Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/04/2007 @ 12:23 Daniëlle ![]() | Wat supergoed Lo!!!!!!!!!!!!!!! dikke kus van Daan |
| 04/04/2007 @ 15:23 Mier | hallo lieve mensen, ik houd me wat op de achtergrond, maar lees en leef wel met jullie mee. Jullie zijn allemaal al veel verder en heb me daarom aangesloten bij forum nieuw in de mmm. maandag HSG gehad en vond het vreselijk!Dit heeft mij wel doen beseffen niet verder te willen als de iui niet lukt. Mijn lichaam kan het niet aan, heb 8 jaar ms en heb hiervoor ook vele nare onderzoeken gehad en kan het moeilijk loskoppelen met al die onderzoeken nu.Ik zou moetn denken dit is voor een goed doel maar dat lukt me niet vandaar ook mijn beslissing iui en dan stop. mijn gevoel zegt nog steeds dat ik dit allemaal niet nodig heb en door mijn ms is er ook wel vaart achter gezet omdat ik eigenlijk op niet al te lange termijn moet starten met medicatie hiervoor en dat gaat niet samen met kinderwens.mijn vriend is eind april 2006 geopereerd een hersteloperatie dan heeft het een aantal maanden nodig voordat het zaad goed is.juli kreeg ik een ms schub en wilde ik ook niet zwanger raken. we zijn dus eigenlijk vanaf oktober pas aan de slag.het gaat me allemaal te snel. ik ben gelukkig, heb een leuke baan voor 2 dgn medisch gezien mag het niet meer, hebben trouwplannen en 2 mooie dochters van hem die bij ons wonen, en ik ben nu zo ver dat ik uitgesproken heb dit allemaal niet te willen.Mijn vriend heeft een jaar erover gedaan voordat zijn 2e dochter er kwam en wie weet was zijn zaad altijd al wel de kwaliteit van nu.Niemand weet dit. Ik houd dus nog goede moed dat het zo gebeurt of via iui. jullie allemaal heel veel succes en sterkte en ik lees wel mee hoor liefs mier |
| 04/04/2007 @ 16:04 Mier | bruinige afscheiding na HSG is dat normaal?en hoelang? Ik heb het ook in de urine van die bruine dingetjes lijkt wel donkere zandkorreltjes...maak me er wel ongerust over |
| 06/04/2007 @ 09:14 Daniëlle ![]() | Lorena, jeetje, je gaat een spannende tijd tegemoet. 10-cellig, dat is super hoor. Meestal zijn ze 6 of 7-cellig. Nou meid, op naar de 17de, op naar de zwangerschap! xDaan |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Start 1e IUI poging. Spannend, wie ook?

)