Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/02/2007 @ 17:06 sandy | Hoi dames, zit in de bejaardenzorg,thuiszotg,ga de mensen thuis helpen met alles wat ze niet meer zelf kunnen en een luisterend oor bieden. Ga idd is een goed babbeltje doen en hopen dat hij luisterd. Zo ben ermee weg ga bij mijn ouders eten. Cathy mooi foto en idd gaat snel he.Robbe heeft ook al maatje 74,en is ong 70cm groot en weegt 8kg300,ook al ne flinke kerel hoor. Groetjes, Sandy |
| 09/03/2007 @ 07:54 sandy | Hoi dames, weer een week voorbij nog een dagje te gaan,een redelijk zwaar vandaag,een goed gevuld programma maar dan is de werkdag ook weer snel om . Vanavond gaan zwemmen,hopelijk houdt mijn ventje nu iets langer vol om elke week te gaan zwemme,zou voor hem ook ni slecht zijn wekelijks sporten. Gisteren vergadering op het werk,vind ik altijd zo zwaa,na een uur heb ik altijd barstende hoofdpijn. Met de kindjes is alles beter alleen gaat Zoey echt niet graag naar school en is elk excuus om thuis te blijven goed.Forceer het niet want anders wil ze misschien niet meer gaan.21 maart is het lentefeest en dit jaar voor de ouders,kijk er enorm naar uit om naar ons meisje te gaan zien,vorig jaar was het voor de grootouders. Robbe is eindelijk van de waterpokken vanaf en alles is mooi aan het genezen,dat flesje dat ik uit sluis heb meegebracht is echt iets goed,hij heeft er echt minder jeuk door. Debby en alles goed geweest,ben echt benieuwdga je voor een kerstkindje.Hoe is het met Rayn. Cathy,nog altijd supertevreden met het thuismama zijn,kan je je draai een beetje vinden? Marian,weet hoe jij je voelt hoor,ken die nachten maar al te goed,denk eraan dat het ooit wel s betert en dat je dan kan wakker liggen ze komen toch op tijd thuis he die tieners. Zo ga nog is ff verder kijken voor ik moet vertrekken. Groetjes en prettig weekend. Sandy |
| 14/03/2007 @ 11:22 sandy | Hoi dames, nog een dikke proficiat voor Dries,al een echte kleuter nu. Tja,snotteren is hier ook nog altijd hoor.Af en toe zij er betere dagen dat het minder is maar er zijn dagen dat het niet lijkt op te houden. Cathy,idd leuk he zo een abonnement,wij gaan deze namiddag in planckendael wandelen nu het mooi weer is moeten we ervan profiteren he.Vanavond gaan we zwemmen dat voor de 3de week alweer,hopelijk kan mijn ventje het volhouden. Robbe zijn waterkraan staat weer vollenbak open denk dat tandje 4 en 5 niet lang meer zullen wegblijven. Marian,chamodent is iets heel goed tegen de pijn van doorkomende tandjes,kan je misschien is proberen,vind je bij de apotheker. Cathy begrijp je volkomen hoor.Langs ene kant zou ik ook willen thuisblijven maar aan de andere kant doet het mij wel deugd als ik enkele dagen ervantussen ben om te gaan werken en ik werk ook maar deeltijds dus veel mis ik niet he en als er iets is krijg ik een uitgebreid verslag van mijn ma die babysit is. Debby,hopelijk heb je lekker geoefend en ken je binnenkort het resultaat bewonderen he.Over een 2tal weekjes weet je het normaal zeker niet? Wat het niet graag naar school gaan betreft,haar beste vriendinnetje is altijd ziek en daarom vind ze het niet leuk op school maar ze moet gaan,willen of niet. Wij hadden vroeger ook niet te kiezen en na pasen moet ze hele dagen gaan ze is oud genoeg vind ik. en als Rayn klaar is met zijn tandjes dan zal hij wel verder gaan met de rest ieder doet alles op zijn eigen tempo. Mijn petekindje staat al alleen recht en is juist 7 maanden en Robbe die staat wel maar toch zo niet,maar die groeid en heeft al tandjes. Volgende week is het schoolfeest,kijk ernaar uit om mijn meisje te zien dansen,ben er echt trots op. Ga is aan mijn ventje vragen om er nieuwe foto's op te zetten een van de dagen. Zo ben ermee weg ga iets drinken en iets eten en dan dochterlief van school halen. Groetjes en geniet van het mooie weer. Sandy |
| 27/03/2007 @ 09:00 sandy | Hoi dames, wat is het hier rustig zeg. Hebben een mooi bed,hoogslaper met schuifaf op de kop kunnen tikken voor ons meisje hare verjaardag.225euro en nieuw kost dat tegen de 800euro. Volgende week beginnen we aan de grote werken,muur terug schilderen,bed wegdoen en nieuw zetten meubels verplaatsen,nog een beetje werk voor haar verjaardag. Robbe trekt zijn eigen recht en kruipt soms al is vooruit. Vorige week naar schoolfeest geweest en was echt super. Spijtig dat het maar om de 2jaar is. Zaterdag gaan we zwemmen met iemand uit de buurt,toffe dame en ook 2 kindjes. Verder niet zoveel te melden. We zijn met Robbe naar de dokter op controle geweest en alles was goed,hij was 70cm en 8.500kg,alles was goed. Cathy,ga ik zeker doen voor je. debby,al goed nieuws? Zo ga nog ff verder kijken zolang ons bazeke slaapt. Groetjes, Sandy |
| 06/04/2007 @ 11:07 marian ![]() | En ja hoor, we zitten weer met ene zieke! Deze keer heeft Mare de waterpokken. Daar gaat mijn uitstapje Zwitserland... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Dames omgeving Mechelen met kinderwens

.