< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » 30 dagen overtijd en niet zwanger...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
30 dagen overtijd en niet zwanger...
07/04/2007 @ 09:30
Liesbet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ petra, ik heb bij Gauke mijn slijmprop verloren op 34 weken en als ze de bevalling niet hadden ingeleid na 39 weken dan had ik zeker de 42 weken gehaald. het is dus echt geen referentie

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 09:03
petra

Goede Paasmorgen iedereen !

Hoe gaat het met jullie en de spruitjes?

Ik heb een zware nacht achter de rug ... De hele nacht steken onderaan en vreselijke rugpijn! Auwauwauw seg! Ik kon amper blijven liggen.

Verder wel nog goed nieuws gekregen, mijn vriendin Sab en haar mannetje Peter zijn bevallen van een dochtertje 'Arwen'... Vermits ze samen met mij was uitgerekend op 2 mei ligt het prutske nog in de couveuse... Maar mama en dochtertje stellen het wel. Pfff verschoot wel toen ik het hoorde. Dan gisteren namiddag maar even wat kleertjes gaan kopen als kraamcadeautje... Straks even bellen of het past dat we morgen even langsgaan...

Voor onze kleine spruit dan nog een wikkeldekentje meegebracht, voor in de dreami... Dat wat er nu bijzat leek me maar redelijk 'kou-elijk' ...

Nog een mooie paasdag gewenst!!!

[Laatst gewijzigd door petra - 08/04/2007 @ 09:04] - Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 13:57
Liesbet

@ petra, mijn buurmeisje was 5 dagen voor mij uitgeteld maar is een maand vroeger bevallen. Dat is idd verschieten. Zeker omdat ik toen nog mijn koffer enz. moest klaarmaken.

Zalig pasen iedereen

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 11:20
ineke

Online Status Bekijk profiel
hey

ik hoop dat jullie genoten hebben van het weekend
ik ben gisteren een dagje naar zee geweest was zalig wel vermoeiend maar ik heb er geen spijt van.

petra ik ga proberen zo lang mogelijk te blijven doorwerken proberen een week voor datum te stoppen als de kleine niet vroeger komt natuurlijk. hier alles nog goed mijn buik is wel fel gegroeid ik moet nog eens ne foto erop zetten. ik moet zeggen ik kan niet klagen slaap vrij goed nog. vrijdag moet ik terug naar gyn op controle .

vrienden van ons zijn ook bevallen t'is een meisje geworden en ze noemt amelisse

groetjes

ine

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 12:35
petra

Hallokes!

Precies een babyboom ?!!!
Wat fijn Ineke dat het allemaal nog zo goed gaat !
En laat maar komen die buikfoto ! Ik ben benieuwd!

Ik heb erge last van gezwollen voeten/benen/handen/... en rode plekken. Erg vervelend, precies of ze in brand staan ook !!! Probeer ze maar zoveel mogelijk hoog te leggen en koude voetbadjes te nemen maar het helpt niet echt . Héél irritant! Vannacht kon ik zelfs de deken niet verdragen die erop lag!

Gisteren zijn we ook even op 'kraambezoek' geweest. Wat een supermooi boeleke seg! Pikzwarte haartjes en superbraaf! Ze leek echt sprekend op mijn vriendin!
Ze had een korte -maar erg heftige- bevalling achter de rug. Ze was op controle geweest bij de gyn en eenmaal terug thuisgekomen verloor ze een plas bloed en kreeg ze hevige rugweeen! Schrikken tot en met natuurlijk, en terug naar het ziekenhuis en daar brak haar water, ook erg bloederig. Bleek dat haar placenta een stuk had losgelaten ! Arwen is dan geboren op een paar uur tijd, via de normale weg dan... Eerst had ze een apgar van 2, dan 5 dan 8... Gelukkig was nu alles in orde maar het was echt kantje boordje geweest, nu lag ze fijn bij mama op de kamer...
Ik heb ze zelfs even mogen vasthouden ! Haha, was wel grappig, ik nam haar zo over van de mama en ik hou haar zo vast boven mijn buikje en ga zitten... Ze lag dus eigenlijk op mijn dikke buik, en dan ineens een enorme schop ! Lol! Er was er eentje jaloers!!!

[Laatst gewijzigd door petra - 10/04/2007 @ 12:37] - Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 07:30
ineke

hey

petra gelukkig is alles nog in orde gekomen he
met de baby en je vriendin

ik ben gisteren op controle geweest bij de gyn.
niet zo goed nieuws blijkbaar is mijn baarmoederhals ingekort al en moet ik dus net zoals jij al minstens 2 weken rusten. heb mijn werk dus al afgebeld. ik mag wel nog iets doen maar moet voormiddag 2 uur rusten en namiddag ook en dan s'avonds na 18 uur mag ik niks meer doen. toch snel nog maar de laatste spulletjes regelen voor in mijn valiesje want je weet maar nooit.

alle ik ga me maar neerliggen zeker

groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 17:09
Sandry

Hallo mammie's en toekomstige mammie's!!

Hier alles oke, we zijn met pasen een aantal daagjes in de bergen geweest! Dat was zalig en dat was dus ook het eerste echte uitstapje van Valentina en dat is allemaal goed gegaan!

Zaterdag hebben Valentina gewogen en ze woog 4.130kg, dat gaat goed vooruit hé! Morgen is ze al 2 maanden, de tijd vliegt nogal!!

Hoe gaat het met jullie Ineke en Petra? Petra ik zie dat je laatst 6 dagen geleden geschreven hebt.. Ben je misschiens al bevallen!??? Laat het ons meteen weten hé meid!!!
Ineke rust maar goed uit!!

Liesbet, hoe gaat het met je 3 spruiten?

Doeiiiiiiiiiii

[Laatst gewijzigd door Sandry - 16/04/2007 @ 17:09] - Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 17:50
petra

Hallo mama's en mama in spe !

Nee hoor Sandry, ben nog niet bevallen, al hoop ik echt dat het niet lang meer duurt nu. Ik zie nogal af de laatste dagen, veel voorweeen, ik ben helemaal opgezwollen door het warme weer, pijn in mijn rug, bekkenklachten en pijn in mijn ribben van al dat geschuifel. Ik merk dat onze kleine man echt te groot aan het worden is voor mijn buik ... Hij beweegt ook nog steeds zo hevig! Precies of ik heb een draaimolen ingeslikt hahah ! Nee het word gewoon tijd dat ie komt...

Vrijdag zijn we dus naar de gyn geweest, ik had 1cm ontsluiting en de baarmoederhals was al goed aan het verweken. Ook was ukkie weer verder ingedaald, maar lag nog steeds niet vast in het bekken. De gyn zei echter dat het geen kwaad kon, hij zou niet meer wegkunnen volgens hem (laat ons hopen ).
Ook had ik hoge bloeddruk (terwijl ik anders altijd lage heb). Dus mijn bloed moest even getest worden, seffes bellen voor de uitslag...

Dan rust maar goed Ineke ! En regel maar op je gemakje de laatste spulletjes voor je koffertje... Wat moet je nog?

Wat leuk Sandry, dat jullie 1ste uitstapje met Valentina zo goed is gegaan ! Zal vast deugd hebben gedaan zo lekker onder jullie 3tjes !

En Liesbet? Hoe gaat het bij jou?

Dikke kus voor jullie allemaal !

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 10:36
ineke

hey

hier alles terug onder controle
geen pijn meer gevoeld dus het gaat al beter
wat rust toch kan doen alleen ikzelf ben er niet zo blij mee das niks voor mij niks mogen doen. maar ja t'is voor een goed doel.
ik wil toch die 37 weken halen
sandry wat tof dat alles zo goed gaat met haar
hoe gaat het met de vermoeidheid?
petra eerst wil hij te vroeg komen en nu wil hij precies niet komen ??? ik hoop voor jou dat het snel mag beginnen kan me voorstellen dat die laatste weken niet makkelijk zijn.

groetjes

ine

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 08:47
Liesbet

Hoi iedereen,

@ petra, nu kort het af hé

@ ineke, goed rusten en vooral niets doen hé. (tja ik heb gemakkelijk praten)

Wij zijn gisteren naar de ka geweest. Itske weegt nu 4kg400 en is 54 cm groot. Een licht wipperke dus. Maar alles was OK. Ik mag ook eens proberen met gewone melk ipv melk tegen koemelkeiwitallergie mss neemt haar gewicht dan wat toe. Voor de rest raadt hij enkel aan om Arne en Gauke te laten vaccineren tegen de windpokken.

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 02:03
petra

Zucht-puf amai die laatste loodjes !!!
Het wordt echt wel zwaar nu...

Pfff amai ik heb al 3 uur last van harde buiken/menstruatiepijn . Gisterenavond heb ik het ook gehad, het duurde wel 5 uur en om de 4 minuten! De pijn was wel nog te doen hoor... Kon ze goed opvangen door te puffen...
Ik hoop eerlijk gezegd dat het nu doorzet, ben nu toch de 38 weken voorbij en normaal zou er geen probleem meer mogen zijn nu toch?
ik kijk er zo naar uit om onze kleine vent te zien !!!

Hoe gaat het met jullie???

[Laatst gewijzigd door petra - 20/04/2007 @ 02:05] - Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 03:22
Sandry

Hey Petra,

Ik ben hier ook wakker midden in de nacht! Valentina heeft net gedaan met eten en nu ligt ze hier op mijn borst.
Amai Petra, om de 5 minuten pijn? Is het misschiens niet begonnen? Ik kan je jammer genoeg niet veel helpen, gezien mijn bevalling niet spontaan was, maar ik weet dat ze tegen ons bij de zwangerschapscursus hadden gezegd dat wanneer de pijn om de 5 min terug komt, dan toch gaan laten checken.. men weet maar nooit. In ieder geval je bent 38 weken zwanger, moest je spruitje er nu uit willen, hoef je je echt geen zorgen meer te maken!

Woow, ben zelf ongeduldig aan het worden!! Blijf ons op de hoogte houden hé!!

Ineke, het gaat al wat beter met de vermoeidheid, alee, ik ben het wat gewoon geworden!
Ik geef toe dat ik s'morgens vrij lang in bed blij liggen. In ieder geval het gaat beter.
Gelukkig dat je geen pijn meer gevoeld hebt, blijf maar goed uitrusten hé!

Ik ben aan het denken om in mei naar Belgie af te komen met de spruit. Liesbet heb jij al gevlogen met Gauke of met Arne toen hij klein was? Als je met hun al gevlogen hebt, heb je hun iets moeten geven dat ze kalm bleven tijdens de vlucht? Ik heb gehoord dat de kleintjes het toch voelen wanneer ze de lucht in gaan en dan jagen ze zich op. Ik vroeg mij ook een beetje af, of de maxi cosi ook op het vliegtuig mag meenemen... Ik zal mij eens moeten informeren bij de reisbureau.

Zo, ik ga eens proberen mijn bedje in te gaan!
Goedenacht!!

xxxx

[Laatst gewijzigd door Sandry - 21/04/2007 @ 13:20] - Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 09:19
Liesbet

@ sandry, wij hebben nog nooit met de kindjes gevlogen. Maar normaal moet je ze op je schoot nemen dus zonder maxi-cosi en moet je ze steeds een tutje geven tijdens het opstijgen en landen anders doen hun oren pijn. Voor de rest hangt het denkt ik van kindje tot kindje af of ze rustig zijn

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 09:45
ineke

hey

petra ik hoop dat het doorzet voor jou en dat je snel je kleine spruit in je armen mag hebben.
ben wel benieuwd ernaar hou ons op de hoogte.

sandry ik heb wel vaker hele kleine babytjes op het vliegtuig gezien maar die zitten bij de ouders op de schoot ik denk dat dat tot een bepaalde leeftijd is dat je ze op de schoot moet nemen anders moet je een extra stoel betalen.

hier is alles ok de woensdag wel nog pijn gehad ik heb dat ook petra denk ik wat jij voelt menstuatie achtige pijn en bij mij gaat dat van mijn zij tot naar mijn rug. en dat duurt eventjes paar uur en dan weer weg . nu ik had woensdag eigenlijk niet zo goed gerust ik heb het gisteren heel kalmpjes gedaan en toen niks gevoeld.

groetjes en hou ons op de hoogte

ine

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 08:05
petra

Ja ik ben er weer hoor ! Vannacht niks geslapen van de weeen maar het zet dus weer niet goed door ! Ik begin het echt frustrerend te vinden nu hoor !!!
En vermoeiend ...

Maarja, onze kleine man is er precies nog niet helemaal klaar voor . Jammer maar dan moeten mama en papa nog maar wat geduld oefenen hé !

Toch maar weer eens het bed in...

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 10:41
ineke

hey

petra wat vervelend he en vermoeiend als je echt bijna niks meer kan slapen. en hoe gaat het overdag kan je dan wat slaap inhalen?

hier nog alles hetzelfde we moeten nog eventjes volhouden nog minstens 3 weken en dan mag het komen hoor benhet ook stilaan beu aan het worden. buik begint echt in de weg te zitten. vrijdag moeten we terug naar gyn ben eens benieuwd.

groetjes

ine

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 22:46
Sandry

Hallokes!!!

Hoe gaat het met de dikke buikjes?? Of 'buikje'!?! !!! Ineke, wie weet ben jij als laatste over gebleven! Petra meid, hoe is het!? Heb je je kleine spruit al tussen je armen??? Ben benieuwd!!!!

Liesbet, hoe gaat het met jou, alles ok?

Hier alles goed, we hebben eergisteren Valentina laten kontroleren. Ze woog 4.400kg en is nu 54cm! Voor de rest was ook alles in orde!
Vandaag heeft Valentina haar eerste spuitje (inentingen) gehad!

Weet je waar we volgende week zondag zijn!?? In Belgie!!! Yep, we hebben geboekt Ik en Valentina vertrekken de 6de mei naar Belgie met de vliegtuig voor 2 weken. Mijn mannetje blijft hier. Ik had dus ook aan de kinderarts gevraagd wat doen tijdens het opstijgen en hij zei dat ik haar de tutter moet geven, hopelijk zal ze niet te veel last hebben.

Doeiiiiiiii

[Laatst gewijzigd door Sandry - 26/04/2007 @ 22:47] - Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 09:03
Liesbet

Sandry, je mag steeds eens afkomen hé. En geniet vooral van je tijd in België

@ ineke, hou je het nog vol

@ petra hoe gaat het ermee?

Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 11:06
ineke

hey

ja ik denk dat het voor petra zover ze heeft al een tijdje niks meer laten horen dus spannendd

sandry wat leuk dat het zo goed gaat met haar en dat jullie binnenkort nog eens afkomen. je had nu moeten komen t'is hier nu schitterend weer dat maak je niet veel mee hier in belgie dat het warmer is als in spanje

gisteren terug naar gyn geweest op controle alles was nog het zelfde is dus zeker niet verslechterd maar ik mag niet meer gaan werken voor de bevalling. ik moet het nog wat zien vol te houden nog een week of 3.

groetjes
en prettig weekend
ine

Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 23:38
Sandry

Ja, ja, ik denk ook dat het voor Petra zover is!!!! T'is toch al eventjes geleden dat we iets van haar hoorden.

Ja Ineke, ik heb het van mijn mama vandaag nog gehoord dat het mooi en warm weer is, hopelijk blijft het zo wanneer ik afkom! Ik zie dat je aan 34 weken ben, moest ik eventjes aan mij terugdenken, dat Valentina geboren is.. wat vliegt de tijd toch hé..
Rust maar goed uit hé meid!

Met Valentina gaat het jammer genoeg een klein beetje minder.. Ze heeft een oogontsteking aan haar linkeroog en moet haar voor een week druppeltjes geven.. hopelijk gaat het snel voorbij.

Ga eens door, want mijn kleintje is aan het roepen!

xxx

[Laatst gewijzigd door Sandry - 28/04/2007 @ 23:53] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >