dit niet meer...maar ben toch wel benieuwd hoe het gegaan is verder. |
| 25/11/2007 @ 13:18 | Zwanger of nie Hallo, Ik heb net samen met mijn vriend een zwangerschapstest gedaan en ik had een heeeeeeeel vaag blauw streepje. (heeelll vaaag) Is er nu kans dat ik zwanger ben???? Spannend!!!! Groetjes, Deb |
| 25/11/2007 @ 13:24 happy | Hoi Deborah, Vaag of niet vaag een streep is een streep!!! Je bent dus zwanger, mijn eerste test was ook een heel vaag blauw streepje maar ben toch echt zwanger. Dat heeft te maken met de hoeveelheid hcg in je bloedf en dat is aan het begin van je zwangerschap natuurlijk nog niet zo sterk aanwezig als in een later stadium!! Alvast gefeliciteerd!! Groetjes happy |
| 25/11/2007 @ 13:45 | Hoi Happy, Dank je wel!!! We durven nog niet zo blij te zijn, maar je berichtje heeft wel geholpen!!! Dank je !!! Je bent de eerste die ons feliciteerd!!!! Spannend he!!! Groetjes , Deborah en Fresh (vriend) |
25/11/2007 @ 13:58![]() | hoi deborah! een streepje is inderdaad een streepje! dus ga je een voorzichtige proficiat wensen!!!hou ons zeker op de hoogte! groetjes |
| 26/11/2007 @ 12:27 deborah | Dank jullie wel voor je reactie!! Ik kom net bij de dokter vandaan en die zegt hetzelfde , heb nog wel even een nieuwe test gekocht, die ga ik vrijdag(als we tot dan kunnen wachten )testen. Vind het heeeeeel spannend en helemaal te gek als ik ZWANGER ben. XX Deborah |
| 29/11/2007 @ 19:50 anoniempje | hey allemaal ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan...ik ben nu al 12 dagen over tijd,daarom dat ik het deed, normaal gezien ben ik wel redelijk op tyd, nu het zit zo. toen ik de test deed zag ik geen blauwe streepje verschijnen.maar toen ik enkele tyd later terug keek stond er wel een blauwe streepje,ik ga de test nog is zeker terug doen. heb wel pijn in me borsten,geregeld heb ik ook krampen in men onderbuik en gisteren was ik de hele dag zo misselijk als iets. ik heb bang dat ik het streepje in men verbeelding zag,deze morgend nog eens naar gekeken,stond er nog ik hoop dat het zover is...maja binne 2 dagen nog is proberen |
| 30/11/2007 @ 07:44 Maggie | ik had wel dat mijn controlestreep eerder verscheen....maar bij predictor mag je 10 minuten wachten en binnen 10 minuten stond er toch wel een 2e streepje. wel stond er op de verpakking dat een 2e streepje na 30 minuten niet meer betrouwbaar is....dus even goed opletten of je het streepje binnen een bepaalde tijd zag verschijnen.... |
| 30/11/2007 @ 15:18 happy | hey deborah ben heel benieuwd heb je de tweede test al gedaan???? En was de streep duidelijker?? Liefs Happy |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

zwangerschapstest clearblue vaag kruisje