< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » Bloedverlies tijdens zwangerschap

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
Bloedverlies tijdens zwangerschap
16/04/2007 @ 18:43

hoi
ik ben al 9 maand bezig om zwanger te worden,
ik ben altijd geregeld op tijd met men maandstonden
nu ben ik reeds 9 dagen overtijd 3 dagen geleden deed ik mijn eerste urine test die beek negatief te zijn
maaar nu heb ik nog steeds geen maandsonden en ik moet al een ganse week veel plassen en heb een druk op mijn blaas zodat ik presies heel dringend moet gaan plassen
en 2 dagen geleden begonnen mijn borsten pijn te doen de klieren zijn opgezwollen-.

ook ben ik snel moe dus door al deze dingen dacht ik toch zwanger te kunne zijn en voelde me super gelukkig
maar vandaag had ik ineens wabt bruin bloed in mijn broekje-
en bij het afkuisen na het toillet gebruik ook een klein beetje ik heb wel wa meer slijm verlies sinds in overtijd ben
maar ik ben bang dat ik schijnzwanger ben omdat iedereen zegt dat ik er te veel mee bezig ben
maar ja
nu ben ik in paniek omdat ik zo graag zwanger wou zijn
ik voel me heel ongemakelijk en ben bang om ongesteld te worden
kan er iemand mij raad geven of zegge wat dit presies is ik wou nog een nieuwe test gaan uitvoeren deze week
ik hoop echt dat ik zwanger ben.....

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 20:36
lau36

hoi,

ook ik ben al een tijdje gestopt met de pil en hoop elke maand weer dat mijn ongestedheid uit blijft.
Mijn cyclus is altijd 27 of 28 dagen dus toen ik maandag biet ongesteld werd was ik erg enthiousast. tot gister was er nog niets... tot vanmorgen bij t plassen toen verloor ik wat bloed maar daarna dus niets meer. een test was gistermorgen negatief. dus wat moet ik nou denken? kan het zijn dat ik toch zwanger ben?

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 15:41

Hallo allemaal,

Ik hoop dat het allemaal positief afloopt voor jullie, zelf zit ik nu in de 7e week van mijn zwangerschap, maar kan er nog niet echt van genieten. Vorige week donderdag en vrijdag had ik opeens een beetje bloedverlies, die daarna stopte voor 2 dagen en gisteren zag ik weer wat bloed, dit maakt mij erg onzeker, heb er verder gelukkig geen buikpijn bij, morgen naar de gynaecoloog, ben blij als ik wat meer weet.

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 02:24

Hoi Ik ben nu 13 dagen overtijd heb drie testen gedaan en zijn allemaal positief en toch verlies ik bloed heb geen krampen gehad.Het begon vrijdag met een klein beetje licht bloed verlies heb de huisarts gebelt en die zei dat het niks was zolang ik maar geen krampen kreeg en vrijdag avond werdt het bloesverlies erger net als of ik mijn mnd perido had heb daarom zaterdag nog een test gedaan en die gaf ook nog positief aan.En mijn borsten doen nog altijd pijn is voor mij niet de eerste zwangerschap heb nog 3 kids maar dit heb ik nog nooit gehad.Ik weet niet wat ik er nu van denken moet heb ook geen niks verloren op de toilet of zo alleen maar bloed en meer niet.Morgen mijn eigen huisarts maar eens bellen en kijken wat die zegt want ik weet het zelf allemaal niet meer.Wie heeft dit ook mee gemaakt ben echt wel bang dat het een miskraam is.

Groetjes linda

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 06:32

Online Status
Ik kan je heel goed begrijpen. Ik was een week over tijd en dus zwangerschaptest gedaan. Positief...joepiii !!!
Ik wou zeker zijn dus drie ldagen later terug één gedaan.
Weer positief, nu was de kans toch al heel groot...
Nog twee dagen later (eergisteren) Kreeg ik een vrij hevige bloeding, k'vond het raar...dus weer test gedaan, die gaf nog steeds positief, wat me toch nog een beetje hoop gaf. Nu ben ik gisteren naar de gynecoloog geweest. En die ziet geen vruchtje zitten. Ze heeft een bloedtest gedaan en ik krijg vandaag de uitslag, mr k'heb er geen goed gevoel niet mr bij.
Het ergste is dat je bijna nergens nr toe kan met je verdriet. t'is de natuur...da weet ikzelf...k'ben verpleegster...maar waarom voel ik me dan zo verdrietig...k'ben al sinds gisteren aan het wenen...mr het zal wel beteren zeker.
't doet me wel goed van hier wat steun te vinden

groetjes, veel geluk en sterkte voor iedereen

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 09:36

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi kittychouchou,
Mag ik even weten hoe veel weken je zwanger bent, want ik heb ook 5 dagen bloedverlies gehad maar dan wel enkel bij het afvegen van mijn vagina, na 5 dagen was het dan voorbij. Nu zaterdag ga ik een echo hebben om te kijken of het hartje klopt.
veel succes nog

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 09:50
Siepie

Beste allemaal,

Ik hoop voor jullie allemaal dat het goed afloopt en jullie allemaal toch zwanger blijken te zijn. Als je test negatief aangeeft, maar je menstruatie komt toch niet door, dan valt er niet veel anders te doen, dan te wachten. Sommige mensen testen pas 2 of 3 weken nadat ze overtijd zijn positief. Ik weet het, dan duren de dagen heeeeeeeeeel erg lang.

Een zwangerschapstest inspecteert het lichaam op het hcg hormoon (zwangerschapshormoon). Dat hormoon heb je alleen in je lichaam als je zwanger bent. Dat een test nu negatief aangeeft betekent dus niet dat je niet zwanger kunt zijn. Dat betekent alleen dat de test nu geen hcg horoon in je lichaam kan vinden. Misschien is je hcg waarde nu nog gewoon te laag om te kunnen detecteren (dit komt vaker voor).

Als je test positief aangeeft betekent dat dat het hcg hormoon in je lichaam zit en dat je zwanger bent of zeer recentelijk zwanger bent geweest. Als je een miskraam krijgt duurt het nog even voordat al het hcg hormoon uit je lichaam is, en zal de test dus nog positief aangeven.

Bloedingen tijdens je zwangerschap in het begin kunnen duiden op innestelingsbloedingen, die zijn onschadelijk. Maar deze bloedingen zijn over het algemeen minder heftig dan je menstruatie, het bloed is minder helder rood en gaat niet gepaard met pijn. Toch is het verstandig om met bloedingen in je zwangerschap altijd contact op te nemen met je huisarts of verloskundige.

Iedereen heel veel succes de komende dagen en ik hoop dat iedereen straks vol trots kan melden dat haar wondertje er aan komt.

@ kittychouchou: veel succes vandaag met het afwachten van de utslag. Laat je nog eevn wat van je horen.

@ Carola: ik zou de huisarts bellen als ik jou was. Hij kan je bloed controleren. Uit je bloed kan eerder worden afgeleid of je zwanger bent of niet dan uit je urine.

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 15:53

Online Status
de gynecoloog heeft net gebeld.
De HCG waarde is 168, en ze is er bijna zeker van dat het een miskraam is. Ze vindt het zelfs niet meer nodig om donderdag opnieuw bloed te trekken om te zien of het gestegen is.
Nochtans bloedverlies is nu veel minder maar wel rood.
Ik zal er me dus bij moeten neerleggen, mijn gevoel was al nt zo positief meer. Maar ja ergens blijf je toch een klein beetje hoop houden.
Bedankt vr de reacties die doen me echt goed.
Raar dat ik zo verdrietig ben en bijna niet kan stoppen met wenen.Nochtans heb ik een gezonde dochter, ik ben nog jong 26jr, financieel was het niet het ideale tijdstip...maar toch...eens je weet dat je zwanger bent...kijk je der rap nr uit...Normaal zou ik ongeveer 6weken moet geweest zijn.

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 16:17

Online Status
de gynecoloog heeft net gebeld.
De HCG waarde is 168, en ze is er bijna zeker van dat het een miskraam is. Ze vindt het zelfs niet meer nodig om donderdag opnieuw bloed te trekken om te zien of het gestegen is.
Nochtans bloedverlies is nu veel minder maar wel rood.
Ik zal er me dus bij moeten neerleggen, mijn gevoel was al nt zo positief meer. Maar ja ergens blijf je toch een klein beetje hoop houden.
Bedankt vr de reacties die doen me echt goed.
Raar dat ik zo verdrietig ben en bijna niet kan stoppen met wenen.Nochtans heb ik een gezonde dochter, ik ben nog jong 26jr, financieel was het niet het ideale tijdstip...maar toch...eens je weet dat je zwanger bent...kijk je der rap nr uit...Normaal zou ik ongeveer 6weken moet geweest zijn.

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 16:34
Siepie

Beste Kittychouchou!

Meid, wat vervelend om te horen zeg! Maar sorry, wat een onmens is die gyn zeg! Natuurlijk bekijkt zij deze dingen van de zakelijke kant, maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat je van de week toch opnieuw bloed wilt laten onderzoeken. Ze is er bijna zeker van dat het een miskraam is, maar bijna is natuurlijk niet helemaal!

Kun je niet via je huisarts bloed laten prikken? En als jij graag wilt dat je bloed onderzocht wordt, dan moet je erg gewoon op staan.

