< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod februari 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/04/2007 @ 09:32
Roxymusic

Online Status Bekijk profiel
Tine fantastisch nieuws meid!!! Ik ben zo blij voor je! geniet er maar van!

Anntje echt ik voelde ook niks in die periode en je ziet Neleken ook niet dus het zit vast goed!

Reb ik ben nog steeds nieuwschierig!

Neleken geniet lekker van je zwangerschap!

Hier alles goed. Maandag mag ik met Elenaatje naar de Osteopaat voor haar reflux ik hoop dat het helpt! ondertussen zitten we op 4 flesjes per dag en 2 borstvoedingen nog ff doorbijten en we zijn overgeschakeld want amai mijn borsten spannen nogal als ze zo'n ganse dag niet drinkt!

Jootje hoe is het met de kleintjes?

groetjes Rox

[Laatst gewijzigd door Roxymusic - 11/04/2007 @ 09:33] - Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 15:39
sjattieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
rox laat je iets weten of die osteophaat helpt? vrienden van ons hun beebje heeft er ook extreem veel last van ....

Goh ja laten we dan maar hopen dat niets voelen goed is

deze ochtend wel ineens teweten gekomen wat 'zware benen' zijn. Had dit nog nooit gehad, kon me niet inbeelden wat het juist was ... tot ik deze ochtend echt amper een stap kon zetten. Pfffff vooral in mijn knieën voelde ik dat ... ondertussen is het wel al weer beter ...

Is dat een kwaaltje? Of hebben jullie dat ook soms?

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 15:57

Anntje,

Ik heb meestal last van "rusteloze" benen. Op een bepaald moment MOET ik die gewoon bewegen of ik word gek.
Ik kan het gevoel heel moeilijk omschrijven, maar het is alvast niet zo prettig.

Ik hoop wel dat ik nu met de steiging van de temperatuur niet te veel last zal hebben van dikke voeten, maar ik voel het precies al aankomen....mijn schoentjes spannen al een beetje.

Groejtes,
Neleken

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 18:54
sjattieke

oh jeetje nog niet bij stilgestaan, ik ga de warmste maanden zwanger doormoeten ... extra kans op kwaaltjes dus ...

Rusteloze benen ken ik maar al te goed... ik heb dat 'snachts in bed soms. Familietrekje denk ik, mijn mama en broer hebben dat ook regelmatig ... Maar dit waren echt zware benen, in de namiddag was het al een stuk beter.

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 20:39
jootje

tine!!!!

yes!

wat goed,heeft het duimen toch mooi geholpen he
jemig zo zie je maar weer..soms zit het tegen...maar nu zit het voor jou en anntje echt goed!ik weet het gewoon zeker!ben echt heeeeeeel blij voor jullie
yes yes yes!!!!!!!!
anntje het zit gewoon goed punt uit
reb,meisje hoe gaat het met jou dan?neem aan dat je beebje geboren is,hoop dat je nu lekker aan het genieten bent!

rox,hoop dat je er resultaat van hebt meid,komt vast goed!
verder alles goed met elena?

neleken lekker genietn van je groeiende buik en die lieve kleine schopjes,ik kon daar ook zo intens van genieten

vandaag gewerkt,komt door de pasen..maar ben blij dat ik rest van de week lekker vrij ben
lekker genieten met me kindjes van het mooie weer
al is demi beetje ziekjes,ze had vanavond koorts en was erg hangerig..denk dat haar tandjes eraan zitten te komen
nou we zien het wel tot snel liefs jootje

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 11:58
sjattieke

vandaag last van mijn borsten, vanonder zo, precies of mijn bh spant veeeeel te hard (maar spant helemaal niet )

ik heb ook de indruk dat mijn buikje al wat dikker staat?! Misschien dat mijn idee van 2 kindjes toch klopt?

groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 19:49
Tine

Pfff... het is vandaag 10 dagen geleden dat Reb hier is komen posten!? Ben zo benieuwd of alles goed is....

Rox, die osteopaat helpt echt voor reflux hoor! Ik ken een kindje die heel erge reflux had en is 2 keertjes bij de osteopaat geweest en ze was er vanaf! Echt waar. Geweldig vind ik!

Jootje, Demi al wat beter? Tja, tandjes, dat zou wel eens goed kunnen! Ze wordt zo snel groot!!!

Anntje, ik kom jou nu overal tegen hé. Gek dat we allebei zoooo ongelofelijk lang zijn beziggeweest om zwanger te geraken en dat we't dan nog klaarspelen om in dezelfde cyclus zwanger te worden!
Best zo, dan hoeft er niemand jaloers te zijn hé.

Ik had vandaag een slechte dag, niet echt misselijk maar heel zwakjes en hoofdpijn, en wel honger maar geen eten kunnen ruiken of zien!
Wel lastig maar ja, ik ben al zo blij en dankbaar dat ik zwanger ben, dat ik maar niet over de kwaaltjes zal zeuren zeker!?

Tine

[Laatst gewijzigd door Tine - 12/04/2007 @ 19:51] - Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 17:41
sjattieke

Ik hoop toch ook snel iets van reb te horen ...Ben beentje ongerust eigenlijk.

Goh ja tine, raar he dat we op zoveel topics samen zitten, maar zoals je zegt, wat wil je ook al je al zo lang bezig bent Ik vind het fijn dat we samen zwanger zijn en ik hoop echt dat bij mij ook alles in orde is. Tis nu eindelijk weekend en dus nog 2 dagen en ik ga de bloedtest laten doen. Mijn beste vriendin denkt dat ik al langer zwanger ben, maar dat kan zo hard niet, ik heb vorige toch de echo gehad en er was niets op te zien enkel een mooie follikel ... Ikzelf denk echter dat het er 2 gaan zijn ...

Ik hoop ZO dat de bloedtest goed gaat zijn!!!

Tja die kwaaltjes zou ik er ook bijnemen hoor. daarstrax eventjes in het zonnetje gaan wandelen, maar was toch best vermoeiend ... en mijn vingers zwellen zo op ineens!! In de tuin van vrienden snel wat koud water over mijn handen gedaan en dat voelde zaaaaalig aan...

Begin van enkele kwaaltjes?

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 20:23
jootje

hoi hoi

nog niks van reb?
er zou toch niks aan de hand zijn....reb ik hoop dat je lekker aan het genieten bent maar we zijn hier toch beetje ongerust hoor meid

met demi gaat het nog niet echt lekker..al sinds woensdagmiddag koorts,verder eet ze wel goed en is niet ziek ofzo maar beetje hangerig wel.heb vrijdag dokter gebeld maar die zegt dat ik het moet aan kijken tot maandag....zelf twijfel ik,denk dat als het morgen nog zo is dan bel ik gewoon weer..denk toch tandjes maar voel en zie niks bij haar

heb zo feestje maar heb niet echt zin eigenlijk

fijn weekend meiden liefs jootje

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 16:09
sjattieke

Jootje wat vervelend dat ze zoveel koorts maakt, maar als er verder niets aan de hand lijkt te zijn denk ik toch dat het haar tandjes zijn hoor ...

Ik hoop het in ieder geval!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 17:30
Tine

Pfieuww! Ben al de hele dag buiten geweest maar nu toch maar even naar binnen... Zooo warm zeg! Heb er al een beetje last van precies...

Verder alles goed hier, morgen weer een echo, ben benieuwd...

Ik kwam eigenlijk eens piepen of er nieuws was van Reb... ik begin toch ook een beetje ongerust te worden!? Hopelijk komt er snel nieuws.

Jootje, wakker geraakt na het feestje? Ja als je al zo'n stel kinderen in huis hebt dan is het altijd afwegen of je meer nood hebt aan ontspanning of eerder aan nachtrust, telkens als er een feestje is. En meestal is het de nachtrust hé!?
Enne, hopelijk is Demi snel weer beter!

Tine

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 12:23

Hi girls,

Kan iedereen zich verwarmen ?

Reb, meid, alles ok ? We beginnen eigenlijk wel een heel klein beetje ongerust te worden. Je bent waarschijnlijk dubbel en dik aan het genieten van het kleintje, en gelijk heb je hoor ! We horen het wel...

Hier alles ok, alhoewel het vandaag precies niet mijn dagje is. Ik heb steeds meer last van die verdomde hormonen, kan niets verdragen, en voor het minste zijn de waterlanders daar.
Vanochtend in de meeting op het werk werd een domme opmerking gemaakt, niet eens rechtstreeks op mij, maar toch... Ik ben beginnen huilen, en heb zo een uurtje volledig over mijn toeren op mijn bureau gezeten.
Pffff...leuk is anders hoor...

Groetjes,
Neleken

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 12:56
Roxymusic

Online Status Bekijk profiel
hoi meiden,

Reb ik hoop dat alles goed gaat!

Ja die warmte en zwangerschap is niet prettig mijn voeten zwollen al in de winter! Maar voor zo'n wondertje alles!

Jootje hoe is het met Demi waren het idd de tantjes?

Neleken ik had dat ook hoor. Het minste dat er iets gezegd werd kwamen ze en nu heb ik het nog soms. Ik denk dat het de babyblues zijn. 't is al veel beter tegenover in het begin maar soms als er iets niet goed gaat zijn ze daar!

Juist met ons Elena terug van de Osteopaat. Haar nekje zit links wat stroef en daarvan zou de reflux komen. Het komt omdat waarschijnlijk de navelstreng lang rond haar nekje heeft gezeten. Ze hebben die doorgeknipt toen ze nog niet helemaal eruit was omdat hij er dubbel rond zat.
Ik ben benieuwd wat het gegeven heeft!

groetjes Rox

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 14:41
sjattieke

rox ik weet uit ervaring dat osteophaten hun doel meestal niet missen, en baat het niet dan schaadt het niet hé

Neleken das vervelend zeg ... al een geluk dat je het ook wel effectief op die hormonen kunt steken.

Ik had het gisteren heel lastig, heel de avond in de zetel verveld gevoeld. Willen katten op alles (maar niet gedaan) en niets kon me boeien, geen enkele post op tv, geen computerspelletje (wat ik normaal gezien altijd graag doe) en ik had de hele tijd onrustige voeten en benen. Toen ik ging slapen heb ik nog UREN wakker gelegen, niet van die voeten, nee nee, onrustige handen!!!!! Das kende ik niet, maar even vervelend.

Heb ze uiteindelijk 10 min onder ijskoud water gehouden en dan terug in bed gekropen. toen was het wel al 4h of zo

Ben vandaag dus behoorlijk moe.

Om 10 na 6 mag ik trouwens naar de HA voor een bloedtest, maar ik zal uiteraard ten vroegste morgen iets weten hé.

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 18:41
sjattieke

Uitslag pas woensdagmiddag das nog KEILANG!!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 21:29
Tine

Oooh Anntje, da's inderdaad nog lang! Ik ben eens benieuwd naar de HCG-waarde, benieuwd of je gelijk hebt met je voorgevoel dat 't er twee kunnen zijn!

Ik ben ook net weer terug van de gyn, heb wéér een echo gehad (schat van 'n gyn!) en alles is weer in orde: hartje klopt en 't is precies groot genoeg voor de leeftijd.
De gyn zei er alleen bij dat hij er onmogelijk nog een tweeling van kon maken! Ik ben allang blij dat er tenminste 1 prutske goed groeit in mijn buik.

Enne... volgende week krijg ik nog een echo. Dààrna moet ik het 'normale schema' beginnen volgen, maar voorlopig ben ik blij met die extra bevestiging.

Tine

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 08:06
jootje

hoi hoi meiden

heb vandaag vrij genomen...demi heeft de 6de ziekte en een ander virusje wat aan het doorgaan was op haar oortjes.vandaar steeds die koorts.ze heeft nu een antibiotica kuurtje en dan zal het wel beter gaan met me meisje.ze had net geen koorts dus das wel fijn,alleen heeft ze ons al 2 nachten flink bezig gehouden(om het uur ofzo...)dus ben nu beetje brak...maar ja komt ook wel weer goed.

tine en anntje ben echt blij dat alles nu goed gaat!en ben ook wel benieuwd of je gevoel gelijk heeft anntje!zal wel tof zijn he 2 kleintjes na al dat lange wachten
maar 1 is ook errug leuk hoor
tine trouwens fijn dat je gyn je wat extra controles geeft,dat geeft je toch wat meer vertrouwen he,nou lekker genieten jullie ok!

reb laat je gauw wat van je horen meid?

neleken geeft niks hoor die losse tranen,heb het ook gehad en het is niks om je voor te schamen,lekker laten gaan.

ga even me andere kindje naar school brengen,tot later liefs jootje

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 10:36
Tine vanop't werk...

reb...???

tine

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:16
sjattieke

Tine,

dan heb je toch tot de 8 weken alles kunnen opvolgen ... dan zal het wel goed zitten ... en dan krijg je op 12 toch terug eentje? Fijn hoor dat het allemaal ok is

Kwestie van hormonen zit het bij mij nog wel goed denk ik, deze nacht weer amper geslapen owv onrustige handen ... ben ze verschillende keren onder koud water gaan steken, dan val ik terug eventjes in slaap ... Volgens de HA kan het zijn dat ik wat magnesium tekort heb en raadde dus aan om mijn omnibiona in dubbele dosis te nemen en het koude water zou ook zeker moeten helpen.

Ook heb ik gisteren aan het huilen geweest, niet te doen. met mijn ventje gewoon een woordenwisseling gehad over het huisje de lening en alle praktische zaken en ik ben beginnen huilen niet te doen. Zelfs als het uitgeklaard was en ik nog eens sorry zei begon ik gewoon opnieuw te huilen...

Op dat gebied alles dus ok

Jootje lastig zeg dat ze ziek is, ik hoop dat ze snel weer beter is!

groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 12:45
sjattieke

Bloedonderzoek ziet er goed uit!!! 8836 !!! Super!!!!

Ben weer wat geruster nu

groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >