< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie begint er nog rond volgende zomer?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie begint er nog rond volgende zomer?
19/12/2003 @ 09:47
Silvyke

Online Status
Hallo allemaal,

Wij gaan normaal gezien volgende zomer beginnen "werken" aan ons tweede kindje. Graag had ik nog in contact gekomen met mensen die ook rond die periode gaan beginnen, aan het eerste, tweede, derde, ... maakt gewoon niet uit. Kunnen we lekker samen uitkijken naar dat moment. Want toch komt het stilaan dichterbij!!!

Groetjes
Silvy

Link naar deze reactie
19/12/2003 @ 20:27

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Eej Silvy

Eerst en vooral ga ik mij eventjes voorstellen:

Ben een jonge vrouw van 22 lentes met een geweldige man van 28. Hebben vorig jaar een fantastisch huis gekocht met een tuin (met de gedachte dat onze kapoen er al in rond kruipt/loopt)
Nu heb ik natuurlijk deze gevoelens al langer dan een jaar maar nu met ons huis te kopen wordt het allemaal nog eens versterkt. Kun je geloven dat ik mij al in de kinderkamer zie rondlopen blink}
Nu hebben we er al een paar keer serieus over gepraat en gaan we dus met het nieuwe jaar aan beginnen.
Beter gezegd: ik stop ongeveer in mei/juni met de pil om dan met een foliumkuur te beginnen. Kan echt niet beschrijven hoe dat ik me voel maar het voelt echt fantastisch aan{{smile

Hopelijk kunnen we zowat met elkaar in contact blijven via de forum he.

Groetjes

Chantal

[Laatst gewijzigd door Chantal - 19/12/2003 @ 20:28] - Link naar deze reactie
22/12/2003 @ 09:11
Silvyke

Online Status
Hoi Chantal,

Heel leuk.

Ik ga mezelf ook wat voorstellen, want dat is precies iets dat in mijn oproepje vergeten geweest is.

Ik ben 24 jaar en heb een vriend van 30 jaar. Samen hebben we al 1 dochtertje Chloé van bijna 18 maanden. Bij mij is het al terug aan het kriebelen om zwanger te worden vanaf de dag dat ik bevallen ben van ons Chloé. Maar we hebben bewust gekozen om wat te wachten tot ze wat groter is. En we hadden zo uitgerekend dat we rond volgende zomer terug gaan beginnen ik de laatste en zwaarste maanden van de zwangerschap heb als ons Chloé naar school begint te gaan (hopelijk). Het tweede kindje wordt dan (hopelijk) geboren vlak voor de grote vakantie. Zo kan ons Chloé in de grote vakantie met haar kleine broer of zus spelen en voelt ze zich niet zo uitgesloten.

Ik vind het wel leuk, dat ik niet de enige ben met die vooruitzichten en het zou inderdaad leuk zijn om zo wat te babbelen.

En die kriebeltjes voelen inderdaad fantastisch aan, ik weet wat je wil bedoelen.

Ach, en het zal snel daar zijn die tijd.

Groetjes
Silvy

Link naar deze reactie
14/01/2004 @ 13:57
Annemarie

hoi hoi,

ik ben dus annemarie en ben 24 mijn vriend is ook 24, en wij willen graag ook van het voorjaar beginnen aan ons eerste kind.
weet alleen nog niet precies waar neer ik zou stoppen met de pil ik wil graag in het voorjaar bevallen maar goed dat heb je helaas niet altijd voor het zeggen.
jullie zijn dan lekkere jonge moeders, hoewel ik met mijn 24 ook nog jong ben( tenminste)

in ieder geval veel succes

groetjes annemarie

Link naar deze reactie
14/01/2004 @ 14:35
Silvyke

Online Status
Hoi Annemarie,

Welkom en proficiat met je plannen.

Ik laat rond mei mijn spiraaltje weghalen en zou dan graag bevallen vlak voor of in het begin van de zomervakantie volgend jaar. Dat komt dan net goed uit met ons Chloé die volgend jaar na nieuwjaar naar school moet beginnen gaan.

Spannend hè dat uitkijken en wachten?

Groetjes
Silvy

Link naar deze reactie
14/01/2004 @ 17:31
Annemarie

hoi silvy,

leuk je snelle reacti, ja het is zeker heel spannend.
hoe lang duurde het voor dat je zwanger was van chloé?

groetjes annemarie

Link naar deze reactie
14/01/2004 @ 20:48
Silvyke

Online Status
Hoi Annemarie,

Ik ben van ons Chloé zwanger geworden tijdens het nemen van de pil. Maar ja, het was wel ongepland, maar zeker niet ongewenst.

Ik hoop dat het de volgende keer ook snel gaat. Maar dat kunnen we alleen maar hopen hè.

Groetjes
Silvy

Link naar deze reactie
14/01/2004 @ 21:34
eef

Hallo allemaal,

Mag ik me aansluiten bij dit forum?
Even voorstellen:
Ik ben 26 jaar, mijn vriend 27. We wonen al een tijdje samen in een huurappartement, maar nu hebben we ons eigen huisje gekocht. We zijn nog volop bezig met de verhuis, en dat brengt heel wat gedoe en drukte met zich mee.
Eigenlijk hebben we nog niet helemaal 100% zeker beslist om voor kinderen te gaan. Zoals het wellicht bij velen het geval is, is het vooral mijn vriend die nog met twijfels zit..
Op het werk zit ik nu ook met een hele drukke periode, waardoor het nu eigenlijk ook niet echt mogelijk is om er mee te beginnen. Maar dat zou tegen de zomer aan moeten gedaan zijn, en dan zal het (hopelijk!) terug rustiger zijn.
Het ’plan’ op dit moment is van in mei of juni met de pil te stoppen! Ik ben er in gedachten wel erg mee bezig, dus ik zou het leuk vinden om hier mee te kunnen praten. Doordat ik het nu zo druk heb, en voorlopig alleen op het werk op het internet kan, kan het wel zijn dat ik niet zo regelmatig reageer.
Dat was het voor nu!
Groetjes,
Eef

Link naar deze reactie
26/02/2004 @ 17:21
Annemarie

hallo allemaal,

welkom eef!!leuk dat jullie het ook gaan "proberen" van het voorjaar.

ik ben gestopt met de pil ja echt waar.
ik denk dat mijn lichaam echt nog even moet ontwennen van de pil en daarom ben ik nu al gestopt ik hoop dat ik mei juni zwangerraak maar ja dat is iets wat je niet in de hand heb!!!!
iets in mij hoopt dat ik nu al zwanger ben maar daar ga ik niet uit. en dat is nog een weekje afwachten!?!

groetjes annemarie

Link naar deze reactie
26/02/2004 @ 18:08
eef

hoihoi!

annemarie, ben je nu al gestopt met de pil? maar je gebruikt wel geen condoom of zo? jamaar jamaar, dan ben je nu eigenlijk al bezig!!!!

nog een paar maanden wachten is toch eigenlijk best wel lang als je eigenlijk al weet wat dat je het wil he!

doei eef

Link naar deze reactie
01/03/2004 @ 22:41
Annemarie

hallooo

tja je kan zeggen dat ik nu al begonnen ben ja
ik vond het inderdaad erg lang om nog te wachten, en die verhalen dat het soms wel een paar maanden duurt voor dat je zwanger kan raken.
ik had het er met mijn vriend over en ben gestopt als ik nu zwanger raak ben ik na de zomer uitgerekend en dat is ook mooi, ik heb een baan tot nov. en zij weten van mijn wens en zouden het ook niet erg vinden als ik er eerder tussen uit moet.
dus!!!!!!!
en nee mijn vriend en ik gebruiken geen condoom, die vind hij ondingen dus tja.

ben benieuwt.

dit was het weer van vandaag!!!

groetjes annemarie

Link naar deze reactie
21/03/2004 @ 10:37

Hoi allemaal!

Ik ben hier nieuw en las jullie berichten!
Ik zelf ben eind februari met de pil gestopt, maar we klussen nu nog met condooms, aangezien ik mijn lichaam eerst de kans wil geven om zich te herstellen. Ik was altijd erg onregelmatig ongi en heel erg, vandaar dat ik ook de pil slikte. Ik vind het enorm spannend allemaal, ondanks dat we nog niet voor het echie klussen. Over een half jaartje willen we het zonder condooms gaan proberen.
Ik heb wel enorm last van pijnlijke tepels en pijn bij het klussen, maar nu las ik ergens dat het ’afkickverschijnselen’ van de pil kan zijn. Wie herkent dit trouwens?

groeten Yvon

Link naar deze reactie
28/03/2004 @ 18:14
Annemarie

hoi yvonne,

ik ben eind januarie gestopt met de pil, maar heb nergens last van, ben ook nog niet ongi geweest en de tweede maand komt eraan dus ben benieuwt of ik dan wel ongi word.
ik ben niet zwanger want we hebben een zwangerschaps test gedaan.
we doen het nu wel met condoom want we hebben besloten om te trouwen. en tja als ik zwanger raak zitten ook ongeveer op die periode.
dus we doen het nu rustig aan.
heb jij je eerste ongi al gehad of wanneer verwacht je hem?

groetjes annemarie

Link naar deze reactie
03/04/2004 @ 13:04
Yvon

Online Status
Hoi Annemarie,

Ik had niet verwacht dat ik al ongi zou worden. Was altijd erg onregelmatig ongi vandaar. Ik moest het (als ik de pil zou hebben geslikt) zeg maar 29 maart worden, maar ja dat werd ik dus niet. Maar afgelopen donderdag (1 april, leuke dag) kreeg ik enorm buikpijn en ja ik was ONGI. Ik ben het wel erg heftig en ik denk. De pijn aan mijn tepels is nu trouwens verdwenen en de pijn bij het klussen is ook minder, maar nog wel aanwezig... hoewel voordat ik ongi werd zeg maar.
Ik ben benieuwd of ik nu regelmatiger ongi word...
Ben jij onmiddels al ongi geworden... Ik heb gehoord dat het best een poos kan duren

groeten
Yvon

Link naar deze reactie
03/04/2004 @ 15:37
Anna

Hee dames, wij willen ook deze zomer "beginnen" aan onze eerste... we hebben alleen nog wat "discussie" of de zomer juni of september is... (ik vind juni)

Wij zijn 25 en 26 en we zijn nu een half jaartje getrouwd.
Ik ben twee maanden gestopt met de pil om alvast weer in het "ritme" te komen, en ben twee keer keurig op tijd ongi geweest... verbaasde me nogal want voor ik aan de pil begon was ik super onregelmatig en ik ben al eens eerder een paar maanden gestopt geweest en toen heb ik niets gehad. Maar het kan idd tot een half jaar duren voor je weer ongi wordt...

Ik vind het allemaal heel spannend!!

Link naar deze reactie
04/04/2004 @ 11:28
Yvon

Online Status
Ik vind het ook ongelooflijk spannend. Ik zelf ben 28 en mijn vriend is 24. We zijn niet getrouwd. Ik zou het best wel willen, maar ja ik wacht nog steeds op zijn aanzoek... haha Voor mij voelde (door het leeftijdsverschil) het al eerder goed om aan kinderen te beginnen, maar mijn vriend wilde nog niet. Het voelt voor hem gelukkig nu ook goed. Toch willen we om praktische redenen nog een half jaar wachten. Renovatie van ons huis, afronden van een cursus en mijn eigen keuze om mijn sport goed af te ronden. Niet dat ik met mijn sport stop, maar wel op hoog niveau.
Ik vind de zomer ook al juni hoor, maar ja mijn vriend heeft ook meer zo iets van september... haha dat is toch veel meer al het NAJAAR!!

groet
Yvon

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]