Natuurlijk verandert dat de situatie niet voor je, maar misschien helpt dit je wel in het verwerken.

Voor de rest kan ik niks anders doen dan je heeeeeel veel sterkte te wensen de komende periode. En wil je janken, jammer dan, doe dat maar lekker hoor als je daar behoeft aan hebt!

Heel veel sterkte gewenst en een hele grote knuffel!!!

Siepie

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 16:58

Online Status
Ik weet wel dat het vast wel zo is. Maar de kleine dingens zijn moeilijk omdat ik het volgens mij wel 99procent zeker weet mr geen 100.
K'heb zin in een goed glas wijn. Maar langst de andere kant durf ik dan weer niet voor het geval dat...Mss bel ik wel vr die volgende bloedtest. k'zal afwachten of het bloedverlies blijft aanhouden. Want de gynecoloog had gezegd dat da zeker een goeie week ging duren. Indien deze toch veel vroeger zouden gedaan zijn. Laat ik wel nog een testje doe hoor. Want k'verlies al niet zoveel meer. Toch minder dan men maandstonden, en heb ookgeen echte buikpijn.
Mr ja, k'mag er niet meer op hopen en anderzijds durf ik nog geen glas te drinken...Een grote warboel...En men vent is dan ook nog op oefening (leger)...pff

[Laatst gewijzigd door kittychouchou - 07/08/2007 @ 18:00] - Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 17:12

kittychouchou,
Ik vind dit zo erg voor je, ik wens zeker al veel sterkte in deze vervelende en droevige tijd. Het moet ook hard voor je zijn dat je ventje er nu juist niet is. Ik begin ook al weer schrik te krijgen als ik je verhaal lees. Het ene moment ben je dolgelukkig en plots nemen ze dat weer van je af, hoe naar en vervelend... ik heb echt met je te doen
groetjes en sterkte patsy

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 17:49

Online Status
ik zie nu net dat je uitgerekend was voor 31 maart. Was bij mij ook zo.
Maar daarom is het bij jou nog niet hetzelfde hè. Vast niet...Was je bloed zeer rood van kleur of eerder oud bloed (bruinachtig) en ik ken verschillende gevallen waar het wel is goed gekomen , ondanks bloedverlies.
Heb je trouwens al een echo van je kindje gezien of moet je nog vr de eerste keer gaan
vele groetjes en echt bedankt vr je reacties het doet goed dat ik het toch een keertje kwijt kan.
vele groetjes

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 19:47

help! Ik heb sinds vanavond weer bloed verlies, maar geen pijn in mijn buik. Ik heb al eens vijf dagen bruin bloedverlies gehad en nu heb ik dat weer. Ik ben zo bang, ik heb direct gebeld naar mijn huisarts en morgenochtend moet ik bloed gaan laten nemen en ik moet veel rusten, ik mocht normaal gezien niet meer gaan werken, maar ik ben net uit verlof en durf niet te zeggen op mijn werk dat ik thuis moet blijven want ze weten nog niks van mijn zwangerschap. Ik ben nu 6 weken zwanger, ik ben zo bang...

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 00:57

Online Status
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwanger en bloedverlies
kittychouchou
07/08/2007 - 21:21

Ja dat is echt een moeilijk dilemma. Maar eerlijk gezegd zou ik toch thuis blijven tot je weet dat alles OK is.Ik weet dat je werk ook heel belangrijk is (vooral als je een kindje krijgt)...Maar ik spreek een beetje uit ervaring als ik zeg dat je (moest het dan toch mis gaan) je het jezelf niet zou vergeven als je toch zou gaan werken zijn...Langst de andere kant zeggen ze dat (als het een MK zou zijn) dit niet echt kan vermijden, ook niet dr je kalm te houden...mr ik zou het zekerste vr het onzekere nemen...
Positief is dat je precies wel 'oud' bloed verliest en geen nieuw (helder rood)...
Natuurlijk is de beslissing of je gaat werken aan jou, als het niet zwaar lichamelijk is, zal het wellicht nt veel verschil maken...maar psychisch achteraf mss wel...Ik duim vr een goede afloop echt waar...

PS: Bloedverlies is ineens bijna helemaal verdwenen bij mij, en ik weet niet wat ik moet denken...Ze hadden 10dagen bloedverlies voorspelt en is gedaan na 2dagen en HCG waarde van 168..verdoeme da's allemaal verwarrend

Allé, genoeg over mezelf laat zeker nog iets van je horen & vooral sterkte en positief blijven denken, bij jou is de kans nog groot hoor...vooral omdat het geen 'vers bloed'lijkt te zijn.
Ik weet dat het moeilijk is...EN VOORAL AL ALS JE AL EEN HELE TIJD AAN HET PROBEREN BENT. iK BESSEF ECHT WEL DAT DE ZAAK DAN NOG HEEL WAT DELICATER WORDT.
Hopelijk loopt alles nog positief af...laat me zeker iets weten...maar vergeet niet, er is nog altijd een goede kans voor jou hoor!!!

Vele knufjes

[Laatst gewijzigd door kittychouchou - 08/08/2007 @ 01:09] - Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 15:58
sanke

Online Status
hallo,
ik ben nieuw hier .
ik heb een vermoede dat ik zwanger ben!!
ik ben 2 weken over tijd, en ik ben bijna altijd heel stipt, maar zondag had ik ineens een bloeding
waar ik hard van verschoot als ik mijn maandstonden heb, heb ik altijd heel veel pijn nu niet en na een dag en een half was het weg ,maar als ik mij afveeg dan heb ik nig wat van dat bruin verlies
ik zou naar de dokter moeten maar durf niet echt

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 16:49

hallo,
ik ben hier met heel slecht nieuws, ik ben net terug uit het ziekenhuis. Ik ben vanmorgen binnen gegaan langs de spoed met heel zwaar bloedverlies en bijna geen buikpijn. Ze hebben een inwendige echo genomen en toen zagen ze dat ik een miskraam heb gehad. Ik ben er kapot van, ik ben moe en doe niks anders dan wenen.
Ik wens iedereen veel succes toe en hopelijk lopen de zwangerschappen allemaal goed af.
groetjes patsy

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 17:01

Online Status
speciaal voor redster,

Ik leef echt met je mee. Zonder liegen, ik begon weer spontaan te wenen toen ik het bericht las.
Ik was ook echt op je uitslag aan het wachten, k'had het zelfs tegen men ventje gezegd...
K'wou dat ik iets kon zeggen om je beter te doen voelen. Maar daar bestaan geen woorden voor.
Het klinkt stom, maar als je zin hebt om te wenen, doe dat dan gewoon...
Ik hoop dat je steun kan vinden bij je ventje en vrienden...Hoewel het iets is dat je vooral zelf begrijpt en moet verwerken, ookal doet derest zo zijn best. Het is jouw lichaam...En mss klinkt dit ook wel stom...Maar ergens had ik het gevoel dat men lichaam gefaald had, terwijl ik met men verstand goed !!! weet dat het de natuur is. Je kan er zo naar uitkijken om iets samen te hebben (en maken) met de persoon van wie je houdt, en je wil je ventje ook dit mooie cadeau geven...En wanr dit niet van een leie dakje loopt...Voelt dit gewoon klote !!!Vanaf het moment dat je weet dat er een nieuw klein mensje in je groeit, kijk je er nr uit en koester je het. Hoewel de meesten die dit zelf niet hebben meegemaakt dit niet echt begrijpen...

Ik ga je laten...Maar wens je veel sterkte toe...Hopelijk hoor ik iets van je (privé is ook mogelijk)
knufjes

[Laatst gewijzigd door kittychouchou - 08/08/2007 @ 17:09] - Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 17:09

Online Status
Sanke,
heb je al een zwangerschapstest gedaan ?
Maar ja, moest het een miskraam zijn dan blijft die toch gewoon positief aangeven...Maar daarom is het bij jou niet zo hoor. In 50% van de gevallen is het verdere verloop positief bij bloedverlies.
Maar ik zou toch zo snel mogelijk een afspraak maken met de gynecooloog. Indien je je verhaal verteld zal je vast wel snel mogen gaan.
Ik versta dat je niet echt durft te gaan... Maar ooit moet je het toch doen...zekerheid is soms beter dan onwetentheid.
het is in ieder geval positief dat het nu gestopt is en dat je precies oud bloed verliest (bruinachtig ipv van helder rood)
Maak gewoon die afspraak, dat is het enigste dat echt opklaring kan brengen.
vele groetjes, sterkte en hopelijk horen we nog iets van je

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 21:27
sanke

Online Status
kittychouchou,

ik had een test gedaan maar die was niet duidelijk
ik ga morgen bellen voor een afspraak
het was niet veel bloed niet te vergelijken met wat ik verlies tijdens mijn maandstonden
in maart ,was ik mijn kindje kwijt na 18 weken
vandaar die schrik maar toen was het helemaal anders
ik had van in het begin zeer ,steken en bovendien was alles zeer zwaar
nu ben ik wat misselijk en heel moe, pijnlijke borsten
ik mag nu echt niet klagen

en voor redster
veel sterkte , ik wou dat ik je kon helpen
ik weet hoe je je kan voelen
ik heb dat ook erg gehad toen dagen heb ik geweent

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >